Witam,
Chciałbym sobie sprezentować dobre jakościowo słuchawki do słuchania muzyki z lapka.
Nie interesuje mnie brand tylko jakość dźwięku..słucham wszystkiego ale przeważnie muzyki elektronicznej więc zależy mi także na dobrym niskim tonie, NIE kosztem czystości dźwięku.
Nie znam się kompletnie na parametrach słuchawek.
Chciałbym przeznaczyć na ten cel ok. 500 zł.
Będę wdzięczny za sugestie.
Chciałbym przeznaczyć na ten cel ok. 500 zł.
Za dużo jak na słuchawki do lapka. Chyba, że masz porządną, zewnętrzną kartę dźwiękową. W przeciwnym razie słuchawki za ok 100 zł spokojnie wystarczą i kupowanie droższych jest moim zdaniem bez sensu.
możliwe...podałem tylko kwotę orientacyjną.
Po prostu nie chce się zwieść.
Może masz coś konkretnego na myśli?
ps.
mam zwykłą kartę jaka ładują do aspire 775g (nie wiem co tam jest - jakiś realtek?)
Will Barrows<<
Nie chce niczego "targać" za sobą - w sensie wolałbym nie dodawać kolejnego asortymentu w postaci zew. karty.
Po 2gie...aż takim melomanem to ja nie jestem :)
Chodzi mi głównie o dobry bas i czysty dźwięk.
Fiio E10 + AKG K518
Ewnetualnie zamiast DJ'ek możesz wziąć CAL'e, ale pod względem basu się nie umywają.
Akurat wyjdzie 5 stów. Sam korzystam z takowego zestawu do lapka (K518 zamiennie z Grado SR80) i sobie bardzo chwalę.
Sam posiadam Sennheiser HD 201 i jestem zadowolony, ale mają piekielnie długi kabel w porównaniu do słuchawek, z których do tej pory korzystałem. HD 202 mają podobno mocniejszy bas, ale jak dla mnie był zbyt mocny (podczas oglądania filmów akcji u znajomego często był kłopot ze zrozumieniem dialogów). Sporo osób poleca też Koss UR40.
Edit: Ale ogólnie najlepiej było by przejść się do sklepu i z laptopem i samodzielnie przesłuchać kilku różnych słuchawek.
Ja bym polecił coś takiego: Beyerdynamic DTX910.
Sam mam i chwalę sobie. Koszt w okolicach 300 pln.