Najciekawsze materiały do: Test Drive: Ferrari Racing Legends
Recenzja gry Test Drive: Ferrari Racing Legends - O Ferrari Mio!
recenzja gry12 sierpnia 2012
Światowa premiera 3 lipca 2012. Test Drive: Ferrari Racing Legends jest kolejnym tytułem przedstawiającym historię słynnej włoskiej marki Ferrari. 65 lat historii zaklętej w 51 samochodach.
Pecetowa wersja Test Drive: Ferrari Racing Legends wjechała na Steam
wiadomość11 grudnia 2012
Wbrew doniesieniom sprzed kilku tygodni, pecetowa wersja Test Drive: Ferrari Racing Legends nie została wcale skasowana. Gra właśnie trafiła do sprzedaży na serwisie Steam.
Wersja Test Drive: Ferrari Racing Legends na PC została anulowana
wiadomość21 listopada 2012
Z doniesień niemieckiego serwisu games.reveur.de wynika, że pecetowa wersja gry Test Drive: Ferrari Racing Legends została anulowana. Potwierdziła to podobno firma BigBen Interactive.
Wieści ze świata (Test Drive: Ferrari Racing Legends, Guild Wars 2) 22/6/12
wiadomość22 czerwca 2012
Dziś piszemy m.in. o przesunięciu daty premiery gry Test Drive: Ferrari Racing Legends, wytrzymałościowym teście serwerów Guild Wars 2, zdementowaniu plotek na temat Oddworld: Stranger's Wrath HD w wersji na Xboksa 360, a także pracach nad strzelaniną Homefront 2. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
- Test Drive: Ferrari Racing Legends wjedzie do polskich sklepów pod koniec czerwca 2012.05.25
- Premiera Test Drive: Ferrari Racing Legends przesunięta 2012.03.27
- Nowe filmy z gry Test Drive: Ferrari Racing Legends 2012.03.19
- Wieści ze świata (Test Drive: Ferrari Racing Legends, Yakuza: Dead Souls, Killzone) 9/2/12 2012.02.09
- Nadjeżdża Test Drive: Ferrari Racing Legends 2012.02.01
- Pierwszy zwiastun gry Test Drive: Ferrari 2012.01.16
- Twórcy Shift 2: Unleashed pracują nad Test Drive: Ferrari. Tylko u nas pierwsze obrazki z gry! 2012.01.13
Gra wymaga jeszcze sporego spatchowania (bugi, zwłaszcza graficzne). No i szkoda że nie wyjdzie w formie pudełkowej - tylko Steam.
Oficyna Skidrow, znana z uprzykrzania życia użytkownikom oryginałów, również wydała Test Drive: Ferrari Racing Legends w swoim kanale dystrybucji cyfrowej;)
Jak dla mnie to jest gra roku, jesli chodzi o gry wyscigowe. A to dla tego ze rozczarowalem sie ale pozytywnie, nie jak w przypadku reszty mowa tu o most wanted, dirt, wrc3 i cala reszta z the run na czele chociaz ten ostatni to 2011. Test Drive: Ferrari Racing Legends, mi ten tytul sprawia wielka przyjemnosc podczas grania pomijajac model jazdy ktory nie jest az taki zly i do ktorego idzie przywyknac. Poza tym bardzo ladna grafika auta prezentuja sie przeslicznie i to odwzorowanie wnetrz cos pieknego. Klimat starych wyscigow aj co tu pisac trzeba grac. Mowie wam warto.
Ta gra nie ma nic wspólnego z Test Drive, ale ma wiele z Shiftem i project CARS. Fizyka i model jazdy znany z Shifta, modele samochodów i tory z Project CARS. Test Drive, jakie znałem, było arcade'ówką z trasami na terenie.
@MasaGratoR masz na mysli TDU?, to tylko odlam serii, poczytaj o czyba 6 czy wiecej starszych grach z serii TD.
Fizyka jazdy mydła w wannie.
MasaGratoR ta gra miala swego czasu pojawic sie jako Ferrari Project (2006) niestety Blimey! Games straciło wydawcę i przekształciło się w Slightly Mad Studios Kto zna tą historię ten wie że ci goscie odpawiadają za serią GTR , GTR 2, GT Legends (gry opracowane dla SimBin) oraz BMW M3 Challenge.
Najgorsza samochodówka jaką grałem (po Forzy ,bo nie trawie symulacji). Zainstalować, pooglądać ładne wozy i odinstalować.
Gra bardzo milo zaskoczyla, w koncu zrobili gre w ktorej da sie panowac nad pojazdem, nawet bolidem jedzie sie lepiej niz w Shift'ach mocniejszymi brykami sportowymi, gra spisana na straty okazala sie DOBRA, nic wiecej zwyczajnie dobra scigalka.
Pobralem demo, potestowalem i kupilem dzis na steam, ma troche bledow ale to nic, gra daje mi frajde i poczucie ze mam panowanie nad pojazdem jakim kieruje, nie jest latwa ale na sutawieniach "pro" na moim padziku x360 jedzie mi sie bardzo dobrze, przypomnialo mi sie jak fajnie sie pomykalo w GT5 na ps3 swego czasu.
Fakt lepiej by bylo na kierze jechac ale jak sie nie ma to padzik musi wystarczyc, a z nie jedna gra bardziej symulacyjna sie zmierzylem przy jego pomocy wiec nie stanowi to problemu.
Ostateczny test po zakupie, wbilem w MP, pech chcial ze trafilem na bolidy i ustawiania HARD wiec mysle nawet nie dajade do mety, coz dojechalem przedostatni ale kurcze dalem rade utrzymac sie na trasie, w Shiftach mocne sportowe bryki krecily mi tylko baczki jak mocniej wdepnelem w hamulec lub gaz, o kontrolowanym wyjsciu z poslizgu nie bylo mowy a tu sie da.
Jak dla mnie najwieksze zaskoczenie tego roku, gra w reckach na konsole dostala baty, oczekiwalem ze bedzie slabo a jest przyzwoicie.
Jak CARS bedzie jeszcze bardziej dopracowane to bedzie mocny konkurent dla GTR3 w przyszlym roku.
[76] żle się steruje ze względu na to że opcja (Speed Sensitive) w rozumineniu panów z SMS oznacza czynnik odczuwania prędkośći. Natomiast w symulacjach typu GTR, iRacing, rFactor,RBR czy też LFS mamy opcję odpowiedzialną za redukcje sterowania przy wiekszych prędkościach (Speed Sensitive Steering) co na chłopski rozum oznacza że przy wiekszych predkosciach automatycznie zredukowana jest czułosć sterowania (niezależnie od opcji ustawień realizmu). Moim zdaniem Shift jest bardziej hardcorowy, przy małych predkosciach gdzie stopniowo się osiąga daną prędkosc nie zachowuje sie inaczej niż typowy sim. Jak ktoś od razu daje w pizdę i na gaz to niech nie narzeka że lata po bandach :P (klawiatura itd..) Jak dla mnie Shift ma zdecydowaną przewagę nad tego typu grami (Tunning, jazda na krawędzi i niesamowite odczucie prędkośći - ORGAZM :) A tak po za tym to właśnie Test Drive Ferrari (Project Ferrari) jest protoplastą SHIFTA (ale to tak na marginesie) Tak samo jak ty niemogę się doczekać GTR 3 ale bardziej jestem ciekawy jak się rozwinie Project C.A.R.S
Faktycznie to nie jest symulacja i chyba nie miala byc, model jazdy moglby byc nieco lepszy ale jak dla mnie ten z Shift'ow byl do dupy, duzo lepiej jechalo mi sie np. w Race07, tak czy siak czekam na GTR3,CARS oraz Assetto Corsa, na padzie pewnie nie bedzie mega komfortu z jazdy ale to mnie nie zraza, troche kombinowania z ustawianiami i da sie jezdzic przy odpowiednim treningu.
Na ps3 mam Ferrari The Race Experience ktora jest calkiem niezla, model jazdy calkiem przyzwoity ale duzo w nia nie gralem bo malo grywam na tosterze od czasu jak mam kompa ktory radzi sobie z nowymi grami:)
Podobalo mi sie niej to ze wyscigi byly dlugie, okrazenia po 5min wiec jak byly 3 kolka to bylo duzo czasu na popelnianie bledow i tracenie cenngo czasu na wypady z trasy.
Odzwyczailem sie tez od pada z ps3, w FPSy to juz wcale mi nie idzie a w scigalki tak srednio, moze dlatego ze pady juz sa dobite troche i precyzja mniejsza, ale pada x360 do PC mam dluzej i katuje go na kazdej grze ktora go obsluguje a wciaz dziala calkiem dobrze.
Czy u was też nie można zjechać trochę z toru i cofają was do startu ? Czy może są jakieś tego ustawienia ?
Znam historie tej gry, jej powstania, znam (i cenie) poprzednie tytuly ludzi za nia odpowiedzialnych. I nie ukrywam - czekalem na nia od czasow nfs: porsche (czyli jakiej dobre 12cie lat. Liczylem, ze bedzie czyms podobnym, tylko o Ferrari, wiec porownania miedzy obydwoma tytulami same sie cisna.
W koncu zainstalowalem, odpalilem i...zrobilo mi sie przykto, bardzo. I smutno tez.
TDF wyglada jak marny port z konsoli. Interface, UI w menu glownym praktycznie nie istnieje (a to w menu pauzy, czy po wyscigach juz jakies jest). W dodayku jestesmy raczeni animacja w tle renderowana przez silnik gry, ktora wyglada K-O-SZ-M-A-R-N-I-E, low resowe tekstury w tle, brak cieni, modele low poly...Lepsze showroomy ludzie /w tym i moja nieskromna osoba ;)/ robia do starego GTR2. Cienie i GI mozna elegancko zbejkowac do tekstur, zeby to ladnie wygladalo, jesli ma byc wizytowka gry.
Wierze, ze to sie uda naprawic jakims patchem, tudziez z pomoca przyjdzie spolecznosc i stosownie to zmoduje.
Ale tego czego brakuje mi najbardziej juz nie. Gra wrecz prosi sie, krzyczy, blaga o jakas encyklopedie aut, o dodatkowe zdjecia, filmiki, historie, fakty. Po prostu brakuje tu takiego przewodnika po historii firmy i jej autach. Nie ma tego. ba! Nie ma nawet danych aut (sic!).
I na tym sie minusy koncza :) Engine jest z Shifta, wiec calosc wyglada przyzwoicie (modele aut tez sa wysokiej jakosci), tory rowniez, jak i model jazdy. Na plus jest tez "warstwa fabularna" w ktorej pokonujemy kolejne szczeble kariery jako kierowca fabryczny Ferrari. Jest to dosc przyzwoicie i wiarygodnie zrobione, chyna nawet lepiej niz w nfs:porsche (ale jestem w trakcie, wiec ciezko mi wyrokowac :)). Niemniej - brakuje tu jakichs przerywnikow, filmikow ilustrujacych co sie dzialo w danym czasie z firma, albo jakichs cut scenek rodzajowych (chociaz brak tych drugich tlumacze sobie malym budzetem).
Jak dla mnie szkoda, ze Ferrari dalo tylko licencje na wozy i logo i stracilo dalsze zainteresowanie projektem, bo mogla z tego wyjsc naprawde fajna, ladna rzecz i zbierac 10/10, a tak...wysokie noty za model jazdy, auta, jak i tez za nie najgorsza grafike, ale calosciowo pozostaje taki niedosyt, brak, smutek. Dlatego ten tytul nie przyciagnie zwyklych graczy :(
@Ufo aka Juggalo nie ma cieni i modele low poly?, chyba mam jakas inna wersje:), cienie sa i to normalne, przy slonecznej pogodzie ostre i ciemne a przy zachmurzeniu delikatne i jasne, modele wygladaja przyzwoicie a jedynie otoczenie i tekstury wypadaja dosc kiepsko.
Menu jest normalne, obsluguje sie padem jak i myszka poprawnie a zadne wodotryski nie sa do niczego potrzebne.
Zgodze sie ze przydala by sie encyklopedia z brykami ale coz to nie prezentacja samochodow a gra wyscigowa i mozna sie bez tego obyc.
Brakuje mi tez w trakcie wyscigow klimatyczej muzy jaka jest w menu ale przy ostrej rywalizacji czy walki o kazda sekunde szybko sie o tym zapomina.
Owszem gra ma pewne niedociagniecia ale najwazniejsze ze jedzie sie duzo lepiej niz w Shift'ach, ostatnio odpalilem Shift2, tam Porsche 4x4 tanczylo jak na lodzie, masakra jakas, tu bolidy lepiej sie prowadza.
Pilem do grafy w menu, ktora wrecz odrzuca. To co jest w tle, ta scenka z obracajacym sie autem wyglada wrecz koszmarnie i jak to zobaczylem na wstepie to juz mi sie zrobilo przykro. To naprawde dobra gra, model jazdy jest ok; wyglada tez bardzo dobrze, ale wlasnie brakuje jej takich smaczkow, a miejscami wychodza takie rozne niedopracowane rzeczy, jak interface wlasnie i wyglad menu.
Nawet nie zwrocilem uwagi na ta animcaje w tle menu:), nie moge o niej nic powiedziec zanim nie odpale gry i sie jej przypatrze.
Ufo aka Juggalo ta gra powstawała dużo wczesniej niż SHIFT https://www.gry-online.pl/newsroom/pierwsze-screeny-z-gry-ferrari-project/z89771 jeszcze zanim Blimey! Games przeksztalciło się w SMS więc projekt przeleżał trochę czasu w szufladzie (dlatego graficznie odbiega od dzisiejszych produkcji) Jak na razie gra mi się bardzo podoba, świetnie współpracuje z kierownicą, każde autko prowadzi się zupełnie inaczej. Tak powinien właśnie wyglądać Test Drive (Oczywiście TDU1 wymiata wszystko ale TDFL to świetny prezent po gniocie jakim było TDU2)
Oczywiscie znam historie powstania, dlatego tym bardziej na nia czekalem. Ferrari to byla taka niedokonczona sprawa Ian'a Bell'a :)
Modele sa ladne, trasy w znakomitej wiekszosci sa z Shifta2, wiec tez daja rade. Raza mnie tylko te niedorobki, jak wlasnie UI, menu, scena w tle i to uczucie, ze gram w szybkiego porta z xboxa. Cala taka masa baboli (jak np to, ze gra wiesza mi sie czasami w menu pauzy, czy tez w menu po wyscigu).
Cala reszta - wspolpraca z kierownica, fizyka i zachowanie aut (kazde jest inne), czy dzwieki sa ok. Oczywiscie, nie ma tu szalenstwa, jest to poziom Shifta (ktorego sobie cenie). Ale po prostu bola mnie takie niedorobki, przez ktore gra traci w recenzjach i odstrasza casualowych graczy.
TDU1 byl genialny :) a TDU2 to bylo jedno z wiekszych rozczarowan i porazek (zaraz obok Mafii 2)
Mowię od razu, że w tą grę trzeba grać na G27 i tyle. Tylko na kierach z polki najwyzszej. Te z biedronki sa feeee. Bardzo fajny realizm. Polecam PS a tak w ogole ktos gra w to przez steam ? sa jakies fajne wyscigi ? Warto ? Ktos w ogole w to gra po MP ?
Jest tyle ciekawszych marek, a oni wzięli się za jakieś kiczowate fjaty, dla 50centów, lady gagów i innych z]ebów.
Jak czytam wypowiedzi niektorych znawcow to robi mi sie wstyd ze sa jeszcze tacy debile na tym swiecie. Jeden narzeka ze nie ma cieni w menu drugi ze sterowanie jest slabe albo gra jest nie o tej marce co trzeba, kogo normalnego obchodzi jakie jest menu w ekranie pauzy i czy sa w nim cienie sami przeczytajcie to co piszecie. Owszem sterowanie jest dziwne ale do wyczucia jak ktos gra na klawiaturze czy mancie za 80zl to nie ma co sie dziwic za jest fatalne i narzekac bo nie da sie przejsc gry trzymajac strzalke w gore. Dla mnie jest to gra ktora stawiam zaraz po LFS-ie, piekne odzworowanie aut i wnetrz widok ze srodka w polaczeniu z g25 na 42" i mam to czego oczekuje wlasnie od gry wyscigowej. Jedynie poprawil bym dzwiek aut i zmniejszyl poziom trudnosci na pro. i dodal model jazdy z LFS ale to inna bajka juz.
Szkoda, że tak stara (mam na myśli, że pierwsza gra pojawiła się jeszcze przed moimi narodzinami, a nie, że stara i do dupy) i dobra seria Test Drive kończy się takimi badziewiami jak to i TDU2, bo za czasów TDU1 myślałem, że może jeszcze jest dla niej jakaś szansa. :( Mam nadzieję, że Crew mnie nie zawiedzie.