Najciekawsze materiały do: SiN Episodes: Emergence
SiN Episodes: Emergence
demo gryrozmiar pliku: 33,8 MB
W tym archiwum znajdziesz demo SiN, czyli FPS-a 1998 roku.
SiN Episodes: Emergence - poradnik do gry
poradnik do gry3 lipca 2006
Poradnik do pierwszej części gry SiN Episodes, zatytułowanej Emergence. Oprócz drobiazgowej solucji, okraszonej dużą liczbą zdjęć, znajdziecie tutaj również odrębną, pełną listę wszystkich ukrytych lokacji, opis broni oraz kilka poród ogólnych.
SiN Episodes: Emergence - recenzja gry
recenzja gry9 czerwca 2006
Światowa premiera 10 maja 2006. SiN, jako znak handlowy, nie wywołuje wielu emocji wśród graczy. Sam tytuł nie powoduje gęsiej skórki na ciele miłośników wirtualnej rozgrywki, jak choćby Quake, Unreal czy HL. Co gorsza, jego kampania promocyjna jeszcze bardziej pogłębiła to wrażenie.
Druga część cyklu SiN Episodes odłożona na półkę ze względu na brak funduszy
wiadomość31 stycznia 2007
Na łamach serwisu Ritualistic pojawił się interesujący wywiad, w którym jeden z pracowników Ritual Entertainment – Richard „Levelord” Gray – komentuje ostatnie wydarzenia związane z przejęciem studia przez firmę MumboJumbo. Legendarny twórca poziomów do pierwszoosobowych strzelanin wypowiada się również na temat dalszych losów cyklu SiN Episodes.
Tom Mustaine opuścił firmę Ritual Entertainment - co z SiN Episodes 2?
wiadomość18 grudnia 2006
Pod dużym znakiem zapytania stoi produkcja kolejnych gier z cyklu SiN Episodes. Co prawda od premiery pierwszego odcinka najnowszych przygód Johna Blade’a minęło dopiero pół roku, ale skomplikowana sytuacja w szeregach zespołu Ritual Entertainment nie napawa optymizmem w kwestii przyszłości tego projektu.
Ritual Entertainment w opałach?
wiadomość7 grudnia 2006
Niezbyt optymistyczne wiadomości dochodzą do naszych uszu z obozu firmy Ritual Entertainment, odpowiedzialnej m.in. za wprowadzenie na rynek SiN Episodes: Emergence. Po odejściu dyrektora generalnego, Steve'a Nixa, firmę opuścił również Michael Russel, odpowiedzialny za jakość produkcji. Nowym szefem studia został Ken Harwood, który zajmował dotychczas stanowisko ... głównego programisty.
- Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (4 lipca 2008) 2008.07.04
- Twórcy cyklu SiN będą pracować dla firmy MumboJumbo 2007.01.25
- Firma Ritual Entertainment udostępniła statystyki dotyczące gry SiN Episodes 2006.07.21
- Nowa łata do SiN Episodes: Emergence w drodze 2006.07.19
- Nowy wariant rozgrywki dla SiN Episodes zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu 2006.06.23
- Poradnik: SiN Episodes: Emergence 2006.06.21
- Znamy pierwsze szczegóły dotyczące trybu walki na arenie w SiN Episodes 2006.06.12
gra rzeczywiscie jest podobna do HL2 pocztek ta ucieczka jest zywcem wyjeta z HL2 nie wiem co dalej bo nie gralem dlugo :P mam nadzieje ze to nie HL2 tylko z innymi bohaterami a wymagania ma spore napewno wieksze od HL2 i to duzo potrafi sie przyciac czasem powaznie a mam geforce 6600 GT 1 giga ramu wiec nie mam najgorszego sprzetu :P ale da sie grac :)
Pluszaczek081->masz racje z tym wstepem taki ajki jest w half-life 2 ale w sin episodes: emergence jest on krotszy a jesli chodzi o wymagania to nie wiem czy saduze bo na moim piecu chodzi idealnie moja konfiguracja to procek 3,5 ghz ram 2 gb grafa radek x1600.radze wszystkim zagrac w sin episodes:emergence zwlaszcza fanom half-life 2,ja juz przeszedlem i stwierdzam ze to jest super gierka.zycze milego grania.
gra jest bardzo fdobra ale mam problem z ładowaniem poziomu :/ żadne zmiany ustawień nie pomagają
Gralem dopiero jakies 20 minut, jak narazie gra strasznie przecietna, wyglada jak w miare profesjonalny mod do HL2, zadnych rewelacji.
peja stojakovic- i ty mowisz ze sa male :P 2 giga ramu ehhh :P ja mam 1 giga i gra troszke sie przytnie na otwartych przestrzeniach gram na 1024 na 768 wszystko na maxa oprucz antialiasing tylko x2 mam geforce 6600 gt wiec do gier to juz wsumie maly zlom sie powoli robi :(
ej ludzi wie ktoś jak przejdź fragment w którym jest Victor redek
papaboss wiesz jak juz to zrobić ?
Feniks zrób tak jak pisze:
"Belhurst [ Junior ]
papaboss:
At the part where the game doesn't go on save your game.
Open the console and enter this command: ai_norebuildgraph "0"
Now load the save-game you just made.
The game should now continue again.
(This is happening on SE1_U4Lab02, we do not know if it happens on other places, just use this method to bypass it!)
U mnie to zadzialalo."
U mnie też to zadziałało.:D
Pozdro.
Macie pomysł jak przejść fragment gry po animacji z Viktorem. Z jednej strony wzmocniona szyba a z drugiej pole siłowe. I co dalej Panowie?
Czesc mam ten sam problem co papaboss nie wiem co dalej zrobic szklanych drzwi nie da sie otworzyc a przez pole silowe nie da sie przejsc jesli ktos juz przeszedl ta gre i wie jak przejsc ten motyw to niech sie podzieli tym na forum bo widze nie tylko ja mam ten problem .
peja stojakovic>wiem ze juz przeszedles ta gre bo na forum sie juz pochwaliles :) wiec pewnie nam zdradzis jak przeszedles ten motyw bo ja sie poddaje i jak nikt mi nie doradzi to wyp.... ta gre do smieci :P
Pluszaczek:
odpowiedz masz wyzej w watku
WITAM WSZYSTKICH .MAM TEN SAM PROBLEM Z TYMI SZKLANYMI DRZWIAMI ,CO MAM POCZĄĆ .NIE ZNAM ANGIELSKIEGO
Do wszystkich co mają ten błąd i nieznają angielskiego:
robicie sava potem tylda (taki klawisz pod ESC) wpisujecie w okienku "ai_norebuildgraph 0", potem enter i load wcześniej zapisanej gry :).
Pluszaczek jak ci ścina w niektórych miejscach to wyłącz całkiem AA, a wygładzanie teksutr z 16x na 8x, niewiem czemu ale są takie miejsca gdzie bez większych powodów spadają FPS a bez AA jakieś 4 - 5 klatek przybywa. Ja mam 6800LE @ 16p/6v i też mi w niektórych miejscach zwalnia do 22FPS. Fajna giera tylko krótka, a kolesie z minigunami dają odgłosy takie jak w HL2 tylko że są znacznie mocniejsi :) Mało broni ale z karabinku się fajnie wymiata.
Hejka :) ja juz skonczylem ta gre :) i nie moge doczekac sie 2 :)
help me!!
misja PURSUIT - DESCENT - walka finałowa z tym wielkim żółtym potworem
dajcie mi albo kody albo save aby to przejść,walczę już drugi dzień i nie mogę go zabić!RATUNKUUUUUUU
Też jestem w tej szklanej pułapce, u mnie jest napisane AI_DISABLED, wpisuje pod tyldą, napis znika ale kolesie (jeden za monitorem i jego dwóch ochroniarzy stoją i niewiem na co czekają) W HL to działało i wrogowie się dalej ruszali. Motyw z "ai_norebuildgraph 0" u mnie nie daje rezultatu. Proszę o pomoc !
Dla wszystkich którzy mają problem ze "szklaną pułapką" Wciśnij [~ TYLDA] i wpisz "map SE1_U4Lab03"
Niezła gra, ale wszystkiego w niej za mało (wrogów, broni, poziomów). Przeciętna strzelanina bez szału. Gdyby kosztowałaby 19.90pln to rozumiem ale nie 60pln. Takie mocne 6/10.
Potrzebuje pomocy!!! juz dawno kupilem gre... a wiec ostatnio chec wlaczyc gre a tu lipa mowi mi ze nie moge poniewaz gra juz została zarejestrowana... a po drodze zmienialem dostawce neta wiec mam lipe i nie moge grac. Czy ktos wiec co teraz robic?? moze jakos do nich napisac i mi pomoga nie wiem pomocy!
jak ją do cholery uruchomić, pokazuje mi, że "Steam startup failed (...) the local Steam service is not running"
Czy może ktoś miał taki sam problem?
Super giera, uwielbiam silnik SOURCE :D
chyba se kupie :) bo pojdziem i na
geForce FX5200 128mb
1 giga ddrram
AMD ATHLON XP 2500+ 1.84 GH
WIN XP
??
Moim zdaniem ta gra jest lepsza od HL 2, tu chociaż bym wracał do tej gry, a HL jest dla mnie na jeden raz ;/
Szkoda że nie zrobili dalszych epizodów - Ep1 był niezły w swoim czasie. Teraz projekt R.I.P. - dlatego nei jestem zwolennikiem tworzenia gier w odcinkach.
Czy da się pograć dziś przez neta w tą gre? Ktoś napisał, że ma problemy bo zmienił się dostawca?
Wymagające pieprzonego steam'a gówno. Nie dość że zakupiłem ją przez allegro to jeszcze muszę zakupić ją za 9,99€ przez steam. Odradzam każdemu to barachło, że też nadeszły przeklęte czasy w których trzeba używać jakiegoś gównianego steam. Tfu!
Reendlerer
Zgaduje że grę kupiłeś od takiego pewnego ruska. Jeśli dostałeś w kluczu i masz blokadę regionalną do napisz do niego aby dał gifta.