Witam, mam problem z teksturami w "middle earth shadow of war".
Otóż posiadam Gtx 1060 6Gb, I5 3570k, 16Gb ramu, Windows 7.
Problem jest taki iż przy ustawieniu grafiki na ultra postać jak i elementy otoczenia są dość mocno zamazane, nie wydaje mi się by był to problem z grafiką ponieważ w menu ustawień graficznych zużywam około połowy jej zasobów oraz test wbudowany w grę pokazuje mi że gra chodzi w około 90 fps. Zauważyłem to dzisiaj i niesamowicie mnie to wkurza. Wie ktoś może w czym tkwi problem ? Podrzucam zdjęcia obrazujące problem.
Czy ty nie widzisz, że gra do ustawień ultra potrzebuje 8GB grafiki?
Czy ty nie widzisz, że gra do ustawień ultra potrzebuje 8GB grafiki?
Gdzieś to wyczytał bo ja widzę, że w rekomendowanych jest 4GB? Podejrzewam też, że kolega gra w FullHD więc 4GB wystarczy. Może jakieś opcje graficzne tzw. post-procesy powodują taki efekt? Sterowniki oczywiście zaktualizowane?
Wystarczy wejść w opcję i przesunąć suwak tekstur na ultra ;)
W ogóle ta gra ma bardzo wysokie wymagania, jak na to co oferuje w zamian.
Wygląda mi to na motion blur albo dynamicznie skalowaną rozdzielczość. Może są domyślnie aktywne, musiałbyś pogrzebać w ustawieniach graficznych i porównać czy wyłączenie tych lub innych ustawień pomoże.
Sterowniki aktualne i gram na full HD więc 8gb nie jest mi potrzebne, sprawdzę zaraz to powyżej
Ostatnie, nie jestem specjalistą w tej dziedzinie dlatego liczę na pomoc
A gdybyś wyłączył rozmycie w ruchu i zwiększył skalowanie rozdzielczości do co najmniej 150%?
Sprawę poprawiło ustawienie maks. kl. na bez ograniczeń, wyłączenie dynamicznej rozdzielczości, rozmycie ruchu poprawia to jeszcze bardziej ale nie jest to już konieczne. Dziękuje wszystkim za pomoc !