Najciekawsze materiały do: Empire: Total War
Empire: Total War - Empire II v.4.3
modrozmiar pliku: 29343,1 MB
Empire Total War II - Extended to mod do Empire: Total War, opracowany przez grupę ETWII_ModdingTeam
- Empire: Total War - mod Wind from the Eat v.2.7.6 - 1205,3 MB
- Empire: Total War - mod Imperial Splendour: Rise of the Republic v.1.2 - 2653 MB
- Empire: Total War - mod Great Graphic Rework v.14012022 - 612,1 MB
- Empire: Total War - mod Empire Extended v.1.0.1 - 4124,1 MB
- Empire: Total War - mod Absolutum Dominium v.2 - 3079,7 MB
Empire: Total War - poradnik do gry
poradnik do gry10 kwietnia 2009
Poradnik do „Empire: Total War” zawiera wskazówki dotyczące bitew, mechaniki gry i zachowania na mapie, opisy podstawowych jednostek, porady dotyczące kampanii wszystkich grywalnych nacji, a także solucję amerykańskiej „Drogi ku Niepodległości”.
Empire: Total War - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2009
Światowa premiera 3 marca 2009. Creative Assembly po raz kolejny serwuje wojnę totalną, tym razem w osiemnastowiecznych realiach. Zapraszamy do lektury recenzji gry Empire: Total War.
Empire 2: Total War jeszcze lepsze dzięki dłuższej kampanii i poprawionemu AI
wiadomość3 grudnia 2023
Ukazała się wersja 4.2 wielkiej modyfikacji Empire II, czyli fanowskiego projektu pełniącego rolę nieoficjalnego sequela Empire: Total War.
Empire: Total War 2 nigdy nie powstało, ale fani opracowali coś prawie równie dobrego
wiadomość3 września 2023
Ukazała się nowa wersja Empire II, czyli wielkiego moda do Empire: Total War zaprojektowanego tak, aby pełnił rolę nieoficjalnego sequela gry.
Dwie kultowe gry Total War otrzymały aktualizację po latach; sequel jest możliwy
wiadomość25 kwietnia 2023
Studio Creative Assembly wypuściło dzisiaj aktualizacje do kilkunastoletnich gier z serii Total War: Empire i Napoleon. Czy może to sugerować rychłą premierę sequela jednej z tych kultowych produkcji?
- Total War - Medieval 2, Empire i Napoleon z Edycjami Definitywnymi 2018.11.21
- Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops II, Empire: Total War) 24/5/13 2013.05.24
- Wieści ze świata (Total War, The Last of Us, Mortal Kombat) 13/12/11 2011.12.13
- Drugi dzień jesiennej promocji na Steam (Sniper: Ghost Warrior, Fallout: New Vegas, serie Total War, Two Worlds i inne) 2011.11.24
- Niższa cena i nowe gry w serii Platynowa Kolekcja 2011.09.16
- Wieści ze świata (Portal 2, Worms Reloaded, Total War) 4/07/11 2011.07.04
- Creative Assembly pracuje nad kolejną częścią Total War 2011.05.18
18 lat wojowania – historia serii Total War
artykuł16 lutego 2018
Japonia, Europa, Ameryka; starożytność, średniowiecze, oświecenie; Stary i Nowy Świat Warhammera – w 11 głównych odsłonach seria Total War zwiedziła już wiele miejsc i epok. Przytaczamy historię jednego z największych fenomenów w gatunku strategii.
Dobrze że mam pirata który zmieścił się w 1% i śmiga bez problemów. Mam oryginalną E:TW ale jest okrojona bez dlc, doczekałem takich czasów żeby pograć w full z dlc trzeba pobrać piracką wersje. 10/10 oczywiście całość.
Hej ludzie weźcie pomóżcie, mam problem z Wielką Kampanią.
Zainstalowałem darthmoda i jak go włączam to nie mogę włączyć Wielkiej Kampanii, bo mi się zawiesza i wywala z gry.
Ktoś wie co mam zrobić?
RASZ musiałeś prawdopodobnie coś nieprawidłowo zainstalować. Jeżeli nie to sprawdź sterowniki karty graficznej. U mnie śmiga od lat. Jako radę dla posiadaczy steama, sugeruję najpierw mieć włączonego steama a następnie włączyć konsole darthmoda. Czasami jak zrobiłem odwrotnie, to było wywalanie do windy. Polecam także jeżeli ktoś edytuje (polecam ESF editor do wersji 1.45) to zrobić kopię plików 2T, 3T i 4T np w custom game, w którym większość rozgrywam. Czasami jak ładuje wam bitwę lądową i wywala do windy, to usuńcie jednostkę/i słabszej kawalerii - niestety dwie jednostki wywalają grę do windy. Możliwe, że przez moje grzebanie db jednostek. Dla osób które nie grały w darthmoda, to polecam ze względu na większą realność i dużo lepszą płynność bitew. Po drugie możliwość gry z odblokowanymi małymi nacjami mniej nudzi się i sprawia lepszą frajdę.
Jakoś nie moge się przekonać do tej cześci. Ruchy wojsk przeciwnika są beznadziejne. Kawaleria stoi czasem bokiem. Na mapie strategicznej nie lepiej. Widać że AI kuleje.
Słaba ta częśc. Klimat też słaby.
Moja ulubiona część TW :D. Z tym, że właśnie spotkało mnie coś co najmniej dziwnego. Podczas kampanii Rzeczpospolitą stwierdziłem, że opozycja ma lepsze "staty" niż aktualny rząd więc zrobiłem wcześniejsze wybory (poparcie rządu 29%), na co doradca (a właściwie doradczyni) walnęła tekst: "(...) w oparciu o, no, ten tego, wolne, demokratyczne wybory. Serio. Przecież bym cię nie okłamała...". Miał ktoś kiedyś coś takiego? Ciekawy jestem czy to twórcy sobie zażartowali czy mod który kiedyś zainstalowałem przemycił mi coś takiego (chociaż to mało prawdopodobne bo tekst był udźwiękowiony).
Zapraszam do dyskusji https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13615827&N=1
[767] Moim zdaniem to raczej twórcy
Panowie jak budować więcej szkół? Bo np taką Rosją na początku mam tylko jedną
Muszą Ci się rozwinąć wioski w miasteczka i powinieneś mieć możliwość budowy. Nie wiem tylko czy nie jest tak, że w jednej prowincji może być tylko jedna taka budowla.
Do najwyższego IV poziomu można chyba tylko w stołecznej prowincji rozbudować.
Dziękuję za odpowiedź. BO grając Rosją mam pełno np możliwości budowy tych rolnych rzeczy. A szkołę jedną. To samo w Angli. I niemogę znaleźć jakby drzewka ktore by mi poakzało jakie muszę spełnić warunki by taką szkołę postawić.
Dlaczegóż to austriackie oddziały piechoty liniowej liczą sobie 150 ludzi, kiedy moje (Rzeczpospolita Polska) liczą 120?
Bo tak ma być. Wszystko tam jest tak jak ma być. W związku z tym nie rozumiem całej tej darthmanii: kuriozalnie krzyżujące sie linie piechoty i masa innych bugów, wszystko z pompą i pod sztandarem wielkiego mi tam moda. Amatorka. A Empire TW + skinpacki = 9.5 a w czasach gdy mi jeszcze nie obrzydlo od godzin na steam to moze i dalbym 10
Chciałem zapytać czy istnieją jakieś mody do tej czy innej gry z serii total war które przenosiły by gre wieku XVI lub XVII?
Witam. Czy ktoś pokrótce może mi wyjaśnić jak handlowac towarami np. kością słoniową, przyprawami itp ? Bo na razie nie wiem po co to jest w grze.
W ogóle nie rozumiem zasad handlu. Mam 15 szlaków handlowych. Z niektórymi krajami nie granicze i moge handlować z innymi nie.
W dodatku niby mam szlaki morskie ale w karcie handlu mam tylko wpływy ze szlaków lądowych ( symbol koła).
Po co są statki kupieckie w grze do budowy ?
Dobra ale w stosunku do poprzedniczek duży mocno niedopracowana.
- scenariusz główny jest denny, niedopracowany, chaotyczny i a na dodatek gloryfikuje ludobójstwo na Indianach.
- artylerzyści AI atakują samobójcza szarżą gdy nie mają celów w zasięgu
- ustawianie żołnierzy na murach ( a nierzadko na zwykłym terenie) to czysty dramat.
- Brak logiki - na jeden okrent moge zapakować całą armię, w scenariuszu połowa portów nie handluje bo mamy tylko 4 kraje ..., czasem podczas bitwy wejde do miasta ( brak koła na środku) a na mapie kampani dalej oblegam miasto... Dwie oblegające armia gdy stają na polu walki to są po przeciwnych stronach mapy 20 km od osady ...
- nie wiadomo po co są pojedynki. Bez sensu ryzykować życiem swojego Dżentelmena. Zerowa przydatność tej opcji.
- Drogi, porty rybackie - zbędne.
- Indianie na początku scenariuszu mają wiecej altyleri niż wszystkie kraje europejskie razem wzięte.
-nie można przejąć altylerii
- konnica nawet atakując od tyłu jest słaba
- Indianie potrafią walczć w 10 z 300 atakowani z każdej strony
-BRAK KLIMATU
Grało sie fajnie ale mam mocne wrażenie że tą grę wypuścili o pare miesięcy za wcześnie.
Dlaczego nie można w tej grze poddać podbitej prowincji represjom i zastraszeniu? Czasami jak podbijesz jakąś prowincję, to 3-4 razy wybucha ci bunt i nieważne, że tych idiotów rozbijasz w proch i pył, potem znowu się buntują.
W Medievalu jak mi podbita osada podskakiwała buntem, to ją poddawałem eksterminacji i się robili potulni jak baranki. Dlaczego tutaj nic takiego nie można!?
Niestety, jak na razie, najgorszy z Total Warów, w które miałem przyjemność grać. Przede wszystkim po nawale jednostek z Medieval II pojawiły się chude lata Total War. Piechota liniowa różni się głównie kolorem mundurów, co szczególnie boleśnie widać w krajach europejskich. Mój główny problem z Empire to jednak niechęć do broni palnej, ustawiamy strzelców, wróg ustawia strzelców i stosujemy wymiany ognia, sporadycznie szarże kawalerią. Nie mogę tego nawet porównać do tłuczących się chłopa w płytowych zbrojach z Medievala. Drugą arcypoważną wadą jest optymalizacja, zarówno nowszy Napoleon, jak i Shogun 2, chodzą zdecydowanie płynniej. Grę *podobno* ratują mody, ale nigdy nie byłem wielkim fanem modowania, więc ocena tyczy tylko podstawki. Summa summarum, niska ocena głównie za to, że epoka Empire nie trafia w moje gusta i za małą ilość jednostek.
Pierwsza strategia która mnie wciągnęła na dłużej. Jak dla mnie 9/10.
Zwracając się do trzech przedmówców CelticMitchell, moim zdaniem po prostu oprawa, tło historyczne, epoka itd nie trafiły w Wasze gusta.
buddookann sumiennie wylicza braki w rozgrywce a na koniec i tak podkreśla wielkimi literami "BRAK KLIMATU". Kto czuje taki klimat, ten okres itd raczej tego nie stwierdzi, że tego tam brak. Ucieszy go już sam widok indianina tak rzadkiego w grach, albo brytyjskiego czerwonego koletu. Jak bedzie to jakiś "patryjota" to też, jako jednego z mnogich celow do wybicia
Gra ze świetnym kilmatem. Muzyka jednostki. Miód. Jednak gra ma sporą wadę. Jest dość statyczna. W porównaniu do medieval czy nawet Warhammer bitwy są mało dynamiczne. Wróg najczęściej niezbyt się śpieszy do ataku. A same bitwy poza momentami mogą się wlec. Można to pewnie zwalić na karb sposobu walki w tamtych czasach. Aczkolwiek można trochę skłonić AI do działania a nie wbiegania pod bagnet lub czekania na kule armatnie
Wie ktoś gdzie znajdę plik zmieniający warunki zwycięstwa?
Tak jak to było w poprzednich częściach.
Optymalizacja tej gry to jakaś kpina. Na i7, GTX870 gra wygląda jak gówno, graficznie to gorzej niż Medieval 2. Rozpikselowane jednostki, jedynie mapa wygląda w miarę. Jednostki chodzą bokiem, a z większego oddalenia to przesuwające się plamy kolorów.
Ja grałem bez problemu na laptopie z GT540M czyli karcie co ma 10 lat. Może ram ma znaczenie bo mam go 8 GB.
Raz na jakiś czas wracam i odbijam się od tej gry niestety. Nie jest zła, ale na tle wcześniejszych i późniejszych odsłon Total War jest mało wciągająca. Niby bardziej rozbudowana rozgrywka przez dodanie bitew morskich, kolonii i zamorskich szlaków handlowych, osad zależnych w prowincji etc. Niemniej z jakiegoś powodu szybko wieje nudą, może przez tą armię klonów, może przez mało dynamiczne bitwy. Warto zagrać raz, Rzeczpospolitą, choćby po to, żeby dać łupnia Prusom i Rosji.
Witam ktoś wie jak naprawić problem z bardzo długimi turami?
Po zakończeniu tury gra potrafi mielić nawet 15/20 min zanim ruszy kolejna tura. W moim przypadku zawiesza się na imperium Osmanskim.
Wytłumaczcie proszę laikowi, jak instalować mody, chodzi mi o mod naprawiający- Nie mogę poruszać kamerą na mapie kampanii używając przycisków klawiatury. Przez to granie jest prawie niemożliwe w obecnym zapisie gry.
Na ostatniej wyprzedaży steam zakupiona pełna wersja wraz z wszystkimi dlc i dodatkami za 26zł. Po takim czasie dalej sprawia wielką przyjemność
Hej wszystkim, grałem w różne gry total war i większości przypadków pomijałem bitwy, robiąc automatyczne rozstrzygnięcia walk. Frajdę sprawiała mi gra na głównej mapie. Planuję zrobić podobną grę, na androida lub webową. Chcę w niej zawrzeć więcej mechanizmów wzbogacających rozrywkę. Jednak chcę całkowicie pominąć walki w 3d. Czy ma to według Was sens?