Battlefield: Bad Company 2 i tryb kooperacji?
Mam nadzieje że pojawi sie coop na split screenie.
Nie ma szans, malo ktora gra na to pozwala mimo ze nawet nie jest jakos zaawansowana graficznie/fizycznie np. Flatout, a szkoda. Taki coop na singla dla 4 osob bylby calkiem spoko
@[1]Heavy Deszcz
Na to bym nie liczył. Obciążenie byłoby za duże żeby wygenerować grafikę jak dla jednego gracza razy dwa albo musiałaby być grafa okrojona a w takie rozwiązanie szczerze wątpię. Zresztą jak dziś każdy ma neta to jednak wygodniej jak się gra na pełnym ekranie.
Gearsy pozwalaja, L4D takze, tak samo Kane&Lynch, jak i Army of Two. Nie wspominam takze zupelnie o rainbow Six: vegas i wielu innych, gdzie ta opcja zwyczajnie jest.
Wiec nie prorokujcie z gory, dobrze?
zauważyliście że na obrazku jest pistolet maszynowy thompson z czasów II WŚ. Myślałem że został już dawno temu wycofany z produkcji
Co do split-screena to się chętnie piszę. SebaOnePL to raczej się tak nie kręci, że sprzęt zasuwa 2x mam wrażenie, że taki split to dodatkowe obciążenie na poziomie 25% góra. Tylko w dwóch gra zauważyłem pogorszenie na splicie: Halo 3 (mniejszy zasięg wzroku) i L4D (uproszczenie cieni) i tu przyznam, że mnie to dziwi, bo akurat ta gra ma co najwyżej poprawną grafę, a wątpię, że moc idzie na AI.
adas1 - to taki bonus w limitowaej edycji
drau - wszystkie te gry zwlaszcza L4D ktory pozwala gre na 2 osoby przy zadymach klatkuje a w czasie normalnej gry nawet nie osiaga swoich 30 klatek. Z innymi podobnie. Skoro wiekszosc scigalek jak np. MC LA, Flatout UC nie pozwala na granie we 2 osoby? A co dopiero mowic o shooterkach. Splitscreen zostal porzucony na rzecz cooperacji online + trybow ala Horda... :C
Koktajl Mrozacy Mozg gdzieś ty takie informacje zdobył?! GoW 1 i 2, RE5, Halo 3, ODST, Army of Two, L4D grałem we wszystkie więcej niż raz na splicie i jeszcze w życiu nie uświadczyłem jakichś spadów płynności animacji; nie licząc jakiś tam okazyjnych błędów i miejsce gdzie i bez splita było czuć jakieś spadki. Ale taki PGR 4 pozwala już na splita, a wcale gorzej nie wygląda. W przypadku wyścigów to raczej zmiana koncepcji (otwarty świat, dużo elementów w otoczeniu do wykorzystania) powoduje brak splita niż sama technika. Gdyby było tak jak piszesz, to nikt by splita nie robił bo granie ciągle poniżej 30FPSów to masochizm...
@Koktajl Mrozacy Mozg [ Level: 43 - Generał ]: klatkuja? w ktorym miejscu?
Oby dali jako dlc , ponieważ można kwestionować przesunięcie premiery a tego chyba nikt nie chce
GTA4 ktore dziala ponizej 30 jakos jest granie na sieci czy normalnie, na PS3 kupuja klatkujaca Bayonette. Jesli sama gra ma problem z utrzymaniem stalej liczby klatek to jak mozna to zrobic coopa ktory bedzie dzialala plynnie?
Tez nie raz gralem w te gry na coop to seria COD potrafi utrzymac splita i 60 klatek, Halo 3 - 30, RE5 - srednio 60. Ale w Army of Two, Vegas, Gears uswiadczy sie. Nie wiem czy wina miejsca ze w tym ono miejscu klatkuje, bo ja gram w coop odrazu na 2 graczy. Przy wiekszych zadymach, wybuchach kazda gra klatkuje, najgorzej jest na coop bo i tak mamy ograniczona widocznosc to na dodatek wszystko zwalnia. Nie twierdze ze gra wtedy jest niegrywalna ale dropki sa odczuwalne. Dzisiaj ten tryb to mniejszosc. Kazdy shooter, racer, rpg powinien posiadac taki tryb. ME1 klatkuje nawet w statku, jakis malych pomieszceniach, przy zadymach, pomijam forcepush na grupe gethow ale to pewnie przez fizyke jest to spowodowane. Z ostatnich Borderlands przy wiekszej grupie przeciwnikow nie trzyma 30 klatek, nie mowiac juz gdy walimy headshoty z bliska i pojawiaja sie napisy "critial hit"
WTF? Do wyscigow potrzeba tylko zastapic 1 ai na zywego gracza, przeciac ekran na pol i tyle. Powinni sprzedawac konsole z 1 portem bo reszta slotow jest uzywana kilka razy na polroku bo brakuje gier majacych taki tryb.
Koktajl Mrozacy Mozg fakt obecna generacja gier nie da się zaklasyfikować do najbardziej płynnych, ale wydaje mi się, że przesadzasz i to tak konkretnie. Na pewno nie ma co chwile poniżej 30 klatek. Czasem, gdzieś tak, coś zwolni, ale pokazu slajdów to ja jeszcze na konsoli nie miałem (chyba, że przy checkpointach w GoW2).
@Koktajl Mrozacy Mozg [ Level: 43 - Generał ]: ale jakos w ME2 dropow juz nie ma, ale o tej grze nei wspominasz. Ciekawe.
Po tylu latach nauczyli sie tego sredniego silnika o nazwie UE3. Popatrzcie na stare gierki jak wygladaly i jak dzialaly do dzisiejszego Batmana, ME2, wg Wikipedi to nowe AvP tam tez smiga na nim. Niby Army 40th jest na tym silniku, sama gra z 2010 to ma czeste dropy nawet gdy gramy w pojedynke, juz podczas samego wyboru postaci mamy skoki ;)
Wlasnie przy ME najbardziej zagadkowe jest brak coop, o ile pierwsza odpadlaby to ME2 idealne pasuje do tego trybu. A tak jestesmy zmuszeni grac z Ai :/
Mam nadzieję, że co-op pojawi się w przyszłości w Battlefield bo to świetny tryb rozgrywki a split screen to taki średni pomysł jeśli chodzi o FPS. Trochę ciężko by się grało.
@Koktajl Mrozacy Mozg [ Level: 43 - Generał ]: bajki jednak opowiadasz. Co do menu Ao2 to sie zgodze, ale sam gram z bratem na splitscreenie i dropow specjalnie nie ma, moze bardzo okazjonalnie, ale to tyle. Po prostu zwyczajnie przesadzasz.
A co do ME i jego dropow, zauwaz, ze gra byla tworzona:
1) w tym samym czasie, w ktorym UE3 nadal byl rozwijany i optymalizowany;
2) jeszcze przed pojawieniem sie samego hardware'u, co wielokrotnie Casey Hudson przyznawal;
Wiec nie dramatyzujmy.
co-op satał się równie popularny co DLC