Komputer ŚWIAT GRY zawartość Numeru 02/2004
adres: 02-337 Warszawa, ul. Mszczonowska 2
tel: (+48 022) 458 76 00
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Lutowe wydanie Komputer ŚWIAT GRY dostępne jest w sprzedaży od 7 stycznia 2003. W numerze 2/2004 znajdują się następujące materiały:
Zawartość CD:
Pełne wersje:
Hegemonia: Żelazne legiony - żelazna pozycja miłośników strategii. Gra rozbudowana, jak nasza galaktyka i kosmicznie piękna. Odkrywamy wszechświat, zagospodarowujemy go, a w wolnym czasie prowadzimy porywające bitwy z obcymi.
Pasaż 3 - gra logiczna. Układanie kwadratowych płytek może być wciągające. Ta gra jest dowodem.
Pigwinek Kelvin - zręcznościówka o zbieraniu grzałek. Bardzo na czasie.
W Piśmie: (84 strony)
Minitesty:
Deus Ex: Invisible War - gra dla meteopatów, bo z poprzedniej części pozostał tylko klimat. Tylko czy to wystarczy?
Broken Sword: The Sleeping Dragon - udane wejście smoka. Co z tego, że śpiącego?
Secret Weapons Over Normandy - dynamiczna strzelanina lotnicza z drugiej wojny światowej. W rolach głównych samoloty, które nie weszły do masowej produkcji Star Wars: Knights of the Old Republic - wspaniała gra fabularna z zadziwiająco rozwiniętą techniką, jak na wydarzenia 4000 przed akcją pierwszej części filmu Prince of Persia: The Sands of Time - ta gra nie powinna trafić do piachu. Jest piękna i innowacyjna Lords of Everquest - świat znanej gry fabularnej w wersji strategicznej Railroad Tycoon 3 - torujemy sobie drogę do panteonu lokomotyw kolei The Sims Abrakadabra - seria traci magię Hidden & Dangerous 2 - czterech komandosów bez psa walczy z całym Wehrmahtem, wykazując lekkie braki techniczne Teenage Mutant Ninja Turtles - gra w nieżółwim tempie Ford Racing 2 - efektowna reklamówka
Testy gier:
Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - doczekaliśmy się dobrej gry na tej licencji. Proste a zarazem wciągające - po prostu quidditch Władca pierścieni: Powrót króla - film jest dużo łatwiejszy do przejścia, choć gra równie ładna
Kangurek Kao Runda 2 - tej grze nikt nie podskoczy: barwna, czarująca. Może dlatego dla dzieci, choć nie tylko. Gdyby jeszcze tytuł w beznadziejny sposób nie odwoływał się do boksu...
Korea: Zapominany konflikt - nużąca wojna w zupełnie nowym zakątku świata
Tropico 2: Zatoka piratów - strategiczna gra wyjątkowo nie o warszawskim Stadionie, a przy tym zabawna
Indycar Series - jeżdżenie w kółko, które daje satysfakcję
FIFA Football 2004 - pięknie, po polsku, a jednak nuda okraszona błędami
Tanie granie: Testy tanich gier - Colin McRae Rally 2.0 i Panzer Elite
Ściągawki:
Pingwinek Kelvin
Harry Potter: Mistrzostwa świata w quidditchu - trafienie kaflem znicza za pomocą tłuczka - tego zagrania nie opisujemy, ale podajemy mnóstwo wskazówek skutecznych nawet przeciw drużynie Bułgarii, która zresztą w grze nie błyszczy
Skoki narciarskie 2004 - garść rad technicznych, jak znaleźć się w czołówce Pucharu Świata
FIFA Football 2004 - pokazujemy jak wykiwać przeciwnika, ale też przebić się przez jego mur i pokazać mu rogi
Kanguerk Kao: Runda 2 - pokazujemy momenty (te najtrudniejsze) i sposoby na pokonanie arcyprzeciwników
Tajne kody:
Skoki narciarskie 2004, Call of Duty
Rynek:
Płatne pogotowie - jak wydawcy pomagają nam, gdy mamy problem z grą
Cena: 8,90 złotych