Siema nie wiem jak wygląda zintegrowana karta chcę się dowiedzieć,ponieważ nie wiem czy mam zintegrowaną.Jak ktoś by mógł to jakieś obrazki przesłał jak wygląda zintegrowana i zwykła.Czy może być karta bez wiatraków tylko metalowe coś?A i jeszcze obrazek jak by ktoś przesłał to żeby karta była włożona do komputera. ZA CHĘCI DZIĘKI!
odpowie ktoś?
stacjonarny
Zintegrowana jest ZINTEGROWANA, jak wyobrażasz sobie ją wyjętą? W nowszych modelach jest ona w procesorze, w starszych w w płycie głównej, tak czy siak jeśli masz wyjście graficzne koło usbków z tyłu to powinna być.
Jeżeli w płycie głównej masz wyjścia obrazu (d-sub, dvi) to masz zintegrowaną kartę graficzną.
Poszukaj po prostu modelu swojej karty graficznej/procesora na googlach. W specyfikacji będziesz miał napisane czy masz zintegrowaną kartę.
Na płycie głównej mam obrazek NVIDIA to chyba zintegrowana :/
Nie wiem nie znam się
LiKe mY baSS?
Czy pójdzie mi Far Cry 3?
Mój PC RAM 4gb Procek i3 2,4 ghz Karta NVIDIA 310m 1gb
Jeśli chodzi ci o tą karte co podawałeś w jakiś innym wątku nie jest ona zintegrowana. Aczkolwiek jest bardzo słaba.
Otwórz komputer.
Sprawdź gdzie trafia kabel od monitora.
Jeśli to ta DUŻA karta do której mocowny jest procesor, to karta graficzna jest zintegrowana.
Jeśli zaś trafia do karty która ODSTAJE od płyty głównej, to jest to karta samodzielna.
Kabel od monitoru trafia do wejścia d-sub dalej do kawałku odstającej karty,ale cały czas nie wiem czemu na płycie głównej jest obrazek NVIDII ale chyba się domyśliłem,że to z tej firmy jest płyta lecz czy karta od NVIDII pasuję do płyty z intela(to w sprawie wymiany).
ale cały czas nie wiem czemu na płycie głównej jest obrazek NVIDII
NV nie produkuje/produkowała tylko kart graficznych ale i chipsety płyt głównych
Koleś... Nie wiemy ani jaki masz problem, ani co chcesz zrobić, ani co od nas chcesz... Nie podałeś żadnych informacji na temat swojego sprzętu z którym chcesz coś kombinować i o który pytasz nas.