Założyłem się z pewną osobą o znalezienie adresu zamieszkania tejże osoby. Przede wszystkim chciałbym znaleźć ten adres metodą najmniej inwazyjną. (czyt. pytanie się ludzi to ostateczność). Znam imię, nazwisko oraz miejscowość. (a dokładniej wioskę.).
Wyszperałem dwa adresy. Jeden z nazwą miejscowości oraz numerem, drugi z nazwą ulicy w tej miejscowości. Na jednej ze stron wyczytałem, ze do tej wioski należą dwie ulice (ta którą mam i jeszcze inna). Pojawiły się wątpliwości. Zaznaczam, ze nie interesuję się i nie znam się na rozmieszczeniach ulic, wioskach itd. Więc podpowiedzcie mi czy mogę posiadać dwa adresy, ale prowadzące w to samo miejsce? Numer liczony od początku wioski do końca (ten z nazwą wioski) oraz numer z nazwą ulicy.
Rutkowski to cienias. Jestem detektyw Marlowe, kapelusz już mam. Tylko papierosów kurcze nie palę.
Sprawdź oba na google maps, a sam będziesz wiedział, czy prowadzą w to samo miejsce.
Sprawdź oba na google maps, a sam będziesz wiedział, czy prowadzą w to samo miejsce.
Problem w tym, że w wypadku tej wioski to nie działa. Zresztą, tam nawet tych ulic nie ma zaznaczonych.
Google maps to pierwsza rzecz jaką sprawdzałem.
http://www.dobreprogramy.pl/AutoMapa,Program,Windows,12770.html
Sprawdź sobie to, w przypadku AM, baza adresowa jest nieco większa.
Nie mam pojęcia jak teraz wygląda zakres dema - cóż próbuj.
Nic nie znalazło. Pytanie brzmi, czy jest w ogóle taka możliwość? Jak to jest w wioskach?
UP,
Jeszcze w ramach wyjaśnienia:
Mam dwa adresy (przykładowo zmyślone) Słowackiego 64 i Listek dolny 22.
Słowackiego to ulica (druga to np. Mickiewicza), Listek dolny to miejscowość. Czy ktoś może mieszkać w jednym budynku pod dwoma adresami?
@up nie ma takiej możliwości, albo dana miejscowość posiada podział na ulice albo numeruje się według nazwy miejscowości np. Listek Dolny 22, 23 itd.
nie ma takiej możliwości, albo dana miejscowość posiada podział na ulice albo numeruje się według nazwy miejscowości np. Listek Dolny 22, 23 itd.