Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: reklamacja karty graficznej

01.12.2011 16:13
1
zanonimizowany561392
42
Generał

reklamacja karty graficznej

Witam 5 listopada reklamowałem w sklepie internetowym swoją kartę graficzną za którą zapłaciłem 1200zł pracownik sklepu 7 listopada napisał mi że karta trafiła już do autoryzowanego serwisu było to 7 listopada na fakturze gwarancyjnej pisze że serwis ma maksymalnie 14 dni na zdiagnozowanie usterki a jeśli się nie da nic zrobić od razu w tym czasie mam dostać nowy egzemplarz niestety jest już 1 grudnia minął czas który miał serwis pracownik sklepu mnie ignoruje nie odpisuje mi na pytania napisałem do samego serwisu to pani mi odpisała że nie może mi udzielić informacji ponieważ sklep reklamował kartę nie ja. Co mogę zrobić ? numer telefonu który jest podany od 2 tygodni jest niedostępny koleś przestał mi odpisywać tydzień temu na maile...

01.12.2011 16:15
peterkarel
2
odpowiedz
peterkarel
61
Legend

Wpierw poczytaj słownik ortograficzny. Później powstawiaj jakieś znaki interpunkcyjne.

01.12.2011 16:27
3
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

Jeśli nie potrafisz mi pomóc to nie nabijaj sobie postów... pytanie jest tak napisane że można go zrozumieć.

01.12.2011 16:28
4
odpowiedz
zanonimizowany807046
4
Generał

to co to za sklep, że skontaktować się nie można?

01.12.2011 16:31
nagytow
5
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Jedno z najdluzszych zdan jakie czytalem ;)

Nie wiem co tam masz napisane na umowie gwarancyjnej, ale zwykle jest dopisek, ze czasem naprawa moze sie wydluzyc do ilus tam dni. Jesli nic takiego nie ma, to idz do sklepu i zazadaj albo kasy albo karty. Kupowales gre w sklepie i z tym sklepem masz umowe. Ciebie malo interesuje kto i gdzie ci ja naprawia.

Poczytaj gwarancje a potem egzekwuj swoje prawa.

Edit. 'Idz' = dzwon, jesli nie maja siedziby albo maja, ale daleko.

01.12.2011 16:34
6
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

Czytałem gwarancje uważnie jest napisane że MSi ma max 14 dni 2 tygodnie temu koleś ze sklepu odpisał mi że u msi standardowo trwa to 12 dni no a mamy 1 grudnia ja mieszkam koło Rzeszowa a sklep z którego zamawiałem nazywa się Saturion i jest w Poznaniu. Napisałem że nie mają podanego numeru do skepu podany jest tylko jakiś na komórkowy który ciągle jest niedostępny.

01.12.2011 16:39
Texas84
7
odpowiedz
Texas84
160
Generał

Dlatego omijam szerokim łukiem internetowe sklepy komputerowe.

01.12.2011 16:39
Fett
8
odpowiedz
Fett
245
Avatar

Polecam osobiście przejść się do sklepu z kartą gwarancyjną. Najlepiej jakbyś poszedł z kimś starszym (bo domyślam się, że młody jeszcze jesteś), kto ewentualnie mógłby się pokłócić z obsługą jeżeli by się okazało, że chcą się zrobić w jajo.

ul. Św. Marcin 25, 61-805 Poznań
Sklep pracuje w godzinach: poniedziałek-piątek od 10:00 do 18:00

01.12.2011 16:42
9
odpowiedz
zanonimizowany807046
4
Generał

[8]

najlepiej niech skoczy rano, przed szkołą/pracą, z Rzeszowa do Poznania to 10 minut z buta.

01.12.2011 16:43
10
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

600 kilometrów mam do poznania sam zarobiłem na kartę a to prawie cała moja wypłata i szału już dostaje tym bardziej że koleś ma mnie w dupie i nie odpisuje. Jak widać chyba nie ma wyjścia z tej sytuacji pozostaje czekać ale na co...

01.12.2011 16:49
PanSmok
11
odpowiedz
PanSmok
258
Legend

sprobuj zadzwonic z innego nr telefonu. Po drugie skontaktuj sie z rzecznikiem praw konsumenta i dowiedz sie jakie masz prawa. Po trzecie doczytaj podstawy prawne i zagroz sprzedawcy sadem.

01.12.2011 16:55
Fett
12
odpowiedz
Fett
245
Avatar

Nie doczytałem, że chłopak jest z Rzeszowa

W takim razie spróbuj uderzyć do gościa na GG, lub zadzwonić do innego oddziału

01.12.2011 16:58
13
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

mam gościa na gg i 3 dni temu napisałem 2 razy do niego ciągle był dostępny ale nie odpisał... i od tamtej pory koleś jest niedostępny. Co do telefonu to po prostu ma wyłączony a nie że nie odbiera.Śmierdzi tu jakimś wałkiem -.0

01.12.2011 17:11
😊
14
odpowiedz
zanonimizowany814191
5
Centurion

nie wiem kim jesteś, ale dobrze ci tak.

01.12.2011 17:18
nagytow
15
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Oddzial wroclawski: 71 322 00 32
Zadzwon, zapytaj czy to Saturion, popros o numer do Poznania.

01.12.2011 17:32
16
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

Dzięki za pomoc niestety koleś ze sklepu we wrocławiu powiedział mi że w poznaniu nie ma telefonu mają tylko gg lub pocztę.

01.12.2011 17:51
Fett
17
odpowiedz
Fett
245
Avatar

Jak sklep może nie mieć telefonu ? :| Spróbuj zadzwonić jeszcze raz do Wrocławia i wytłumacz jaka jest sprawa. Jak się będą wykręcać postrasz policja

01.12.2011 17:55
18
odpowiedz
maciek 01
52
Konsul

jeden wielki spisek.

02.12.2011 11:06
19
odpowiedz
zanonimizowany807452
18
Konsul

Napisz maila, dajac mu np. termin do poniedzialku, ze jak nie bedzie naprawionej karty, albo pieniedzy, to zglaszasz na policji oszustwo i tyle.

02.12.2011 11:11
Milka^_^
20
odpowiedz
Milka^_^
244
8 gwiazdek

Kupiłeś za pośrednictwem internetu? Mogłeś w ciągu 10 dni zwrócić nie podając przyczyny, tylko nie wiem jak to koresponduje z rezczami mającymi wadę, ale chyba powinni Ci zwrócić pieniądze, szkoda, że nie wiedziałeś o tym. No i nie wiem czy mając to tak udokumentowanie będziesz mógł wystąpić o zwrot pieniędzy, to już jakiś prawnik by Ci musiał odpowiedzieć.

02.12.2011 11:20
shawnz
21
odpowiedz
shawnz
64
lieutenant

ja też ostatnio reklamowałem kartę graficzną tylko, że w stacjonarnym sklepie, i powiedzieli mi, że powinno to potrwać do 14 dni roboczych, ale potem jak zapytałem czy będzie przed świętami, powiedzieli, że w przypadku kart graficznych i płyt głównych, te terminy lubią się przedłużać, nawet do miesiąca
a co do sklepów internetowych to wolę dołożyć do sprzętu i kupić w sklepie który ma siedzibę niedaleko mnie, chociaż sprzedaję drożej, mam ten plus, że w Krakowie jest tego dużo

02.12.2011 11:22
22
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Masz jakieś potwierdzenie, że oddałeś kartę graficzną do naprawy gwarancyjnej?

02.12.2011 11:23
Jeh'ral
23
odpowiedz
Jeh'ral
173
.bírarov d'ní

No właśnie (a propos wpisu z [21])...

Zwykle z zapisach gwarancyjnych jest, że naprawa może potrwać do 14 dni roboczych, a w uzasadnionych przypadkach może przedłużyć się do 21 dni roboczych. Teraz policz sobie wszystkie takie dni (bez sobót, niedziel i świąt) i wtedy się zacznij martwić.

02.12.2011 11:27
shawnz
24
odpowiedz
shawnz
64
lieutenant

no tak szybko licząc dopiero 18 dni roboczych minęło, wiec zacznij sie martwić jak pod koniec przyszłego tygodnia nie bedzie odzewu

02.12.2011 11:41
25
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

Moja naprawiano 3 tygodnie i odeslali bez pudelka oryginalnego. :/

02.12.2011 12:14
NewGravedigger
👍
26
odpowiedz
NewGravedigger
195
spokooj grabarza

w pudełku po ptasim mleczku

02.12.2011 18:07
27
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

Odpisał mi dziś pan ze sklepu że serwis nie mógł naprawić karty ale też nie mogl jej wymienić na nową i chcą mi odesłać pieniądze ale istnieje możliwość że dopłacę i wezmę ASUS'a GTX 570 z DC II i tu moje pytanie mam zasilacz Chieftec 560W i MSI chodziła bez problemu na nim z całym zestawem ale widzę że ten asus ma zasilanie 6+8 pin a nie 6+6 tak jak miałem w msi. Czy pobiera dużo więcej prądu??

02.12.2011 18:16
raziel88ck
28
odpowiedz
raziel88ck
208
Reaver is the Key!

Czekaj, dlaczego niby masz dopłacać za tą samą kartę tylko od innego producenta? Jaką sumę ci powiedzieli?

02.12.2011 18:17
29
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

bo chcą mi zwrocić pieniądze ale ja nie chcę zwrotu bo chce mieć kartę jak najszybciej ale ceny poszły w górę a ja dałem dokładnie 1149zl i nie mogę znaleźć za taką cenę gtxa 570 i napisał że jeśli chcę mogę wybrać tańszą kartę i wtedy przyślą mi grafikę + tyle ile zostało lub droższą + dopłata do tych 1149zl.

02.12.2011 18:23
raziel88ck
30
odpowiedz
raziel88ck
208
Reaver is the Key!

A co cię obchodzi, że karty podrożały? Dopłacić można tylko w przypadku lepszej karty, a nie takiej samej. Nie daj im się, bo chcą cię wycyckać.

Gdy ja miałem starego kompa i padł mi Geforce 6200 128mb od Asusa to zamienili mi na Geforce 6200 od PNY 256mb bez dopłaty.

02.12.2011 18:28
31
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

Ale koleś odpisał że niemoże wymenić mi na taki model bo "nie mają takiej możliwości" inne modele są droższe to i chciałbym wsumie dopłacić i mieć taką ze wzmocnioną sekcją zasilania 6+8 pin i pytam czy one pobierają tyle prądu co GTX 580 ? czy tyle co normalny 570 moge spokojnie kupić z moją zasiłką.

02.12.2011 18:31
raziel88ck
32
odpowiedz
raziel88ck
208
Reaver is the Key!

Ile musiałbyś dopłacić?

Co do zasilania, jeśli zasilacz starczał na tamto 570 to i na inne 570 również wystarczy.

02.12.2011 18:34
33
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

No ale skoro ta ma wtyczke 6+8 pin to jak to jest potrafisz mi wytłumaczyć ? pobierać będzie tyle co ta msi ?

02.12.2011 19:08
34
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

up wie ktoś co z tym poborem mocy?

02.12.2011 23:26
35
odpowiedz
zanonimizowany561392
42
Generał

^

02.12.2011 23:29
raziel88ck
36
odpowiedz
raziel88ck
208
Reaver is the Key!

Nie mam pewności, ale nie powinna znacząco więcej pobierać prądu.

Forum: reklamacja karty graficznej