Warszawska firma QLOC S.A., odpowiedzialna między innymi za pecetowe porty gier Super Street Fighter IV: Arcade Edition, Street Fighter X Tekken, DmC: Devil May Cry czy Resident Evil 6, poszukuje wielbicieli gier wideo do pracy przy testach funkcjonalnych gier komputerowych i konsolowych.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• testowanie poprawnego funkcjonowania gier,
• raportowanie napotkanych błędów za pomocą narzędzia informatycznego,
• kontrolę jakości dostarczonych produktów.
Wymagania:
• znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym, umożliwiającym płynną komunikację,
• duże doświadczenie z grami komputerowymi lub konsolowymi, zwłaszcza w gatunku bijatyk,
• wysoka komunikatywność – umiejętność jasnego i zwięzłego opisywania problemów,
• umiejętność pracy w grupie,
• zdolność do pracy pod presją czasu,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• ukończone 18 lat i zdana matura.
Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość branży gier komputerowych,
• obycie ze sprzętem i produktami na platformy PLAYSTATION®3, Nintendo Wii oraz Xbox 360,
• doświadczenie na podobnym stanowisku
Praca wykonywana będzie w siedzibie firmy w Warszawie. Zainteresowane osoby spełniające nasze wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku angielskim na adres e-mail [email protected]. Prosimy o wpisanie w temacie imienia, nazwiska oraz koniecznie dopisku „TESTER FUNKCJONALNY”.
Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z kandydatami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji.
ukończone 18 lat i zdana matura.
Hoho, a podobno matura nikomu niepotrzebna! A tu takie poważne wymagania! Przecież matura to bzdura
Zainteresowane osoby spełniające nasze wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku angielskim na adres e-mail [email protected]. Prosimy o wpisanie w temacie imienia, nazwiska oraz koniecznie dopisku „TESTER FUNKCJONALNY”.
Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)".
:)
To studio, które robi polonizację GTA V. :)
I nie jęczcie "a dlaczego nie miasto X?" Bo tak, jak ktoś będzie zainteresowany, to wyśle. :)
@QLOC - takie pytanie na boku trochę, ale co tam.
Co jeszcze portowaliście na PC (czy konsole?) lub polonizowaliście?
@Hemiq
Z większych portów pecetowych to jeszcze Resident Evil: Operation Racoon City, Ace Combat: Assault Horizon (Enhanced Edition), Remember Me, poza tym Devil May Cry 1 z PS2 na X360 w ramach Devil May Cry HD Collection. Innymi projektami jeszcze nie możemy się chwalić ze względu na umowy o poufności.
Robiliśmy lokalizacje takich gier jak najnowszy Tomb Raider, Hitman: Rozgrzeszenie, Dishonored, Sleeping Dogs, Skyrim, Fallout: New Vegas, XCOM: Enemy Unknown czy Max Payne 3.
Testowaliśmy funkcjonalnie m.in. takie gry jak Magicka, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, Necrovision, King's Bounty i wszystkie gry, których porting robiliśmy.
@PATORIKKU
Umowa zlecenie, bo praca jest oparta na projektach, ale podczas projektu jest to praca 5 dni w tygodniu, 8h dziennie. O stawkach mogę mówić dopiero podczas rozmowy rekrutacyjnej.
@QLOC
Pogadajcie z właścicielami gier The Darkness i Condemned 2 i zróbcie porty na PC. Oni i tak ich nie planują więc co im szkodzi zgodzić się na port i podział zysków z wersji PC? Wydać można tylko w wersji elektronicznej więc nie ma ryzyka zwrotów pudelek.
Hmmm...praca wydaje się przyjemna, niestety ukończonej 18-stki nie ma, więc można pomażyć ;)
[10] Koniecznie ze wsparciem dla Oculus Rifta.
@Pan Dzikus
To niestety nie tak działa - robimy porty gier na zlecenie klientów i zarabiamy na tym, że klient nam płaci, a nie na tym, że gra się sprzeda. Dzięki temu praca u nas jest mniej więcej stała, a nie zależy od tego, czy gra się sprzeda, co jest wielkim problemem samodzielnych developerów.
O proszę, GoL doczekał się ogłoszeń o pracę - poważnych i prawdziwych! :)
Fajnie!
Sam nie skorzystam, ale UPnę - może ktoś chętny zobaczy ofertę