Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
poradnik do gry23 października 2012
W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.
Taniec śmierci Sandra - recenzja dodatku Danse Macabre do Heroes VI
recenzja gry5 października 2012
Światowa premiera 27 września 2012. Stary wyga, weteran i wiarus z poprzednich odsłon serii ponownie pokazuje, na co go stać – tym razem mrok śmierci opanowuje wszystko co żywe w Danse Macabre – kolejnym rozszerzeniu do Might & Magic: Heroes VI.
Might & Magic: Heroes VI pozwoli potrenować przed premierą Age of Wonders III. Top Empik - Tydzień 8
wiadomość25 lutego 2014
Battlefield 4 powrócił na pozycję lidera sprzedaży Nie oznacza to jednak, że seria The Sims straciła na znaczeniu. Zobacz jak prezentuje się lista najchętniej kupowanych gier w 196 salonach Empik w całej Polsce.
Wygraj komputer na premierę Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack!
wiadomość29 września 2012
Wraz z wydawcą gier Ubisoft, zapraszamy do udziału w konkursie zorganizowanym z okazji premiery dodatku Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack.
Premiera Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
wiadomość27 września 2012
Dzisiaj swoją premierę ma drugi dodatek do Might & Magic: Heroes VI, zatytułowany Danse Macabre Adventure Pack. Czy pakiet okaże się lepszy od średniego Pirates of the Savage Sea?
Zobaczymy, co tam wymyślą. Pewnie to ostatni dodatek DLC, a kolejnym będzie już "pełnoprawny" z Lochem.
Przygoda Craga, choć krótka, podobała mi się - z pewnością zakupie i to DLC...
Ta o ile nie będą teraz po kolei wydawać DLC z krótkimi kampaniami z kolejnymi bohaterami z trójki: Yog, Gem, Gelu. Tylko co do tych dwoje ostatnich musieli by nowe miasto dodać :D bo nie ma żadnego typowego Bastionu.
Gem mogłaby spokojnie podzielić losy Ciele, która trafiła do Sanktuarium. Mam nadzieję, że Sandro to ostatni powrót do przeszłości. Skoro mają nowe universum, nowych bohaterów, nową historię, to po cholerę wracać do tego, co już było?
Dołożyć nową rasę w porządnym dodatku, długaśną kampanię dla kilku (najlepiej wszystkich) ras i gracz będzie zadowolony.
Te DLC kupię, ale mam nadzieję, że to ostatnie tego typu wydatki związane z H6 :)
Wysyp nowych informacji i screenów - http://www.tawerna.biz/czytaj_newsa_380_wysyp-informacji-o-danse-macabre.html
Jaram się.
Mutant
Tu masz - static2.cdn.ubi.com//emea/gamesites/mmh6/MMH6_README_1.7.rar
Sandro powraca?
Rewelacja
Problem w tym że ten tytuł sobie całkiem odpuściłem - głównie z powodu wydawcy.
No ale jeszcze ze 2 DLC i jakiś większy dodatek i kupuję to hurtem w wersji Gold (raczej Platinium albo i Diamentum :D)
Bo DLC po 40 PLN to mi się nie widza -.-'
Sandro! Pamiętam tego cherlaka z kampani HOMaM III. Dawał wszystkim łupnia.
Dziś premiera :) Ktoś już ma? Mi jeszcze kurier nie dostarczył, ale mam nadzieję, że stanie się to jeszcze dzisiaj.
Właśnie zapukał kurier :) Ładne to nowe menu z Sandro (zmieniamy w lewym dolnym rogu), a do tego ta świetna muzyka.
W prawym dolnym rogu, menusy z DLC mi się nie podobają. Znacznie odbiegają jakością od tego podstawowego, zostaję przy nim :)
Ta, prawa z lewą stroną mi się myli :P To dlatego, że tłumaczyłem przed chwilą jednemu kolesiowi, jak znaleźć zamek w pierwszej misji kampanii... który był po lewej stronie mapy :P
Czy ja wiem, czy tak strasznie odbiegają? Dzięki nim lepiej wczuć się w klimat dodatku, zawsze to jakaś odmiana - szczególnie menu z Sandro jest fajne - posłuchaj muzyki, genialna. Popatrz na to menu przez chwilę, a zaczną dziać się różnej śmieszne (i nieśmieszne) rzeczy :)
Posłuchałem muzyki i pooglądałem to menu, jednak graficznie jest gorzej niż menu z podstawki co dla mnie równoznaczne jest z powrotem do pierwowzoru. Pocieszający jest fakt, że i tak wykonano krok w przód względem menu z Crag Hackiem, które to wygląda jak z gry sprzed 8 lat (menusy w piątce były lepsze).
Może dziś uda się coś więcej pograć, wczoraj raptem zdobyłem zamek i wykonałem jedną misję. Szkoda, że bohaterowie nie wszędzie tak wolno awansują jak w kampaniach i oficjalnych scenariuszach. W trybie standardowym 30 poziom uzyskuje się w 1/5 mapy :(
hahaha Buka fajny soundtrack do tego jebnal :D
Chciałby sie ktos podzielic kodem do gry Duel of champions? jak cos to prosze pisac na pw [email protected]
Heh jak dobrze pamiętam to Sandro pojawiał się już w Heroes I (albo II) jako bohater do kupienia w karczmie :P
Naprawdę nie wiem co siedzi w głowie tym idiotom z Ubi i Limbic... Żeby wydawać dodatek za 40zł z 2 misjami kampanii na 5-6h :| Poza kawałkiem nędznej historii dostajemy dwie mapy w kampanii które polegają na zgładzeniu oponentów i zebraniu artefaktów. Stanowczo odradzam kupna tego "DLC".
Fabuła odrobinę ciekawsza niż w pierwszym DLC. Poza tym taki sam krótki paździerz, z tym że dostajemy do dyspozycji Sandro - inną kultową postać z uniwersum M&M.
Jedyne co można wyróżnić na plus, to przyjemny, nowy soundtrack.
Z westchnieniem można wspomnieć świetne DLC wypuszczone do HoMM3 i HoMM5, bo tutaj mamy kolejny dodatek którego mogli fanom serii oszczędzić.
4/10