Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: GTA V-karta graficzna

15.01.2015 21:53
1
Psychol_Xd
7
Legionista

GTA V-karta graficzna

Witam! :) Z tego co już większość (jak nie wszyscy) słyszeli o wymaganiach do gry GTA V. Wymagania są naprawde bardzo małe, i przemogłem się i postanowiłem że kupię tą grę. Mam pewien problem, mianowicie mój sprzęt. Gdy powiedziałem bratu czy aby napewno będzie przyjemnie mi się w to grało powiedziałem że nie wiem (nie znam się zabardzo). Problem pojawia się przy karcie graficznej. Niżej podam dokładnie jaki posiadam osprzęt i umieszczę link do gry GTA V. Moja prośba jest taka abyście pomogli mi z wyborem czy kupić grę i czy będzie chodziło dość płynnie na (przynajmniej) minimalnych ustawieniach graficznych.

Mo sprzęt:Intel Core i3 2,27 GHZ, karta graficzna radeon HD 5470 1GB, pamięć ram 4 oraz directX 11. Dodam iż jest to laptop ASUS K72J oraz dodam jeszcze że Far Cry 4 chodził dosyć płynnie na minimalnych ustawieniach i zmniejszonej rodzielczości.
Link do gry: https://www.gry-online.pl/gry/grand-theft-auto-v/z22e56#pc

Dziękuję za każdą odpowiedź i proszę nie pisać komentarzy że powinienem zmienić komputer. Pozdrawiam!

15.01.2015 22:23
kubaro
2
odpowiedz
kubaro
64
Konsul

Skoro FarCry 4 który nie stał dobrze z optymalizacją działał, to GTA V powinno działać. Teoretycznie wymagania to 50% czy gra zadziała, w dzisiejszych czasach. Pamiętaj najważniejsza optymalizacja.

16.01.2015 00:48
3
odpowiedz
Domsiek
61
Konsul

mam troche lepszy procesor i grafike gt740m 2gb i dołączam sie do pytania :)

16.01.2015 01:09
CyberTron
4
odpowiedz
CyberTron
110
Imperator Wersalka

Minimalne wymagania są od tego czy gra się URUCHOMI.

A to jak będzie działała zależy od optymalizacji, a z tym różnie u R*

16.01.2015 09:04
5
odpowiedz
Psychol_Xd
7
Legionista