DLC i dodatki do gry EverQuest II (PC)
Dodatki do EverQuest II
EverQuest II: Chaos Descending
dodatek do gry13 listopada 2018
Piętnasty dodatek do gry EverQuest II, w którym gracze trafiają do Planes of Power, starając się przywrócić równowagę w Planach Ognia, Wody, Ziemi i Powietrza. Chaos Descending wprowadza świeże misje, wyzwania i raidy, a także możliwość rozwijania wierzchowca i uzbrojenia go. Rozszerzenie podnosi również limit rozwoju postaci.
EverQuest II: Planes of Prophecy
dodatek do gry28 listopada 2016
EverQuest II: Planes of Prophecy to czternasty dodatek do wydanego w 2004 roku MMORPG EverQuest II, który przynosi ze sobą szereg nowości i usprawnień. Za stworzenie rozszerzenia odpowiada studio Daybreak Game Company.
EverQuest II: Terrors of Thalumbra
dodatek do gry17 listopada 2015
Dwunasty oficjalny dodatek do wydanego w 2004 roku MMO EverQuest II od studia Daybreak Game Company. Fabuła Terror of Thalumbra przenosi nas do tytułowego podziemnego królestwa, będącego domem dla wielu legendarnych ras – ale i niezwykle groźnego, starożytnego zła. Kiedy za sprawą wskrzeszonej bogini złośliwości T’Vyl wrota do nowego świata zostają otwarte, kraina Norrath staje w obliczu ogromnego niebezpieczeństwa. W role śmiałków, którzy odważą się zstąpić do Thalumbry i stawić czoła złu, wcielają się oczywiście gracze. Wraz z rozszerzeniem w grze pojawia się całkiem nowa lokacja, obliczona pod względem trudności dla postaci z co najmniej 100. poziomem doświadczenia, a także 80 zróżnicowanych questów fabularnych i niedostępne wcześniej wyzwania oraz rajdy wieloosobowe. Nie zabrakło także drobnych zmian w mechanice rozgrywki, wśród których wyróżnić warto nowy system wierzeń, nowe rodzaje przedmiotów Relic i Prestige oraz możliwość ulepszania statystyk posiadanego ekwipunku.
EverQuest II: Altar of Malice
dodatek do gry11 listopada 2014
Jedenaste rozszerzenie do MMORPG-a pod tytułem EverQuest II, cieszącego się popularnością od 2004 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialny jest zespół Daybreak Game Company, czuwający nad rozwojem marki, której początki sięgają 1999 roku. EverQuest II: Altar of Malice oddaje w ręce graczy kilkanaście nowych lokacji i podziemi, przeznaczonych dla zaprawionych w bojach postaci — DLC pozwala na osiągnięcie aż setnego poziomu doświadczenia. Ponadto, add-on wnosi nową, grywalną rasę — Areakyn, a także rozbudowany pakiet nowych przedmiotów, umiejętności oraz zaklęć, jakie możemy wykorzystać w starciach z dodatkowymi rodzajami adwersarzy. Oczywiście nie mogło tu zabraknąć także nowych zadań fabularnych i misji pobocznych oraz kosmetycznych poprawek w sferze audiowizualnej.
EverQuest II: Tears of Veeshan
dodatek do gry12 listopada 2013
Dziesiąte rozszerzenie do drugiej odsłony popularnego cyklu MMORPG-ów zatytułowanego EverQuest. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, czuwające nad rozwojem marki od momentu jej narodzin w 1999 roku. Dodatek zabiera graczy do nowej krainy — Eternal Broodlands, czyli swoistego smoczego raju, w którym zadaniem bohaterów jest zebranie tytułowych łez Veeshany, będącej matką wszystkich smoków. EverQuest II: Tears of Veeshan to jedna lokacja główna i dziewięć podziemnych stref, a największą z nich można eksplorować na grzbiecie latającego wierzchowca. Na potrzeby omawianego DLC twórcy przygotowali rozbudowany zestaw zadań fabularnych i misji pobocznych, a także pakiet nowych zdolności, na czele z tak zwanymi smoczymi umiejętnościami, odmiennymi w zależności od wybranego przez nas archetypu. Na sprawdzenie czeka również kolejna klasa postaci — Channeler — oraz zaawansowane możliwości zarządzania najemnikami, których teraz można wymieniać niejako "w locie". Członkowie funkcjonujących w świecie gry gildii docenią natomiast obecność domów czwartego poziomu.
EverQuest II: Chains of Eternity
dodatek do gry13 listopada 2012
Dziewiąte rozszerzenie do drugiej odsłony popularnej serii MMORPG-ów, której początki sięgają 1999 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, czuwające nad rozwojem marki od momentu jej narodzin. Fabuła EverQuest II: Chains of Eternity koncentruje się na tajemniczych zgonach mieszkańców krainy Norrath — w celu wyjaśnienia stojącej za tymi wydarzeniami zagadki bohaterowie muszą wyruszyć w podróż do krainy umarłych — Ethernere i poznać los istoty zwanej Drinal, będącej zarządcą tego miejsca. Dodatek wnosi przede wszystkim szereg nowych lokacji, na czele z dżunglą Eidolon, polami Obol, a także z dziewięcioma podziemnymi lochami. Ponadto, dzięki nowym rodzajom przeciwników czy choćby zestawowi elementów ekwipunku (debiutują specjalne przedmioty organiczne, których statystyki rosną w toku rozgrywki), umiejętności i czarów, gracze mogą awansować na 95 poziom doświadczenia. Lista nowości obejmuje również kolejne zadania fabularne i misje poboczne oraz zdolności prestiżowe przypisane do każdej klasy i umiejętności rzemieślnicze.
EverQuest II: Age of Discovery
dodatek do gry6 grudnia 2011
Ósme rozszerzenie do drugiej odsłony popularnego cyklu MMORPG-ów, którego początki sięgają 1999 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, czuwające nad rozwojem marki od momentu jej narodzin. W przeciwieństwie do większości wcześniejszych add-onów, dodatek nie wprowadza nowych lokacji, koncentrując się na zmianach i usprawnieniach w schemacie rozgrywki. Największą nowością jest specjalny tryb, zwany Dungeon Master, pozwalający na tworzenie własnych podziemi i dzielenie się nimi ze skupioną wokół gry społecznością. Ponadto, powraca jedna z obecnych w pierwszej części serii klas postaci, czyli Beastlord. Oprócz tego, w EverQuest II: Age of Discovery zaimplementowano możliwość przekuwania przedmiotów, dzięki czemu niektóre elementy ekwipunku można wzbogacić o zupełnie nowe właściwości.
EverQuest II: Destiny of Velious
dodatek do gry22 lutego 2011
Kolejne rozszerzenie do drugiej odsłony popularnego cyklu MMORPG-ów, zapoczątkowanego w 1999 roku. Za jego produkcję odpowiada studio Daybreak Game Company, dbające o rozwój marki od momentu jej narodzin. Historia opowiedziana w EverQuest II: Destiny of Velious koncentruje się na Bliźniaczych Mieczach Przeznaczenia — zanikanie ich mocy oznacza ziszczanie się przepowiedni o tak zwanym Końcu Wieku, czyli wojnie, jaka ma pochłonąć całą krainę Norrath. Zapobiegnięcie takiemu rozwojowi wydarzeń spoczywa oczywiście na barkach graczy. Dodatek wnosi do gry 16 lokacji, w których przychodzi nam wykonywać ponad 300 nowych zadań. Lista nowości obejmuje również 6 kolejnych rajdów, a także środek transportu, jakim są latające wierzchowce. Ponadto, na naszej drodze staje ponad 30 rodzajów przeciwników, w starciach z którymi robimy użytek z nowych elementów ekwipunku oraz umiejętności i zdolności dla naszego bohatera. Zaprawieni w bojach gracze z otwartymi rękoma przywitają możliwość toczenia potyczek z innymi frakcjami o kontrolę nad podziemnymi budowlami.
EverQuest II: Sentinel's Fate
dodatek do gry16 lutego 2010
Szósty dodatek do drugiej odsłony popularnego cyklu EverQuest, zapoczątkowanego w 1999 roku przez zespół Daybreak Game Company. Rozszerzenie wprowadza szereg nowych elementów, na czele z dwoma sporych rozmiarów obszarami — The Sundered Frontier i Stone Brunt Highlands — oraz dwunastoma nowymi lochami. Ponadto, w EverQuest II: Sentinel's Fate przychodzi nam wykonać ponad 400 niedostępnych wcześniej zadań, w trakcie których robimy użytek z ponad 2000 debiutujących elementów ekwipunku. Deweloperzy przygotowali również alternatywne umiejętności ofensywne, jakie wykorzystujemy w walce z nowymi przeciwnikami. Twórcy mieli na uwadze zaprawionych w bojach graczy, toteż zdecydowali się podnieść limit doświadczenia — w efekcie postać może awansować na 90. poziom. Fabuła omawianego DLC koncentruje się z kolei na historii krainy Odus, czyli domu ras Erudite oraz Kerra.
EverQuest II: The Shadow Odyssey
dodatek do gry18 listopada 2008
Piąte już rozszerzenie do drugiej odsłony popularnego cyklu MMORPG-ów, którego początki sięgają 1999 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialny jest zespół Daybreak Game Company, dbający o rozwój marki od momentu jej narodzin. Dodatek wprowadza ponad dwadzieścia nowych lokacji, wśród których pojawiają się zarówno nigdy wcześniej nieodwiedzane obszary, jak i miejsca znane z pierwszej części serii (Mistmoore, Najena). Oprócz tego, znalazło się tu ponad osiemnaście debiutujących w oryginale podziemi — korzystają one ze specjalnego systemu misji, toteż każdorazowe wejście do danego lochu owocuje odmiennymi wrażeniami. EverQuest II: The Shadow Odyssey to także nowe zadania fabularne i misje poboczne, bogaty zestaw nowych przedmiotów, umiejętności i czarów, dwa nowe bóstwa, czczone przez mieszkańców Norrath oraz nieobecni wcześniej przeciwnicy.
EverQuest II: Rise of Kunark
dodatek do gry13 listopada 2007
Czwarte już rozszerzenie do drugiej odsłony popularnej serii MMORPG-ów, której początki sięgają 1999 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, czuwające nad rozwojem marki od momentu jej narodzin. EverQuest II: Rise of Kunark zabiera graczy do tytułowej krainy Kunark, zamieszkanej przez rasę jaszczuroludzi zwanych Sarnak. Opowiedziana tu historia koncentruje się na konfliktach, jakie toczyły między sobą zwaśnione ugrupowania Sarnaków, Smoków oraz Imperium Iksar. Dodatek wnosi przede wszystkim rozbudowany zestaw lokacji — wśród nich znalazło się miejsce zarówno na zupełnie nowe strefy, jak i na obszary doskonale znane z pierwszej części serii. Ponadto, gracze mają okazję sprawdzić szereg nowych przedmiotów (w tym starożytnych, zapomniane przez mieszkańców Kunark artefaktów), zdolności oraz czarów, a także stawić czoła nowym rodzajom przeciwników. Listę nowości zamyka wierzchowiec — Kunarkiański Nosorożec, dodatkowe bóstwa i setki zróżnicowanych zadań oraz wyzwań, stworzonych zarówno z myślą o nowych graczach, jak i weteranach.
EverQuest II: Echoes of Faydwer
dodatek do gry14 listopada 2006
Kolejne rozszerzenie do drugiej odsłony popularnego cyklu MMORPG-ów, którego początki sięgają 1999 roku. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest studio Daybreak Game Company, dbające o rozwój marki od momentu jej narodzin. Dodatek skupia się na rasie elfów i wprowadza zupełnie nową nację — Fae. Debiutującą w nim krainę Faydwer zwiedzać możemy zarówno przygotowaną wcześniej postacią, jak i stworzonym od podstaw bohaterem — w tym przypadku zabawę rozpoczynamy w nowym mieście startowym, zwanym Kelethin. W EverQuest II: Echoes of Faydwer na ukończenie czeka ponad 350 nowych zadań fabularnych i misji pobocznych, a także szereg unikalnych elementów ekwipunku, umiejętności i zaklęć. Ponadto, deweloperzy udostępnili dodatkowe możliwości w sferze craftingu, a także podnieśli maksymalny poziom gildii, który obecnie zatrzymał się na wysokości 60. Listę nowości zamykają całkowicie nowe nagrody, jakie czekają na zdobycie w systemie PvP oraz drobne poprawki w oprawie wizualnej.
EverQuest II: Kingdom of Sky
dodatek do gry21 lutego 2006
Kolejny, po Desert of Flames, dodatek do drugiej odsłony serii EverQuest, której początki sięgają 1999 roku. Od momentu narodzin tej MMORPG-owej marki, pieczę nad jej rozwojem sprawuje zespół Daybreak Game Company. Add-on pozwala graczom przenieść się do krainy Overrealm, znajdującej się nad kontynentem Norrath. Miejscem tym zarządzają rozmaite latające istoty, wśród których prym wiodą smoki, starające się zrealizować plan całkowitego zniszczenia ulokowanego pod nimi świata. Chcąc pomieszać im szyki, gracze muszą wykonać szereg zróżnicowanych zadań fabularnych, a także niezliczone misje poboczne. W ich trakcie bohaterom przychodzi odwiedzić dziesięć nowych lokacji, wśród których znalazło się miejsce zarówno na unoszące się w powietrzu wyspy, jak i na rozległe podziemia. EverQuest II: Kingdom of Sky to również setki nowych przedmiotów, umiejętności i czarów, a także 25 rodzajów przeciwników nieobecnych w podstawowej wersji gry i wcześniejszych dodatkach. Oprócz tego, twórcy zdecydowali się podnieść limit doświadczenia (obecnie możemy rozwijać swoją postać do 70. poziomu, z kolei gildie mogą osiągnąć 50. poziom), a nagrodą za heroiczne czyny jest możliwość zapisania swojej postaci w historii uniwersum.
EverQuest II: Desert of Flames
dodatek do gry12 września 2005
Pierwsze, oficjalne rozszerzenie do drugiej części serii popularnych MMORPG-ów, której początki sięgają 1999 roku. Nad jego stworzeniem czuwał zespół Daybreak Game Company, odpowiedzialny za rozwój marki od momentu jej narodzin. Tym razem gracze przenoszą się na teren Pustyni Ro, gdzie mają okazję odwiedzić egzotyczne miasto Maj'Dul. Metropolia jest miejscem pojedynków na arenie, pozwalających uczestnikom na przetestowanie możliwości bojowych. EverQuest II: Desert of Flames to przede wszystkim nowe zadania fabularne i misje poboczne, dwanaście premierowych lokacji, 40 typów nieobecnych w podstawowej wersji gry adwersarzy, a także dziesiątki nowych elementów ekwipunku, zdolności i czarów. Wszystko to pociągnęło za sobą możliwość awansowania postaci nawet na 60 poziom doświadczenia. Ponadto, twórcy zdecydowali się na wprowadzenie zmian i usprawnień w mechanice — przykładowo, bohaterowie mogą wspinać się po murach i skałach, choćby w celu odnalezienia wartościowych przedmiotów.