Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przegląd prasy 7 stycznia 2004, 16:01

Komputer ŚWIAT GRY zawartość Numeru 02/2004

adres: 02-337 Warszawa, ul. Mszczonowska 2
tel: (+48 022) 458 76 00
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Lutowe wydanie Komputer ŚWIAT GRY dostępne jest w sprzedaży od 7 stycznia 2003. W numerze 2/2004 znajdują się następujące materiały:

 

Zawartość CD:

Pełne wersje:

Hegemonia: Żelazne legiony - żelazna pozycja miłośników strategii. Gra rozbudowana, jak nasza galaktyka i kosmicznie piękna. Odkrywamy wszechświat, zagospodarowujemy go, a w wolnym czasie prowadzimy porywające bitwy z obcymi.

Pasaż 3 - gra logiczna. Układanie kwadratowych płytek może być wciągające. Ta gra jest dowodem.

Pigwinek Kelvin - zręcznościówka o zbieraniu grzałek. Bardzo na czasie.

 

W Piśmie: (84 strony)

Minitesty:

Deus Ex: Invisible War - gra dla meteopatów, bo z poprzedniej części pozostał tylko klimat. Tylko czy to wystarczy?

Broken Sword: The Sleeping Dragon - udane wejście smoka. Co z tego, że śpiącego?

Secret Weapons Over Normandy - dynamiczna strzelanina lotnicza z drugiej wojny światowej. W rolach głównych samoloty, które nie weszły do masowej produkcji Star Wars: Knights of the Old Republic - wspaniała gra fabularna z zadziwiająco rozwiniętą techniką, jak na wydarzenia 4000 przed akcją pierwszej części filmu Prince of Persia: The Sands of Time - ta gra nie powinna trafić do piachu. Jest piękna i innowacyjna Lords of Everquest - świat znanej gry fabularnej w wersji strategicznej Railroad Tycoon 3 - torujemy sobie drogę do panteonu lokomotyw kolei The Sims Abrakadabra - seria traci magię Hidden & Dangerous 2 - czterech komandosów bez psa walczy z całym Wehrmahtem, wykazując lekkie braki techniczne Teenage Mutant Ninja Turtles - gra w nieżółwim tempie Ford Racing 2 - efektowna reklamówka

Testy gier:

Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - doczekaliśmy się dobrej gry na tej licencji. Proste a zarazem wciągające - po prostu quidditch Władca pierścieni: Powrót króla - film jest dużo łatwiejszy do przejścia, choć gra równie ładna

Kangurek Kao Runda 2 - tej grze nikt nie podskoczy: barwna, czarująca. Może dlatego dla dzieci, choć nie tylko. Gdyby jeszcze tytuł w beznadziejny sposób nie odwoływał się do boksu...

Korea: Zapominany konflikt - nużąca wojna w zupełnie nowym zakątku świata

Tropico 2: Zatoka piratów - strategiczna gra wyjątkowo nie o warszawskim Stadionie, a przy tym zabawna

Indycar Series - jeżdżenie w kółko, które daje satysfakcję

FIFA Football 2004 - pięknie, po polsku, a jednak nuda okraszona błędami

Tanie granie: Testy tanich gier - Colin McRae Rally 2.0 i Panzer Elite

Ściągawki:

Hegemonia: Żelazne legiony

Pasaż 3

Pingwinek Kelvin

Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - trafienie kaflem znicza za pomocą tłuczka - tego zagrania nie opisujemy, ale podajemy mnóstwo wskazówek skutecznych nawet przeciw drużynie Bułgarii, która zresztą w grze nie błyszczy

Skoki narciarskie 2004 - garść rad technicznych, jak znaleźć się w czołówce Pucharu Świata

FIFA Football 2004 - pokazujemy jak wykiwać przeciwnika, ale też przebić się przez jego mur i pokazać mu rogi

Kanguerk Kao: Runda 2 - pokazujemy momenty (te najtrudniejsze) i sposoby na pokonanie arcyprzeciwników

Tajne kody:

Skoki narciarskie 2004, Call of Duty

Rynek:

Płatne pogotowie - jak wydawcy pomagają nam, gdy mamy problem z grą

Cena: 8,90 złotych