Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

poradnik do gry30 maja 2013

W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku zawarto szczegółowy opis przejścia zarówno kampanii Lochu, jak i drugiej kampanii Nieumarłych. Opisane zostały zadania główne solucji oraz poboczne wraz z jednostkami i ich zastosowaniem.

Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia

recenzja gry18 maja 2013

Światowa premiera 2 maja 2013. Wracamy do krainy Ashan – tym razem główne skrzypce grają tu mroczne elfy – drzemiąca dotąd w czeluściach podziemnych lochów nowa rasa. Czy znajdzie się dla niej godne miejsce w panteonie dotychczasowych frakcji świata Might&Magic Heores VI?

Might & Magic: Heroes VI pozwoli potrenować przed premierą Age of Wonders III. Top Empik - Tydzień 8
Might & Magic: Heroes VI pozwoli potrenować przed premierą Age of Wonders III. Top Empik - Tydzień 8

wiadomość25 lutego 2014

Battlefield 4 powrócił na pozycję lidera sprzedaży Nie oznacza to jednak, że seria The Sims straciła na znaczeniu. Zobacz jak prezentuje się lista najchętniej kupowanych gier w 196 salonach Empik w całej Polsce.

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku debiutuje na polskim rynku
Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku debiutuje na polskim rynku

wiadomość2 maja 2013

Dzisiaj odbyła się premiera samodzielnego dodatku do gry Might & Magic: Heroes VI, zatytułowanego Cienie Mroku. Produkcja ukazała się w pełnej polskiej wersji językowej (dubbing) tylko na pecetach.

Kulisy produkcji Might & Magic: Heroes VI – Cienie Mroku – film z tłumaczeniem
Kulisy produkcji Might & Magic: Heroes VI – Cienie Mroku – film z tłumaczeniem

wiadomość22 lutego 2013

W Cieniach Mroku, dodatku do Might & Magic: Heroes VI, pojawi się nowa frakcja: Lochy. Twórcy gry opowiadają o niej w nowym filmie o kulisach produkcji. Przygotowaliśmy tłumaczenie do tego materiału.

Gry maja 2013 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry maja 2013 - najciekawsze premiery i konkurs

artykuł30 kwietnia 2013

Po niezbyt obfitym w premiery kwietniu wreszcie coś zaczęło się dziać. Maj nie jest miesiącem wielkich hitów z górnej półki, ale kilka tytułów niewątpliwie zasługuje na uwagę. Jakie? Tego dowiecie się z niniejszego artykułu.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.05.2013 09:47
odpowiedz
SirNikolas77140
4
Legionista

Jest udało się! Pobawiłem się troche 10x przeinstalowałem ale działa!

05.05.2013 13:29
leaven
👎
odpowiedz
leaven
145
Konsul

Od samego początku 6-stka jest jedną wielką niedoróbką sprzedawaną za niemałe pieniądze. Niezoptymalizowana a przez to praktycznie niegrywalna, niezależnie od patchy, które jedno naprawiają to psują co innego. Mój komp, który na wysokich ustawieniach radzi sobie bez problemu z FC3, BF3 pada regularnie po kilku, kilkunastu minutach od włączenia MMH VI. Śmiech na sali i totalna kompromitacja dla programistów tej gry. Szkoda tylko grafików bo zrobili niezłą robotę, fajne stwory, fajni bohaterowie ale suma sumarum najbardziej frustrująca gra ostatnich lat. Dobrze, że mamy chociaż Duel of Champions.

05.05.2013 13:31
odpowiedz
zanonimizowany917961
1
Junior

w dodatku po przejściu 1 misji klikam misję na 2 misję ale się nie odpala wyskakuje tylko czarny ekran z rączką i słychać muzykę , mam radeona - wie ktoś co zrobić ??

07.05.2013 02:49
odpowiedz
zanonimizowany918317
1
Junior

Z każdej Części herosa 2 są godne Polecenia 3 i 5. IV To już nie to samo co było w V

07.05.2013 12:09
odpowiedz
mertos
1
Junior

ipxxion maiłem taki sam problem pomogło mi włączenie gry w trybie zgodności z systemem windows 7.

07.05.2013 14:00
odpowiedz
Dudzin18
68
Konsul

Witam panowie, powinniście mieć tam kod jednorazowy do gry Duel of Champions, jeżeli jest to wam zbędne i nie używacie tego, bo nie macie zamiaru grać w Duel of champions, będę wdzięczny za wysłanie mi go na Maila [email protected] :).

Będę Do zgodnie wdzięczny, pozdrawiam :)!

08.05.2013 11:29
odpowiedz
zanonimizowany794081
77
Generał

@Toorree - eee ..... że co ? Powodzenia na maturze albo testach gimnazjalnych :D

08.05.2013 23:56
ciechula
odpowiedz
ciechula
17
Megadeth!

Witam serdecznie, gdyby ktoś posiadał zbędny kod do karcianki Duel of Champions i mógłby go przekazać osobie aktywnej w tej grze, to chętnie przyjmę na [email protected]
Byłbym wdzięczny!

12.05.2013 00:01
odpowiedz
zanonimizowany882601
3
Junior

Witam serdecznie, gdyby ktoś miał kod do karcianki Duel of Champions na talie kart bardzo prosiłbym o kontakt na mail: [email protected] - napewno się dogadamy : )

13.05.2013 08:24
odpowiedz
marciosss
1
Junior

POST:
Cześć wszystkim, tak samo jak u góry jeżeli ktoś by był na tyle dobrym samarytaninem, i kod z gry Duel of Champions nie byłby mu potrzebny.Prosiłbym o kontakt na mail:[email protected] , z góry dziękuje :)

14.05.2013 22:18
odpowiedz
zanonimizowany919899
2
Junior

[link]
Ciekawy gameply z gry zapraszam chętnych :)

14.05.2013 22:20
odpowiedz
zanonimizowany919899
2
Junior

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sLASvbCKUkU
zapraszam :)

18.05.2013 15:12
odpowiedz
emot
65
Centurion

Nie wiem czy zauważyliście ale większość gier które przeszły do historii i stały się klasykiem w swoim gatunku były robione w formacie 2D.Przejście tychże produkcji w 3D już nie zrobiło na nikim wrażenia.Ciekawe dokąd będą produkować wyżej widoczną serię,nic nowego już się raczej nie wymyśli jedynie grafika może się zmieniać nie wyobrażam sobie że dojdzie do tego że będziemy mieli Might&Magic Heroes XV.Myslę że produkcja gier osiągnęła taki poziom że zaczyna już brakować pomysłów za ścianą do której to doszło już nic nie ma.

18.05.2013 15:18
odpowiedz
Entreri
144
Konsul

Myśle, ze ciekawych projektów jest masa. Niestety przemysł gier idzie teraz na masówke. Nie musi być ambitne i nowatorskie. Ma się dobrze sprzedać.

23.05.2013 10:39
odpowiedz
Belenus
11
Legionista

będzie mi to dzialac na takim komputerze== AMD FX-6100 Six-Core , 8g ram ddr3, geforce 9600gt??

30.05.2013 14:28
xao
odpowiedz
xao
60
Pretorianin

Gralem w Heroes 2, uwielbialem 3, gralem w 4, 5, 6 ... i mam dosc. Tak jak mody na sukces czy fify 20xx.
Rozwijaja tylko grafike, ale dobry gameplay nadal tkwi w roku 1999/2000. Powiem krotko w tym miechu wlaczylem ten dodatek i nie chcialo mi sie grac, bo jest cos lepszego, tanszego i dajacego wiecej za mniej dla mnie jak Eador: MoBW. Ta gra to kierunek w ktorym powinna pojsc seria heroes, ba powinni ich wykupic i polaczyc sily, bo gra ma moc i przepelnia ja swiezosc pomyslow. Jedynie co mi brakuje w eadorze to bohaterow przechodzacych ze skillami w kampanii z misji do misji oraz mozliwosc zagrania inna 'rasa' niz ludzmi na starcie.

Wracajac do Heroes x6: Cienie Mroku po Eadorze - wszyscy bohaterowie odblokowuja ten sam bez mala szeroki wachlarz magii, skilli do uzycia w walce/ za maly rozwoj inwidualny jednostek/ rozwoj skilli powinien byc ograniczony do 3 podczas levelowania i scisle wyodrebniony na podstawie klasy bohatera/ zamek i prowincja ma za malo opcji rozbudowy/ mapa powinna miec wyodrebnione jednostki terytorialne produkujace okreslone dobra i skrywajaca kazda ukryte podlokacje/ za duzo zamkow na mapie.
Tak czy inaczej jako dlugoletni gracz gdybym mial marzyc o Heroes 7 to chialbym, aby byla taka jak Eador: MoBW!

16.06.2013 18:16
leaven
odpowiedz
leaven
145
Konsul

xao, masz rację odnośnie MMH6. Co do Eador to z początku też byłem zachwycony ale ta gra jest dla mnie zbyt schematyczna. Mapa - plaster miodu, nie kojarzy mi się ze światem fantasy a raczej z jakąś tabletową turówką w stylu King's Bounty online. W prowincjach w kółko to samo, bunty poddanych, eksploracja krypt. Nie czuję dreszczyku przygody, jakiejś niepewności tego co spotkam w dalszych zakątkach krainy, bo wszystko jest w 99% przewidywalne. Heroes, szczególnie części 2, 3, 4 pod tym względem rządzą i są, póki co, nie do pobicia.

01.08.2013 22:32
odpowiedz
zanonimizowany935336
1
Junior

Heroes VI - największy bug w historii gier komputerowych.

16.09.2013 01:00
😉
odpowiedz
Kościogrzmot
17
Legionista

Nudzi mnie ( a nawet wkurza) to ciągłe ględzenie że "Hero III najlepsze, VI jest do dupy jak inne z wyjątkiem III i może V", Szóstka jest niczego sobie, mi osobiście miło się w nią grało. Dodatek jest jak dla mnie w porządku, co fakt fajnie byłoby doczekać się dodatku elfów i krasnoludów, zamiast kolejnego DLC o niczym. Dla mnie VI+cienie=8.33/10.
Niezłe są też bronie rodowe w dodatku (zresztą chyba najlepsze w całej VI), dziwne że nikt ich nie zamieścił razem z parametrami. Więc podam ja:

spoiler start


Ostrze Równowagi - 1 mapa Mrocznych - miecz dobry dla wojów z dużą ilością umiejętności krwi i łez oraz wysoką reputacją
lvl 1 - atak + 4
lvl 2 - Ostrze Równowagi -umiejętności krwi i łez (aktywne i pasywne) są skuteczniejsze. Premia zależy od poziomu reputacji, nie od jej kierunku - np. 2 poz rep. krwi daje mocne premie zarówno dla skilli krwi jak i łez.
lvl 3 - Wspólna Ścieżka - przez pierwsze 4 tury bohater może korzystać z umiejętności obu reputacji 1-poziomowych.
lvl 4 - obrona + 4
lvl 5 - Dziennik Podróżny = przez pierwsze 4 tury bohater może korzystać ze wszystkich umiejętności obu reputacji

spoiler stop


na razie tyle...

16.09.2013 08:46
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Szóstka jest niczego sobie, mi osobiście miło się w nią grało.

I to akurat jest minus a nie plus, bo w poprzednie części heroesów się nie grało miło, ale miło gra. Tymczasem szóstka jest grą na raz, przejdziesz kampanie, pojedynczych mapek jest kilka, i nie ma co więcej gry odpalać.
Siłą serii Heroes zawsze było to, że było w co grać, mapek było bardzo dużo, tutaj mamy kilkanaście map, z czego połowa to mapy przeniesione z kampanii.

18.09.2013 22:40
😉
odpowiedz
Kościogrzmot
17
Legionista

Mutant - ośmielę się z tobą nie zgodzić. Co fakt, VI jest częścią przy której spędziłem najwięcej czasu ( i nadal spędzam). i jakoś nie jestem przekonany o wyższości "starych" herosów nad tą. Nowe rozwiązania nie są takie złe :
-rozwój bohatera jest znacznie luźniejszy, bo możemy wybierać umiejętności z całego wachlarza, o ile w starszych było to ograniczone w aktualnej puli 4 zdolności.
- poprawiono grupowanie jednostek - zamiast 7 poziomów mamy 3 grupy. I dobrze, bo podstawowe tutaj są użyteczne, nawet jeśli masz już legendarne (zwłaszcza w dodatku) o ile w np. V , którą mam i nieco grałem (nie przypadła mi do gustu) jednostki 1 i 2 poz są niemal bezużyteczne, no chyba że masz ich w tysiącach.
- znormalizowane statystyki - pojęcia nie mam jak to w V było obliczane te morale, szczęście itp. , o tyle tutaj jest to ilość na 100 - szansa procentowa.
Zwrócę uwagę na to, że nie grałem dużo w legendarną III, ale ogrom czasu spędziłem w RTS - SpellForce 1 oraz 2 + dodatki w obu, Bitwa o Śródziemie 1 i 2 + dodatek, Age of Empires II, Tzar i Warcraft III + Throne.
Dodatkowo gdy uruchomiłem V, myślałem że nie będzie się AŻ tak różnić od VI ( szóstkę nabyłem wcześniej, lecz w piątkę trochę grałem jak byłem młodszy), ale nieźle mnie to zaskoczyło (niekoniecznie dobrze). Jak dla mnie VI jest nadwyraz udana, bowiem nie przepadam za turówkami, ale ta dla mnie jest OK. Dziękuję,

20.09.2013 08:31
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Ok, rozwój bohatera jest luźny, bo sami decydujemy o jego rozwoju, ale sytuacja wygląda tak, że kiedy gramy magiem inferna, to rozwijamy bohatera w ten sam sposób co bohatera magicznego twierdzy. Różnica polega tylko i wyłącznie na innej szkole magii. Poza tym cała reszta bohatera wygląda tak samo. Jeszcze gorzej sytuacja ma się w przypadku bohaterów mocy, którzy są absolutnie identyczni bez względu na rasę. Pod tym względem jest to gigantyczny krok wstecz względem piątki, a nawet poprzednich części, gdzie losowość talentów czyniła każdą rozgrywkę inną.
Grupowanie jednostek jest niestety potencjałem spieprzonym, bo o ile słabość niskopoziomowych jednostek w poprzednich seriach była uzasadniona (zwykłe mięso armatnie), to beznadziejna siła jednostek legendarnych z szóstki niczym nie jest wytłumaczona.
Legendarne jednostki praktycznie nic nie znaczą na polu bitwy, bo jest ich za mało a ich siła nie odstaje od jednostek elitarnych, które braki nadrabiają ilością.
Względem piątki jest też krok do tyłu pod względem jednostek czarujących. Nie wiem dlaczego zrezygnowano z ksiąg czarów magicznych jednostek.
Statystyki bohatera też są spieprzone, szczęście i morale liczone są procentowo, to jest dobry pomysł, ale nie wiadomo w jaki sposób atak bohatera wpływa na atak jednostek, a już w ogóle jego współczynnik obrony wpływa na jednostki w sposób chyba losowy. Taki pretorianin ma 5 obrony magicznej, z bohaterem, który tej obrony ma również 5, pretorianin zamiast mieć 10, ma coś w okolicy 20.
Także tutaj wcale nie jest różowo.
Szóstka ma bardzo duży potencjał, brakuje jednak zróżnicowania w rozwoju bohaterów, przede wszystkim jest za mało czarów, balansu jednostek, większej liczby miast i jednostek neutralnych. Sztuczna inteligencja jest słabsza niż w Heroesie, gdyby nie oszustwa z przyrostem jednostek, nie byłby w stanie poruszać się po mapie.
I na wszystkich bogów ze wszystkich heroesów, dlaczego jest tak mało map? Po prostu nie ma w co grać.

21.09.2013 14:16
odpowiedz
Kościogrzmot
17
Legionista

Męczy mnie ta dyskusja. Zupełnie jakby na tym forum były osoby które siłą chcą "udowodnić" wyższość starych części nad tą. Niemal żelazna logika - tak bo tak. Co fakt, wojownicy są identyczni, no w porządku, w teorii każdy ma równe szanse. A losowość talentów nie była fajna, bo niekiedy mogłeś dostać naprawdę skopane zdolności.
Przyznam, czarów jest ciut mało - tych użytecznych, bo reszta to tylko jakieś pierdołki.
W statystykach chodziło mi TYLKO o inicjatywę, morale i szczęście. Sam nie wiem jak obliczane są odporności, ale i tu jest zasada - im więcej pkt ma bohater, tym twardsze są jednostki, przy czym każdy kolejny punkt daje mniej % - w przeciwnym razie jednostki szybko stawały by się niezniszczalne.
Mutant, chyba nie grałeś dość długo by dotrzeć do momentów gdzie posiadanie legendarnej jednostki to być albo nie być. Mając mocnego bohater jesteś dzięki nim w stanie rozgromić wroga bez większych strat.
Mięso armatnie? OK, tylko jak mając tylko te jednostki (nawet w dużej liczbie), mogą obronić się przed chociażby tylko jednym oddziałem najpotężniejszej jednostki? Zginą po kilku rundach. Nigdy nie lubiłem marnować jednostek ( dobrze że tu można je wskrzeszać), zwłaszcza jeśli mam ich niewiele. I nie powiedział bym że legendarne są słabe - no chyba że masz je w proporcji 1 do 30, może wtedy. W epilogu posiadanie kilkudziesięciu legendarnych jest bardziej potrzebne niż tysiąc podstawowych czy paruset elitarnych. Głównie dlatego że są twarde, odporne i mają duże obrażenia bazowe, ew. jakieś inne potężne zdolności. A z ksiąg czarów jednostek zrezygnowano, bo jednostki mają własne zdolności i nie posiadają many. Zresztą dobrze że rozdzielili obrażenia na fizyczne i magiczne, bowiem niekiedy łatwiej jest zabić wroga czarami niż zwykłym orężem.
Balans poprawiono po patchan, ostatni to bodaj 2.1 (chyba), i wszystkie frakcje są do siebie zbliżone.
Mam dość kłócenia się o takie pierdoły. Jak dla mnie VI jest grą dobrą i żadne racje mnie do niej nie zniechęcą. BYE

21.09.2013 21:17
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

tak bo tak
Jak to, przecież argumentuję swoje zdanie i to, wydaje mi się, całkiem solidnie.
Jeżeli tobie podoba się granie ciągle jednakowymi bohaterami, to w porządku. Może najlepiej byłoby po prostu zrezygnować z talentów i zostać tylko przy statystykach ataku i obrony, po co reszta :)
Losowość była według mnie właśnie w porządku, bo każda rozgrywka wyglądała inaczej i trzeba było sobie radzić tym, co jest.
Co do tego ile grałem, ukończyłem wszystkie kampanie, tak z podstawki jak i dlc i dodatku, wszystkie mapy i kilka scenariuszy z internetu. I na niewielu mapach jednostki legendarne były w ogóle przydatne, nie mówiąc o tym, żeby miały decydujące znaczenie. Od reszty jednostek odstają tylko punktami życia, reszta statystyk jest za niska. Szczególnie inicjatywa i zasięg ruchu leży. Brakuje legendarnym jednostkom mobilności na miarę smoków czy aniołów z poprzednich części, gdzie w pierwszej turze mogły dolecieć niemal w każdy zakątek pola bitwy.
Tutaj legendarne poruszają się tak samo jak elitarne, jest ich za mało i są za słabe by można je było rzucić w wir walki jak to miało miejsce w poprzednich częściach.
Rozdzielenie obrony i ataku na magiczny i fizyczny to jedna z lepszych nowości tej części, bardzo dobry pomysł, gdyby reszta była dopracowana to gra byłaby znacznie ciekawsza. Jest niedorobiona, zbyt wiele zostało potraktowane po łebkach i okrojone względem starszych części. Mnie najbardziej podoba się piątka, mimo że na trójce się wychowałem i grałem w nią przez wiele lat.
W szóstkę też się gra nieźle, ale po prostu nie ma na czym, nie ma generatora map losowych, edytor jest tak skomplikowany, że map w sieci jest niewiele, a jeszcze mniej jest ciekawych. Gra po prostu została zabita już na starcie tak skąpą zawartością.

22.09.2013 07:06
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Jeszcze dopisze co jest dla mnie istotne a nie podkreśliłem tego. Z tym brakiem rozróżnienia wśród bohaterów rozchodzi mi się najbardziej o krok wstecz względem piątki, w której każda rasa miała sporo talentów unikatowych, co znacznie bardziej urozmaicało rozgrywkę. W szóstce ukrócili to do wyboru dwóch talentów ze ścieżki łez bądź krwi, i do zdolności aktywowanej podczas walki, która niby jest dla każdej rasy unikatowa, ale nabija się sama wraz z awansem co też z czasem nudzi i też jest okrojone względem talentów rasowych z piątki.
W piątce wśród podstawowych talentów jak szczęście czy logistyka, trafiały się zdolności, które były dostępne tylko dla konkretnej rasy. Poza tym już ta wspomniana logistyka w piątce rozbudowana była na kilka talentów, a w szóstce jest to jedna ikonka. Przydatnych zdolności w szóstce jest grupa, potem podczas awansu trzeba na siłę wybierać z grupy badziewia, z czego i tak się nie korzysta.

22.09.2013 21:29
odpowiedz
Kościogrzmot
17
Legionista

O MY GOD...
znowu to samo.
chyba za wszelką cenę chcesz mi udowodnić nie przebierając w argumentach że ta część jest do dupy.
wszystko porównujesz albo do III z zeszłego tysiąclecia, albo do 5 z 2007.
Zauważ że dzisiaj jest nieco inne podejście do gier jak parę lat temu a dokładniej sprzed 2007, który był chyba przełomowym rokiem w przemyśle gier, tak uważam...
to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...
Świat poszedł nieco do przodu, kolejne części z różnych serii ulegają zmianom, zwykle sporym (z wyjątkiem Cod, TES czy AC). Z tego co ja wiem i grałem, Wiedźmin 2 diametralnie różni się od Wiedźmina 1, i mimo wszystko oba tytuły są znakomite.
Założyłbym się że niektórzy po prostu hejtują/opluwają/zaniżają oceny chyba tylko dla swojego własnego, pozbawionym logiki rozumowaniu - i tyle.
"Przydatnych zdolności w szóstce jest grupa, potem podczas awansu trzeba na siłę wybierać z grupy badziewia, z czego i tak się nie korzysta." - a kto ci każe zaraz po awansie szastać punktami na lewo i prawo? Zachowaj je na wyższe poziomy gdy zostaną odblokowane lepsze umiejętności. Ja tak robię i nie mam problemów.
Wybacz ale nie przekonasz mnie że V czy III są "Ubersuper" Zresztą, nigdy nie przepadałem za grami turowymi, z wyjątkiem LOTR Trzeciej Ery.
"Tutaj legendarne poruszają się tak samo jak elitarne, jest ich za mało i są za słabe by można je było rzucić w wir walki jak to miało miejsce w poprzednich częściach." - no ja nie wiem - w V jak wrypałem oddział legendarny w wir walki to szybko się z nim pożegnałem. Nie widzę sensu by się produkować i wyjaśniać, że w tej części nie należy po prostu szarżować niczym Rohirrimowie na pikinierów Uruk-Hai, tylko poczekać na luki i wyżynać wszystkich jeden po drugim. Leg mając min. 3x tyle życia co elitarne całkiem dobrze nadają się do absorbowania ciosów, jeśli te najdą.
I nie obchodzi mnie co ty uważasz, co było w III czy V inne. Zmienili - trudno, to jest postęp, bo w przeciwnym razie dostajesz takie Call of Duty wałkowane co roku - nie ma rozczarowań, ale nie ma też fajerwerków.
W każdym razie VI jest udana, jakby nie patrzeć. Oczywiście nie dla zatwardziałych, którzy mają pretensje na zmiany, której wyjściowo nie robią z rozgrywki chaotycznego rozgardiaszu.

Mam już dość, to zmierza donikąd. W pierwszym komentarzu po prostu oceniłem grę, bardzo ogólne podsumowałem że mi się podoba, a ty jak jakiś maniak przytaczasz że stare części są lepsze. ??? Po co?
Zresztą, głupie pytanie. Odpuść sobie, bo ja już sobie darowałem...

23.09.2013 07:46
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
256
Farben

Nie bądź hipokrytą, ja do ciebie grzecznie a ty na mnie z krzykiem.

to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...

Przeczytaj swoje i moje posty i zobacz, kto jest fanatykiem i kto pluje i obraża. Zauważ, że to ty bronisz jak lew szóstkę, ja tylko przedstawiam swoje zdanie i pokazuję co według mnie jest skopane i gorsze.
Nie oczekuję, że szóstka ma być klonem poprzedniczki, bo nie o to chodzi. Ale chciałbym, żeby zmiany były na lepsze a nie na gorsze, a w szóstce wiele jest pozmieniane na minus. Gra jest niedopracowana, szczęście, że z kolejnymi patchami było nieco lepiej, ale najważniejszych elementów patchem poprawić się nie da, trzeba by poważnych zmian w mechanice gry.
Obecne czasy niczego tutaj nie tłumaczą, skoro gra sprzed piętnastu lat (!!) jest lepsza/bardziej dopracowana niemal pod każdym względem - no, poza grafiką - od gry z 2011 to jest coś nie tak.

Piszę z perspektywy osoby, która we wszystkie części grała bardzo długo, wszystkim poświęciła setki godzin i poznała wszystkie części na wylot.
Do niczego cię nie przekonuje, bo po co miałbym to robić, ty przedstawiasz swoją opinię, ja przedstawiam swoją. Ty nie przepadasz za strategiami turowymi, nie podchodzisz do tematu jak ja. Jak pisałem wcześniej, szóstka ma potencjał, nie jest grą do dupy, jest po prostu słabsza, co się czuje i co dla każdego fana ma znaczenie. Dla zwykłego gracza może to być nieznaczące, ale ktoś, kto czeka na grę od samych mglistych zapowiedzi sprzed kilku lat, dostając produkt słabszy od poprzednich czuje się rozczarowany.

23.09.2013 20:16
odpowiedz
robak8
140
Pretorianin
6.5

Drugi raz jak podchodzę do tej gry. Czekałem aż ją połatają i wyjdzie kilka dodatków.

Za wuja nie mogę przeboleć tego co zrobili z bohaterami. Tak to się gra nawet przyjemnie (bitwy, cooldown zaklęć) ale jak mam wybierać jakieś umiejętności to mnie wuj strzela. Bida z nędzą.

H6 powinien wyjść na konsole. Dostawał by same 11/10.

Kiedy H7? Słyszał ktoś jakieś plotki?

26.01.2015 13:41
Damix199
odpowiedz
Damix199
108
Pretorianin
4.0

2 kampanie, 8 misji, nowa frakcja, kila nowych jednostek tak powinien wyglądać pełno prawny dodatek a nie jak te dwa poprzednie biedne 2 misjowe kampanie i zero nowości... Tu i tak nie jest tak kolorowo jakby mogło być. Przegadane głupie dialogi, wrogowie zalewający nas klonami, kiepska historia, jedyne co można uznać na plus to pięknie wykończona animacja jednostek, muzyka i to chyba na tyle. Ukończenie dodatku na 100% zajeło mi około 20h.

Nie polecam wiernym fanom starych dobrych Herosów, choć pewnie i tak w to zagrają.

Ja już kończe z szóstką raz na dobre, czekam na siódemkę, ale kto wie czy doczekam się takich części jak 3, 4 czy 5...

31.01.2019 11:52
Orzech
odpowiedz
Orzech
51
Centurion

Trzeci dodatek i jednocześnie pierwszy, pełnoprawny który dodatkiem faktycznie można nazwać. Do dyspozycji otrzymujemy nową rasę,dwie rozwinięte(nareszcie) kampanie, znajome twarze z poprzednich odsłon serii, zmodyfikowane soundtracki z HoMM3 i parę innych bajerów które na dobrą sprawę mało kogo obchodzą. I tyle jeśli chodzi o plusy, to co najbardziej razi to przeciętna fabuła obu kampanii (pierwsza - odsłaniająca przeszłość Raelaga i mrocznych elfów znanych z części poprzedniej oraz druga - udaremnianie spisku Sandro, czyli powtórka z rozrywki pozbawiona polotu) oszpecona beznadziejnymi, często przekombinowanymi dialogami dotyczącymi uniwersum i silącymi się na bóg wie co - mam tu na myśli głównie kampanie Veina.

6/10

post wyedytowany przez Orzech 2019-01-31 11:52:22
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze