Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Telewizor 42 cale do 1800zł ?

04.09.2014 20:53
DeVitoo
1
DeVitoo
119
Jedi

Telewizor 42 cale do 1800zł ?

Witam !

Jako, że dopiero wchodze w świat TV i jestem laikiem w tym temacie- szukam porady.

Zdaje sobie sprawe, że w tej cenie cuda nie dostane ale raczej średniaka, ale jakby tak wycisnąć maksymalnie z tej półki cenowej i wielkościowej co byście polecili, a przed czym przestrzegli? Do TV chciałbym podłączyć PS3 i czasem jakiś dobry film z wymagającymi efektami blueray.

Pozdrawiam, pomóżcie !

04.09.2014 20:56
marcin00
👍
2
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

LG 42LB650V

04.09.2014 20:57
3
odpowiedz
mckk
28
Senator

Napisz na hdtv.com.pl - tam ci lepiej doradzą.

04.09.2014 21:07
DeVitoo
4
odpowiedz
DeVitoo
119
Jedi

Marcin wlasnie tego LG dzisiaj ogladalem w media markt- a cos wiecej sie rozpsizesz? Masz go ?

mckk dzieki!

04.09.2014 21:31
marcin00
5
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

DeVitoo
a cos wiecej sie rozpsizesz? Masz go ?

Kupiony w ME za 1800+kamerka za 1zł.
Niedawno zakupiłem to http://www.3dmaniak.pl/62162/lg-47lb650v-wrazenia-opinie-i-specyfikacja/ (42" - 1800zł). LG wprowadziło webOS - nowe oprogramowanie dla TV.
TV sprawuje się świetnie. W teorii FLASHA nie ma, nie na wszystkich stronach mogę oglądać filmiki z okien, ale na pewnej stronce oglądałem TheWalkingDead bez żadnych komunikatów "TV nie obsługuje wtyczki flash" i na CDA nie było problemów.
Co do wielkości ekranu - grając na plejce siedzę na kanapie w odległości 5m i 42 cale są wystarczające(wręcz idealne). Możesz zaryzykować jeszcze z 47", ale 55 odradzam - będzie zbyt wielki(poza tym po co dopłacać kolejny 1000-2000 zł jeśli 42 cale wystarczą).
*