DLC i dodatki do gry Diablo III (PC)
Dodatki do Diablo III
Diablo III: Przebudzenie Nekromantów
dodatek do gry27 czerwca 2017
Pakiet zawartości do trzeciej odsłony cyklu Diablo, opracowany przez Blizzard Entertainment. Nie jest to kolejne duże rozszerzenie, a jedynie dodatek oferujący nową postać, czyli tytułowego Nekromantę, a także rozmaite, kosmetyczne bonusy. Bohater włada specjalnym odłamem magii, jaką czerpie z mocy śmierci, a jego zdolności bojowe opierają się na krwi i kościach – w ręce graczy oddano między innymi możliwość ożywiania zwłok. Ponadto, możemy zrobić użytek z efektownego Wybuchu Zwłok, rażącej przeciwników na dystans Kościanej Włóczni, czy choćby Wyssania Krwi z ciał oponentów. Nowa postać wnosi również właściwe dla siebie przedmioty legendarne i zestawy oraz możliwość posiadania własnego zwierzaka. Mapę świata Sanktuarium rozszerzono o nowe lokacje. W drugim akcie dodano Świątynię Pierworodnych oraz Wrzosowiska, natomiast akt czwarty doczekał się aż sześciu nowych punktów nawigacyjnych. Oprócz tego, Diablo III: Rise of the Necromancer wprowadza więcej miejsc na postacie na koncie, kolejną zakładkę w skrzyni, nową ramkę portretu, proporzec, sztandar, a także unikalną symbolikę. Add-on w wersji na komputery osobiste wymaga do działania zarówno podstawowej wersji Diablo III, jak i dodatku Reaper of Souls, z kolei edycja na PlayStation 4 oraz Xboksa One nie może zostać uruchomiona bez Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition.
Diablo III: Reaper of Souls
dodatek do gry25 marca 2014
Pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej odsłony kultowej serii gier hack-and-slash Diablo. Rozszerzenie przygotowane przez ekipę deweloperską Blizzard Entertainment wzbogaca kampanię główną o piąty akt, w którym Anioł Śmierci, Maltael, pragnie za wszelką cenę położyć kres wojnie pomiędzy istotami niebiańskimi i demonami, w czym pomóc ma mu Czarny Kamień, wiążący duszę Diablo. Dodatek wprowadza również nowego grywalnego bohatera – Krzyżowca, a także podnosi limit doświadczenia postaci do 70. poziomu. W Diablo III: Reaper of Souls twórcy zdecydowali się zmodyfikować system zdobywania łupów, które – choć rzadsze – są teraz cenniejsze i lepiej dopasowane do konkretnego bohatera. Zmiany widoczne są także w oprawie wizualnej gry, która stała się znacznie mroczniejsza, niż w jej podstawowej wersji.