Witam. Na telefonach zupełnie się nie znam. Jestem niemalże kompletnie zielony. Umiem jednak czytać opinie w internecie i wyczytałem, że do 700 zł sensownym rozwiązaniem jest LG L9 II i Moto G. Mnie bardziej odpowiadałbym LG, jednakże może macie mi coś innego do polecenia. Cena absolutnie max to 750zł. Z góry dzięki za pomoc. :)
Telefon musi byc nowy? Za 700zł dostaniesz Nexus'a 4 w idealnym stanie z gwarancja okolo 1,5 roku.
z tego co wiem nexus jest kiepskim telefonem,muli, trzeba często restary robić i nie cieszy się za bardzo dobrą opinią, LG bym nie brał, tak samo samsunga, rozważ sony xperie L ew. dołóż sobie 300 zł i kup xperie Z, telefon jest wodoszczelny więc nawet nurkować możesz i nie ma szans żeby się kurzył w środku, dobry aparat, procesor i sporo pamięci, moim zdaniem Zetki to najlepsza opcja na rynku dlatego radziłbym jeszcze poczekać troszke i odłożyć pieniążek :)
nexus jest kiepskim telefonem,muli, trzeba często restary robić
Nexusy znane są z tego (i to klucz do ich sukcesu) że mają świetne bebechy w momencie premiery i w 100% czysty system, przez co działają piekielnie szybko.
Innymi słowy nie trafiłeś.
Brałbym Moto G, ma naprawdę przystępne bebechy i super nakładkę.
Nie warto brać Androida poniżej 1500 złotych, ponieważ androidy poniżej 1500 złotych to syf, który na dodatek nie jest w stanie okiełznać tego systemu operacyjnego.
Na Allegro do 750 złotych znajdziesz bardzo dobrą nową Nokię 1320 (a jeśli za duża to Nokię 630) z Windowsem 8.1, która ma wszystkie istotne aplikacje, działa płynniej niż Samsung Galaxy S5 i równie płynnie co iPhone 5.
Moim zdaniem kupowanie Androida poniżej topowych modeli to szczyt masochizmu, gdy za nieporównywalnie niższe pieniądze można kupić zawodowy i działający telefon z Windowsem, bierz Nokię i nie zapomnij podziękować za skłonienie cię ku najlepszej decyzji twojego smartfonowego życia
ponieważ androidy poniżej 1500 złotych to syf, który na dodatek nie jest w stanie okiełznać tego systemu operacyjnego.