Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Kupno zegarka

09.12.2011 12:48
rpn
1
rpn
133
prison break

Kupno zegarka

Planuję kupić zegarek, ale niestety nie znam się na tyle, by zamówić pierwszy lepszy, który mi się podoba. Na allegro znalazłem kilka mnie interesujących. Jesteście w stanie mi zasugerować, który pod względem jakości/firmy jest najlepszy?

http://allegro.pl/kultowy-zegarek-rubicon-special11-rn10b84-multi-i1960759459.html
http://allegro.pl/zegarek-bisset-monthon-10-letnia-bateria-bs25c14-i1960759506.html
http://allegro.pl/zegarek-rubicon-rn10c20-stalowy-automat-21-kamieni-i1966599856.html
http://allegro.pl/bisset-winchester-elegance-bs25x07m-bs25x07-sklep-i1932508673.html

09.12.2011 12:59
wysiak
2
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka
09.12.2011 13:02
rpn
3
odpowiedz
rpn
133
prison break

a reszta to shit?

09.12.2011 13:03
😃
4
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

Na Twoim miejscu bym się zainteresował nieco lepszymi markami a nie "pseudomarkami"

http://zegarki.pl/produkty/4053/candino-c4336-a.html

Przynajmniej bebechy sa bliżej "Swiss Made" niz te Bisseta czy w ogóle "Swiss Concept"

09.12.2011 13:08
rpn
5
odpowiedz
rpn
133
prison break

Yogi-> za-je-bis-ty :D przemyśle :)

09.12.2011 13:29
👍
6
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

Przejrzyj sobie ich strone i promocje - nie żebym ich reklamował, ale czesto bywam w ich salonach i ogladam, słucham itp. - maja czasami naprawde fajne okazje.

09.12.2011 13:35
👍
7
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

a tak z ciekawostek -
Namnożyło sie firm produkujących zegarki, ale wiekszość to chińszczyzna tylko aspirująca do miana "markowej" albo "swiss made"

I stosują triki:
- Przejęcie firmy w Szwajcarii - nawet jeśli ta firma ma mało wspólnego z zegarkami. Ale potem można dodać na zegarku napis "swiss made" ;)
- Wszystko jest produkowane w Chinach i jako części wysyłane do Szwajcarii -a tam jedynie "domykana jest koperta" - i też jest swiss made.