Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Chivalry zniknelo mi z konta Steam

04.08.2013 00:35
BliBs_Pl
1
BliBs_Pl
81
Weltschmerz

Chivalry zniknelo mi z konta Steam

Witam!
Tak jak w temacie - gra Chivalry: Medieval Warfare zniknela mi ze Steama. Wygralem ja na Steamgifts w okolicach nowego roku, czyli z 8 miesiecy temu. Dostalem klucz, aktywowalem, sciagnalem i kilka razy pogralem, bo spodobala mi sie. Jako ze ostatnio mam Dotomanie , to raczej nie zwracalem uwagi na inne gry, chyba ze chodzi o kwestie kart. Gdy przegladalem wszystkie gry z kartami, zdziwilo mnie to, ze nie pokazuje mi wspomnianej gry w zakladce "Odznaki", al za pierwszym razem to olalem. Dopiero przedwczoraj (a scislej mowiac 3 dni temu, bo juz nowy dzien!), gdy robilem dokument, zeby bylo wygodniej wybierac gry z kartami, zauwazylem to co wczesniej, ale wpadlem na to, zeby sie tym zainteresowac. W bibliotece nie znalazlem, wiec wszedlem na strone sklepu i nie bylo zielonego paska z bialym napisem, ze posiadam juz ta gre. Tutaj zwracam sie z prosba do was - jak myslicie, co mam zrobic? To jakis blad Steama czy raczej klucze pewnie byly falszywe niczym z keyshopow? Mam nadzieje, ze szybko rozwiaze ten problem, bo w najgorszej sytuacji dostane suspenda na SG :(
Z gory dzieki!

04.08.2013 00:50
nagytow
2
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Zapytaj supportu co sie stalo z gra. Bedziesz mial odpowiedz z pierwszej reki. Nie wiem czego od nas oczekujesz.

04.08.2013 00:58
BliBs_Pl
3
odpowiedz
BliBs_Pl
81
Weltschmerz

Wlasnie tak myslalem, zeby napisac do supportu, ale ktos mi jeszcze powiedzial, zebym dodal do znajomych kolesia, ktory zrobil giveawaya i go sie dopytal. Tak czy inaczej jutro zrobie tak jak mi poradziles.

04.08.2013 01:15
4
odpowiedz
zanonimizowany857402
19
Generał

Mógł to być gift kupiony kradzioną kartą. Napisz do nich pytanie, co jest nie tak.

Ciesz się, że nie masz bana na koncie. Polecam też zgłosić typa na SG za wysłanie lewej gry.

04.08.2013 02:34
Maziomir
😜
5
odpowiedz
Maziomir
39
Senator

Kiedyś jak poszedłem kupić grę to nie tylko miałem grę, ale też duże pudełko. Dziś jak widać nie masz ani pudełka, ani gry. Ale zawsze pozostaje ten dreszczyk emocji, gdy aktywowałeś klucz. Go live your life.

04.08.2013 08:38
6
odpowiedz
poltar
176
Senator

Dzis mozesz miec pudelko a nie miec gry :). Wystarczy ze ma ona koniecznosc aktywacji na - do wyboru - steam/origin/uplay i tam sie "zawieruszy".

Plytka moze wtedy sluzyc do puszczania kaczek na wodzie, a pudelko co najwyzej ladnie wyglada na polce :P

04.08.2013 08:53
😁
7
odpowiedz
zanonimizowany935281
0
Konsul

Maziomir - i kiedyś tą grę mogłeś odsprzedać, pożyczyć, sprezentować bratu. A teraz Steam/Origin/Uplay może nam bez żadnej informacji nam zajumać.
Takie czasy..

04.08.2013 10:39
leem230698
8
odpowiedz
leem230698
129
Lewacki Wojownik

[7] - nie kolego, chyba nie jesteś w stanie zrozumieć, że Steam to najbardziej popularna platforma cyfrowej dystrybucji i nie może od tak sobie "zajumać" gry bez powodu. To nie gimnazjum. Poza tym Valve na dodatek (pewnie ciężko będzie ci w to uwierzyć) chroni twoje konto, żebyś nie stracił swoich wydanych pieniędzy. Natomiast to, gdzie je wydajesz to nie leży w ich interesie - ważne, żeby mieli z tego zysk, bo inaczej nie mogliby prowadzić platformy. To, że ktoś kupił kradziony klucz, a gra została mu później odebrana TO NIE WINA VALVE.
Poza tym pogódź się z tym, że technologia idzie do przodu i że niektórzy wolą nie zastawiać sobie półki milionem zbędnych pudełek (w których większości znajduje się wyłącznie płyta i kod, które po aktywowaniu będą ci do niczego nie potrzebne). Nie będę wspominał o tym, że mamy mnóstwo ciekawych opcji społecznościowych, bo przecież Steam to najgorsze zło na całym świecie. Pozdrawiam.

04.08.2013 11:52
Tomeis
9
odpowiedz
Tomeis
114
Konsul

Ale czemu steam nie napisze maila, typu "usunieto grę-powod taki a siaki" tylko samemu trzeba sie pytać/zauwazyc braki na liscie?

04.08.2013 11:55
leem230698
10
odpowiedz
leem230698
129
Lewacki Wojownik

Wystarczy napisać do supportu znając przynajmniej podstawy języka angielskiego.

04.08.2013 12:00
😊
11
odpowiedz
zanonimizowany935281
0
Konsul

bo to steam najpopularniejsza platforma i takie jednostki to ta firma ma w głębokim poważaniu.

Ja szczególnie tylko ubelowam na faktem, że kiedyś to my byliśmy właścicielem tego za co zapłaciliśmy, a teraz po rewolucyjnych zmianach i technologii która poszła do przodu, prawa własności zostały nam odebrane. Ba firma, bez żadnego uprzedzenia, czy nawet poinformowania nas może zakupioną grę nam w dowolnym momencie odebrać. Już pal licho brak możliwości odsprzedaży, pożyczenia, czy oddaniu bratu do pogrania..
No ale dobrze (dla valve) że generacja potulnych klientów dających z sobą robić wszystko jest już odchowana i broni takie korporacje.

04.08.2013 12:20
12
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

Tomeis -> a skad wiesz czy nie wyslali ? moze BliBs_Pl maila powiazanego z kontem steam nie sprawdza :P

leem230698 -> jesli sie nie myle support steam-a jest tez po polsku jako ze jest polska wersja jezykowa :)

04.08.2013 12:21
Punisher1
13
odpowiedz
Punisher1
64
Major

leem230698 [10] https://www.gry-online.pl/forum/chivalry-zniknelo-mi-z-konta-steam/z2c3c1e3?N=1#post0-12829449

Od jakiegoś czasu Steam posiada polski support. Kiedyś napisałem do nich w pewnej sprawie po angielsku, a odpisali mi po polsku

04.08.2013 12:43
14
odpowiedz
Haszon
136
Senator

Steam to najbardziej popularna platforma cyfrowej dystrybucji i nie może od tak sobie "zajumać" gry bez powodu

Ona nie musi niczego "zajumac", bo to jest wszystko jej wlasnosc, ktora dzieki ich wielkiej lasce najwyzej wypozyczasz. Moga wiec zabrac gre w dowolnym momencie na zasadzie "i co nam chamie zrobisz?"

04.08.2013 12:51
15
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Do supportu mozna pisac rowniez po polsku (Inna sprawa, ze czasem sa w stanie odpowiedziec po angielsku). Osobiscie wole trzymac gry w dystrybucji cyfrowej - nie zajmuja miejsca, mam do nich staly dostep - oczywiscie dopoki korzystam z Origin/Steam, bo przy pobieraniu z Uplay mozna sie pociac.

@UP - wiekszej bzudry nie slyszalem. Istnieje takie cos jak umowa licencyjna i Valve nigdy nie usuwa gier bez powodu. Czasami zdarza sie blad systemu, ale szybka interwencja supportu (Po opisaniu problemu) i gre mamy z powrotem. Jesli klucz, czy gift zostaly kupione niezgodnie z regulaminem - kradziona karta, inny region - Valve wowczas interweniuje.

04.08.2013 20:40
Herr Pietrus
16
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

Dziś jak widać nie masz ani pudełka, ani gry.
Dzis mozesz miec pudelko a nie miec gry :). Wystarczy ze ma ona koniecznosc aktywacji na - do wyboru - steam/origin/uplay i tam sie "zawieruszy".

Oj, chłpaki, po co taka nieudolna propaganda? Rozumiem, ze można nie lubić cyfrowej systrybucji, pudełka miały to coś, ale choć sam czasem odczuwam brak tego czegoś, to z racji wygody, cen, mnóstwa promocji itp kupuję głównie digitale :(

A jak się pudełko ma, to sie pisze do supportu, i grra, jeśli zię "zawieruszyła", wróci. Podobnie pewnie jeśli nie kupiło się w digitalu od Valve, ale do jakiegoś pewnego sklepu - zawsze są potwierdzenia, wyciągi z konta itp.

04.08.2013 21:22
17
odpowiedz
Tuminure
106
Senator

Ja szczególnie tylko ubelowam na faktem, że kiedyś to my byliśmy właścicielem tego za co zapłaciliśmy, a teraz po rewolucyjnych zmianach i technologii która poszła do przodu, prawa własności zostały nam odebrane. Ba firma, bez żadnego uprzedzenia, czy nawet poinformowania nas może zakupioną grę nam w dowolnym momencie odebrać. Już pal licho brak możliwości odsprzedaży, pożyczenia, czy oddaniu bratu do pogrania..
Nie jestem widocznie aż tak stary, by pamiętać tą rewolucję, gdyż pamiętam tylko czasy Windowsa 95 oraz początki Windowsa 98 i już w tych czasach nie byliśmy właścicielem tego za co zapłaciliśmy. Być może 30 lat temu było sprzedawane oprogramowanie (a nie licencje na oprogramowanie), jednak na całe szczęście te czasy nie wrócą.

10.08.2013 13:48
BliBs_Pl
18
odpowiedz
BliBs_Pl
81
Weltschmerz

a skad wiesz czy nie wyslali ? moze BliBs_Pl maila powiazanego z kontem steam nie sprawdza :P

Nie wysłali. Sprawdzam maila codziennie i nic nie było.

Od jakiegoś czasu Steam posiada polski support. Kiedyś napisałem do nich w pewnej sprawie po angielsku, a odpisali mi po polsku

W tym przypadku miałem dokładnie tak samo.

Tak poza tym to mam odpowiedź od supportu, ale nie wiem jak oni zinterpretowali moją wiadomość...

Witaj Piotr!

Dziękujemy za skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

Nasze danie nie wskazują, aby na podanym koncie znajdowała się wspomniana gra.

Proszę nas powiadomić, jeżeli pojawią się jakiekolwiek inne problemy – chętnie pomożemy je rozwiązać.

A przecież napisałem "Few days ago I spotted I don't have that in my library. I want to know why did you deleted that from my account.". Chyba nie powinni tego zrozumieć tak jak zrozumieli.

10.08.2013 14:04
nagytow
19
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Napisz jeszcze raz i opisz dokladniej co i jak. Ich odpowiedz ciezko zrozumiec, nie wiadomo czy chodzi im, ze nigdy nie bylo gry na koncie czy teraz nie ma gry na koncie. Dlatego wole angielski support, jasniejszy jezyk :)

Jesli aktywowales gre to powinienes miec ja na liscie w historii konta: https://store.steampowered.com/account/ Chyba, ze jak usuwaja gre to usuwaja ja tez z listy. Osoba, od której ja masz powinna byc na liscie twoich znajomych (chyba, ze ja usunales).

Moze chciales aktywowac gre, a byl darmowy wekend i grales na tym? :)

11.08.2013 01:34
BliBs_Pl
20
odpowiedz
BliBs_Pl
81
Weltschmerz

Dlatego wole angielski support, jasniejszy jezyk :)

Wybrałem angielski support, bo słyszałem, że łatwiej coś załatwić, ale odpowiedź przyszła po polsku...

Jesli aktywowales gre to powinienes miec ja na liscie w historii konta: https://store.steampowered.com/account/

Od razu to sprawdzałem i po prostu nie ma (sprawdzałem między jakimi grami wygrałem ją na SG i potem zauważyłem, że wśród tych gier jej nie ma).

Chyba, ze jak usuwaja gre to usuwaja ja tez z listy.

Tak, usuwają.

Osoba, od której ja masz powinna byc na liscie twoich znajomych (chyba, ze ja usunales).

To chyba nawet ona mnie usunęła już na początku, po aktywacji.

Moze chciales aktywowac gre, a byl darmowy wekend i grales na tym? :)

Nie, grałem w nią kilkakrotnie i to nie podczas free weekendów :)

Forum: Chivalry zniknelo mi z konta Steam