Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Cofanie się w rozwoju?

22.06.2019 19:26
1
zanonimizowany1232347
31
Generał

Cofanie się w rozwoju?

Jak to jest że mając 9 lat bez problemu przeszłem gothica a teraz jest dla mnie za trudny?

22.06.2019 19:32
😈
2
odpowiedz
zanonimizowany932226
101
Senator

Bo żeś się nagrał w te samograje i później tak się to kończy.

post wyedytowany przez zanonimizowany932226 2019-06-22 19:33:08
22.06.2019 20:22
Crod4312
3
odpowiedz
Crod4312
162
Legend

Kurdę dziś z bratem rozmawiałem o tym samym. Sam nie wiem jak to możliwe. Ogłupienie i nawyki dot. ułatwiaczy jak radar/minimapa, znaczniki?

22.06.2019 23:20
4
odpowiedz
karnisterniak
155
Generał

Może po prostu twój umysł podświadomie sprawia, że przegrywasz bo tak naprawdę nie chcesz już w to grać kolejny raz xD

22.06.2019 23:27
Yoghurt
5
2
odpowiedz
12 odpowiedzi
Yoghurt
102
Legend

Najwyraźniej wreszcie do ciebie dotarło, że to zła gra, w której sterowanie to sen wariata, animacje robiła Madzia Buczek, a fabułę pisał szóstoklasista.

Z Gothica się po prostu wyrasta, jak z bycia trv metalem i z moczenia łóżka. Niektórym udaje się to około 12 roku życia, innym po 30-tce, Gęstochowa ogarnie to pewnie na emeryturze.

post wyedytowany przez Yoghurt 2019-06-22 23:27:35
22.06.2019 23:31
Leo Tar
5.1
Leo Tar
63
Wyjątek Krytyczny

A ja jakoś nie mogę... I co teraz? Może jestem opóźniony?

22.06.2019 23:42
Yoghurt
5.2
Yoghurt
102
Legend

Może jestem opóźniony?

To częsta przypadłość u fanów Gothica, nie zdziwiłbym się.

23.06.2019 09:49
Leo Tar
👍
5.3
Leo Tar
63
Wyjątek Krytyczny

Dziękuję za diagnozę i rozmowę na poziomie.

23.06.2019 09:58
5.4
zanonimizowany932226
101
Senator

A co mają fabuła i animacje do poziomu trudności?

post wyedytowany przez zanonimizowany932226 2019-06-23 09:59:07
23.06.2019 10:02
Crod4312
5.5
2
Crod4312
162
Legend

Typek poczuł krew i okazję do pohejtowania to "jedzie z koksem".

23.06.2019 10:32
Yoghurt
5.6
Yoghurt
102
Legend

A co mają fabuła i animacje do poziomu trudności?

Nic, ale jak zauwazył crod, jak juz mówimy o Gothicu, to mówmy wprost - gdy już zauważymy, ze interfejs i sterowanie projektowali ludzie, którzy nigdy nie słyszeli o myszkach i wzorowali się przy programu fizyki na grawitacji panujacej na księżycu, to dociera do nas, ze tak naprawde w Gothicu nie ma ani jednej zalety, która usprawiedliwiałaby popularność tego tytułu w Polsce. Moze poza dubbingiem, bo bez niego nikt by nie zagrał w jakieś szwargotanie typu "Ich bin Fuhrer der Altes Lager".

Gdybym miał do wyboru wysadzić w powietrze kwaterę EA, Activision i Piranha Bytes, wysadziłbym bez wahania i zastanowienia tę ostatnią. A potem jeszcze dla pewności oblał ją napalmem, bo ta jedna firma narobiła więcej złego dla polskiej branży growej niż wszystkie lootboxy i mikrotransakcje razem wzięte, ludzie do dziś są upośledzeni przez siermięgę i toporność Gothica i nie zauważyliby dobrej gry, choćby im na głowę spadła.

post wyedytowany przez Yoghurt 2019-06-23 10:32:47
23.06.2019 10:49
DanuelX
5.7
DanuelX
82
Kopalny

w Gothicu nie ma ani jednej zalety, która usprawiedliwiałaby popularność tego tytułu w Polsce
Jakaś zaleta by się znalazła.

23.06.2019 10:52
5.8
zanonimizowany932226
101
Senator

Gothicu nie ma ani jednej zalety, która usprawiedliwiałaby popularność tego tytułu w Polsce.

Gothic ma sporo zalet, ale z tego co widzę to nie za bardzo masz ochotę dyskutować. Raczej chcesz wywołać jakiegoś oburzonego fanboja do tablicy :/

23.06.2019 10:52
Yoghurt
5.9
Yoghurt
102
Legend

Dobra, żeby sprawiedliwości stało się zadość - sytem rozwoju postaci i levelowania był nawet ciekawy i oryginalny. Ale to kropla krystalicznej wody w bagnie o powierzchni stu hektarów.

23.06.2019 11:04
DanuelX
5.10
DanuelX
82
Kopalny

Widzisz jogurt mi się tam nawet gothic podobał i bardzo cenię tę grę. Czy była idealna - oczywiście, że nie ale dla mnie subiektywnie była lepsza od obliwiona i NWN razem wziętych. Jedni lubią Gothica inni Grabarza. Tak to już świat jest ustawiony.

23.06.2019 11:10
5.11
zanonimizowany768165
119
Legend

Jakaś zaleta by się znalazła.
pełna polska wersja oraz ugrzecznione dialogi więzienne, dobre do śmieszkowania....

23.06.2019 11:12
Yoghurt
5.12
1
Yoghurt
102
Legend

Jedni lubią Gothica inni Grabarza

O nie nie mój drogi, lubienie Grabarza i cenienie Gothica zazębiają się zbyt czesto, by był to wyłącznie przypadek!

22.06.2019 23:47
😁
6
odpowiedz
Algirionis
1
Legionista

Yoghurt--- prosisz się o lincz! fanboje cię zmiażdżą

23.06.2019 10:41
DanuelX
7
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Myślicie, że dupa jest jak wino i z wiekiem szlachetnieje? Aleśli myślisz, że skwaśnieje, to dobrze myślisz. Jeśli myślisz, że z wiekiem szlachetnieje – to źle myślisz.
Po 20stce to już równia pochyła.

23.06.2019 11:09
Mutant z Krainy OZ
😁
8
1
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
261
Farben

Może po prostu zapomniales o kodach.

23.06.2019 11:56
😁
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany768165
119
Legend

Taka sytuacja jest też z innymi grami.
Kiedyś Baldur's Gate 1 był takim RPGiem dla niedzielnych graczy czy innych każuali, dzisiaj się go klasyfikuje jako RPGa dla hardkorowców (głównie z powodu wieku), chyba że masz wersję od Beamdoga i grasz w Trybie Powieści.

Po części powodem są ustalone standardy jak minimapa, znaczniki na mapie za którymi masz podążać, z drugiej strony developing gier wyklucza na starcie stawianie wyzwań graczom w obawie przed gromami wydawcy i ryzykiem słabej sprzedaży. Tworzy się pusty kontent (zawartość) którą gracz wykonuje bezmyślnie.
I tak, wiem są Soulsy ale są przereklamowane jak cholera, są one wyjątkami od reguły.

Dzisiaj ludzie kupują masę gier które chcą mieć jak najszybciej z głowy (na liście do odhaczenia, backlogi/kupki wstydu które dla mnie są patologią) by kupić kolejny furgon gier. Kiedyś kupowało się tych gier mniej i się je rozgryzało.
Młodsi też mieli więcej czasu ale i konsumowali inne dobra więc mimo bycia niedojrzałymi nadal im główka pracowała i wyzwania stawiane im przez grę pokonywali, dzisiaj byłby płacz i zgrzytanie zębów...

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2019-06-23 12:04:11
23.06.2019 12:06
9.1
zanonimizowany714315
111
Legend

Jakoś sobie nie przypominam, zeby dawniej tak trudne gry jak obecnie Soulsy czy Sekiro byly tak popularne

23.06.2019 12:09
9.2
zanonimizowany768165
119
Legend

no to słabą masz pamięć

trochę wymuszone porównianie ale dobra - gry na automatach, które miały wyśrubowany poziom trudności by gracze ciskali monetę/żeton raz za razem, tajemnica poliszynela a ludzie nadal grali

Podobnie przygodówki Sierry

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2019-06-23 12:10:50
Forum: Cofanie się w rozwoju?