Witam! :) Z tego co już większość (jak nie wszyscy) słyszeli o wymaganiach do gry GTA V. Wymagania są naprawde bardzo małe, i przemogłem się i postanowiłem że kupię tą grę. Mam pewien problem, mianowicie mój sprzęt. Gdy powiedziałem bratu czy aby napewno będzie przyjemnie mi się w to grało powiedziałem że nie wiem (nie znam się zabardzo). Problem pojawia się przy karcie graficznej. Niżej podam dokładnie jaki posiadam osprzęt i umieszczę link do gry GTA V. Moja prośba jest taka abyście pomogli mi z wyborem czy kupić grę i czy będzie chodziło dość płynnie na (przynajmniej) minimalnych ustawieniach graficznych.
Mo sprzęt:Intel Core i3 2,27 GHZ, karta graficzna radeon HD 5470 1GB, pamięć ram 4 oraz directX 11. Dodam iż jest to laptop ASUS K72J oraz dodam jeszcze że Far Cry 4 chodził dosyć płynnie na minimalnych ustawieniach i zmniejszonej rodzielczości.
Link do gry: https://www.gry-online.pl/gry/grand-theft-auto-v/z22e56#pc
Dziękuję za każdą odpowiedź i proszę nie pisać komentarzy że powinienem zmienić komputer. Pozdrawiam!
Skoro FarCry 4 który nie stał dobrze z optymalizacją działał, to GTA V powinno działać. Teoretycznie wymagania to 50% czy gra zadziała, w dzisiejszych czasach. Pamiętaj najważniejsza optymalizacja.
mam troche lepszy procesor i grafike gt740m 2gb i dołączam sie do pytania :)
Minimalne wymagania są od tego czy gra się URUCHOMI.
A to jak będzie działała zależy od optymalizacji, a z tym różnie u R*
CyberTron skoro minimalne wymagania są od tego czy gra się uruchomi to dlaczego odpaliłem i przeszedłem całego Far Cry'a 4 i Assassin's Creed Blac Flag skoro nie spełniałem minimalnych wymagań?
Minimalne wymagania są od tego czy gra się URUCHOMI.
Co za pierdoły. Minimalne wymagania to takie na których gra będzie działać PŁYNNIE, najczęściej w najniższych ustawieniach
Po co podawać minimalne wymagania które służą do pokazu slajdów? Uruchomić można każdą grę na karcie z dx11
Czyli nie muszę się obawiać że mi będzie się źle grało i mogę kupować spokojnie?