Witam,
chciałbym kupić sobie nowy telefon, ale nie wiem jaki model wybrać.
Cechy najważniejsze to:
- ekran dotykowy (nie mniej niż 4'')
- aparat minimum 5 Mpix
- W miarę dobre wykonanie. Telefon będę miał przez ok 3-4 lata
Aktualnie nie znam się na możliwościach nowych modeli. Nie wiem na co teraz zwraca się uwagę kupując telefon. Swój aktualny telefon mam już niecałe 4 lata. Jeżeli chodzi o takie funkcje jak Wi-fi itp. to pominąłem je ponieważ uważam, że to już standard.
Jeżeli chodzi o środki które mam na ten cel. To jest to ok 500 zł.
Czekam na wasze propozycje.
Pozdrawiam!
Sony Xperia M.
A co sądzicie o Nokia Lumia 630? Na allegro można dostać za ok 500 zł
Lumia 630? Ze swojej strony mogę polecić Windows Phone. Świetny system, stabilny, szybki i wygodny. Powinienes być zadowolony.
Poprzeglądałem troszkę internety. Wybrałem kilka modeli.
1. Sony Xperia M czarny
2. Nokia Lumia 630 (najbardziej mi się podoba i ma dość duży ekran)
3. Nokia XL
4. APPLE iPhone 3GS ( już dość stary, bardzo tani. Można go dostać na allegro za niecałe 400 zł. podobno są to nowe telefony... )
Czekam na komentarze odnośnie mojej listy.
Sony Xperia M vs. Nokia Lumia 630 weź pod uwagę. Resztę zostaw.
Potrzebny ci dual SIM? iPhone'a 3GS odpuść, bo jest już po prostu za stary. Nie te bebechy.
Najlepszym wyborem bedzie Lg l70, ekran 4,5cala, aparat 8mpix, 1gb ramu. Cena 560 zl w mediamarkt.
L70 to rzeczywiście niezły pomysł, telefon nie ma zbyt wielu bajerów ale za to sporą pamięć, dobry aparat i rozsądną cenę.
Lumia 630 ten bym Ci polecił
Telefon będę brał we wrześniu.
Aktualnie:
Nokia Lumia 630 kosztuje ok 550 zł - wygląda bardzo dobrze i ponadto ma b. dobre parametry jak za tą cenę. Przynajmniej tak mi się wydaje. Troszkę martwi mnie ten Win. ale cieszy mnie pakiet office który podobno jest już zainstalowany w każdym takim telefonie.