Komputer ŚWIAT GRY zawartość Numeru EXTRA 02/2003
adres: 02-337 Warszawa, ul. Mszczonowska 2
tel: (+48 022) 458 76 00
email: [email protected]
wydawca: Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Czwarte w historii pisma Komputer ŚWIAT GRY wydanie specjalne zostało w całości poświęcone tematowi wojennych strategii czasu rzeczywistego.
Zawartość CD:
Pełne wersje gier strategicznych po polsku:
World War III - Współczesny konflikt na pustyni. Amerykanie walczą z terrorystami o kontrolę nad polami naftowymi.
Lords of the Realm II - Średniowieczne walki o angielskie księstwa. Sporo walki i zarządzania własnymi włościami.
Wersje demo:
Zawartość pisma:
Test 38 RTS-ów dostępnych na rynku polskim
Poradnik do World War III
Poradnik do Lords of the Realm II
Od rekruta do generała - czyli o tym, jak stawiać pierwsze kroki w RTS-ach, zarówno w trybie gry pojedynczej, jak i w multiplayerze
Tajne kody do najlepszych RTS-ów
Ewolucja w czasie rzeczywistym - tekst o rozwoju gatunku RTS-ów. Sporo ciekawych obserwacji, zwłaszcza na temat podstawowych cech gatunku, z których wiele nie uległo fundamentalnym zmianom od czasu Dune II
Gracze w mundurach - Materiał napisany dzięki pomocy polskich żołnierzy. Piszemy o tym, jak wyglądają strategie czasu rzeczywistego, w które wojskowi grają podczas wirtualnych manewrów. Dzięki uprzejmości naszej armii zdobyliśmy nawet screeny z gier, których przeciętny gracz nigdy nie wypróbuje
Zapowiedzi nadchodzących RTS-ów:
Ponadto Superkrzyżówka SMS-owa, w której można wygrać 100 oryginalnych strategii czasu rzeczywistego.