Witam.
Jakies 3 tygodnie temu zakupiłem telefon Sony Xperia S, tylko że mam mały problem, troszeczkę bardziej wymagające gry zacinają cały telefon i muszę go resetować, najgorsze jest to że telefon mojego brata Samsung Galaxy S II radzi sobie z tymi grami bez problemu a przecież ma słabszy procesor, dlaczego tek się dzieje, zmienić cos w ustawieniach żeby to wszystko działało ??
Tez mam Experia S i mi zadna gry nie zacinaja, nawet te najbardziej wymagajace i telefon tez nie tnie
moze masz ustwione na power saver ?
Tylko jak to zrobić ? Od razu mówię że jestem zupełnie zielony w tych sprawach.
Kup iPhone'a.
Filip a co to jest to power saver i gdzie to znajdę ?
weneckie sidła - Po co by mial kupic to przecenione gowno
RazCaj - Wejdz tam gdzie masz wszystkie aplikacje i powwina byc jedna ktora nazywa sie "Power Saver" ona byl odrazu na telefonie
Żeby się nie zacinał.
weneckie sidła -Szczerze ci wspolczuje, musi byc ciezko na tym swiecie bez mozgu
RazCaj - jak to nie pomoze to wejdz w Settings-Privacy-Factory data reset
Filip zainstalowanie oszczędzacza energii chyba zadziałało, wielkie dzięki.
Filip550
No nie wiem kto nie ma mózgu, czy ktoś kto kupuje telefon mający rewelacyjne parametry w tabelkach i potem wypłakuje się na forach że nie działa, czy ktoś kto świadomie nabywa w pełni dopracowany produkt który mimo że teoretycznie słabszy, dzięki lepszym aplikacją i optymalizacji nie sprawia problemów.
[9]
Weź przestań, mam mózg.
ollbrzym - w tym temcie ktos mial problem i ja mu z nim pomoglem, bo o tym w tym temacie chodzilo
Nie o to zeby ktos pisal cos idiotycznego
A co do sprawiania problemow, to widzisz ze problemem bylo to ze mial ustawione na power saver co sprawialo ze telefon uzywal tylko polowe swojego CPU
nie mam zamiaru sie klocic kotry telefon jest lepszy, kazdy kupi ten kotry mu bedzie pasowal, nie o to w tym temacie chodzi :)
po wypowiedziach weneckie sidła stwierdzam ze jest kretynem, ktory probje byc fajny piszac cos na swoim pozmie czyli kretynskim