DLC i dodatki do gry Silent Hunter III (PC)
Dodatki do Silent Hunter III
U-Boat: Morze Śródziemne
dodatek do gry29 sierpnia 2006
Największy z dotychczasowych dodatków do Silent Hunter III, czyli popularnego symulatora okrętów podwodnych. W rozszerzeniu opracowanym przez studio X1 Software gracze biorą udział w alianckiej inwazji na Włochy w latach 1941-1943; zgodnie z tytułem, akcja toczy się na wodach mórz Śródziemnego i Czarnego. Add-on wprowadza szereg nowości i usprawnień, na czele ze zmianami w obliczaniu trafień torped (zmodyfikowano częstotliwość niewypałów i rykoszetów), zmniejszoną skutecznością radarów i zwiększonymi szansami na dostrzeżenie wynurzonego okrętu wroga, a także z poprawą zgodności historycznej poprzez dodanie nowych portów (między innymi Salamis, Constanza, Taranto), statków i okrętów. Tę obszerną listę dopełniają dodatkowe misje oparte na prawdziwych wydarzeniach. Niewątpliwą atrakcją U-Boat: Battle in the Mediterranean są smaczki w postaci pojawiającego się podczas walki wsparcia lotniczego, czy też możliwości zmiany koloru własnego U-boota. Wszystko to okraszono wysokiej jakości oprawą graficzną. Warto nadmienić, że nowicjusze mogą zapoznać się ze specjalnie przygotowanym samouczkiem przed rozpoczęciem właściwych zmagań.
Seawolves: Submarines on Hunt
dodatek do gry9 września 2005
Pierwsze rozszerzenie do gry Silent Hunter III, opracowane przez studio X1 Software. Głównym elementem omawianego add-onu jest zupełnie nowa kampania, na którą składają się dwadzieścia dwa scenariusze. Jej dopełnieniem są cztery misje multiplayerowe oraz kilka tutoriali pozwalających na przećwiczenie ważnych manewrów. Co ciekawe, niektóre zadania rozgrywają się podczas znanych, historycznych operacji militarnych – mowa między innymi o ewakuacji Dunkierki czy choćby o lądowaniu aliantów w Normandii. Oprócz tego do dyspozycji graczy oddano sześćdziesiąt nowych lokacji rozrzuconych po całym świecie. Ponadto Silent Hunter III: Seawolves wprowadza możliwość uzupełnienia zaopatrzenia kierowanej łodzi i szereg nowych komunikatów nadawanych przez radio, natomiast oprawa graficzna doczekała się drobnych zmian i usprawnień, na czele z ładniejszym wyglądem poszczególnych okrętów. Uzupełnieniem tego wszystkiego są nowe statki i spotykane na morzu obiekty, jak na przykład miny głębinowe.