Co bardziej się opłaca na 2020 bo tak się zastanawiam no bo na moim obecnym komputerze nie które gry nie będą działać np rdr 2
mój komputer:
grafika gtx 960
procesor amd a8-6500b
wiem tylko tyle
proszę o pomocną radę.
Skąd mamy wiedzieć jaki masz obecnie komputer?
Jakbyś się wysilił to byś zobaczył, że edytował posta i dopisał.
chce wydać tyle 3 750 celuje w taką cenę
Za te kwote da rade zlozyc calkiem przyzwoita gamingowa konfiguracje, szczegolnie jesli wykorzystasz niektore elemebnty starego kompa (dysk twardy, obudowe moze).
Nie ma sensu reanimowac starego kompa - ma parametry razcej z okolic 2010 niz 2020 - rozmontuj na czesci, opyl co sie da, zwroci ci si czesc kosztow. Sam wlasnie jestem po zmianie kompa, wydalem podobne pieniadze i jestem bardzo zadowolony,
Dzięki za rade ale ja aż tak nie znam się na konfiguracji komputerów mam na myśli kupno gotowego kompa.
Zaden problem, choc przeciez mozesz tutaj poprosic o dobor odpowiedniej konfiguracji, a potem kazac sobie to zlozyc w jakiejs firmie, co kosztuje powiedzmy stowke. I bedziesz mial dokladnie to, co chcesz, a nie to, co ktos ci zmontuje. Ale i gotowe przyzwoite zestawy mozna wyrwac w teh cenie, przy czym gotowce zwykle sa zlozone bez sensu - duzo pamieci ale kipeski procesor i karta ale za to bajerancka obudowa, zeby walila po oczach. Wydasz 3500 zl i dostaniesz zestaw, na ktorym gry beda ci chodzic slabiej niz na czyms, co sam dobierzesz za powiedzmy 3200.
Po to jest to forum, przeciez, by ci ludzie pomogli abys wydal swoje pieniadze z mozliwym pozytykiem i korzyscia dla siebie.
nie wiesz - pytaj, pomozemy. Sam sie pytalem i w efekcie dokonalem paru (sensownych) zmian w tym, co planowalem kupic.
No i poczytaj np. tu:
https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/komputer-gamingowy-do-3000-i-do-4000-zl.html
Racja coś w tym jest mi jest potrzebny nowy procesor ale wiem też potrzebuje nowej płyty głównej a pomoc w tej sprawie mi się bardzo przyda w moim kompie jest:
płyta główna A68HM-E33 V2 (MS-7721) Micro ATX