Informacje o Halo: Reach z Game Informera
No, no będzie się działo.Nareszcie Bungie trochę odbiegnie od tej robiącej się nudnej stylistyki, w końcu silnik się już starzeje trzeba coś zmienić.
Nic tylko czekać na gameplay trailer..
SPOILER: Ciekawe jak się będzie grało, ze świadomością, że i tak się przegra...KONIEC SPOILERA
Już nie mogę się doczekać. Nowe, większe Halo. Więcej wszystkiego, a najlepsze jest to, że całe uniwersum pozwala idealnie dopasować się prequelowi. Oby w tej części były mapy z większym naciskiem na pojazdy. BF: Halo wyglądało by naprawdę nieźle :D.
Na razie trailer widziany na spike VGA ,graficznie bije tytuły z konkurencyjnej platformy,widac jaki potencjał Xbox 360 posiada.
@RPGfan [ Level: 8 - Pretorianin ]: O ile bardzo lubie Halo, o tyle musze powiedziec,ze nieco przeginasz tym komentarzem.
Pamietajmy, ze to tylko trailer, a na bicie czegokolwiek poczekalbym, az gra sie ukaze.
RPGfan => Bije to Ci na dekiel chyba ;] Jest bardzo ladnie ale nie widze nic co by mialo bic tytuly konkurencji a nawet wybijac sie mocniej nad inne gry na 360. Poza tym jak napisal Drau, co innego trailer albo cutscenka a co innego gameplay. Roznice bywaja gigantyczne.
dranzer8
A co takiego miało U2?Dla mnie już technologicznie Killzone 2 bije Uncharted 2 ,lepsze świtała,cienie,efekty cząsteczkowe,fizyka.A Uncharted 2?Oskryptowana gra ,gdzie skrypt spotykamy co 5 sekund normalnej gry.Rozumiem że tą grą się chwalicie, ale w niej nie ma nic co by powaodwało u mnie przysłowiowy opad szczęki.Już, jak już mówiłem Killzone 2 zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie niż Uncharted 2,chociaż nie przeszedłem obu gier,bo grałem w te gry na nie mojej konsoli,ale grałem wytarczająco dużo zeby wyrobić sobie opinie dotyczące tych gier.
Zresztą Halo reach na zaprezentowanym trailerze wygląda naprawde olśniewiająco,takie szczególiki jak ładowanie broni itp.genialnie wyglądają.I sobiście dla mnie wygląda lepiej niż wszystkie gry z PS3,jeżelio gra będzie wygladała jak na trailerze.
Zresztą w tym roku dużo przysłowiowych graficznych killerów wychodzi min.Rage ,być może Crysis 2 ,więc zobaczymy kto wygra tą rywalizację.
RPGfan---> jesteś osobą pokroju Transa...tylko po drugiej stronie barykady...
Ja też wole x-a ale bez przesady...nie ma sensu fanbojować na lewo i prawo.
RPGfan nie przeginaj! PS3 dawno wyprzedziła xboxa 360 o kilka długości jeśli chodzi o grafikę w grach.
Jestem fanem Halo, ale po Reach nie spodziewam się za wiele w kwestii graficznych fajerwerków będzie jak zawsze czyli dobrze ale bez rewelacji.
Myślę że nowe Halo graficznie nie przebije Gears of War 2. Takie jest moje zdanie
kakeshi89
Oczywiście,kazdy sądzi inaczej i ma do tego prawo.Ale wiez mi ,nawet sam IBM twierdzi że Xenon i CELL to porównywalne procesory.
dranzer8 [
nie ja tylko napisałem moją opinie ,co sądze jak na razie Halo reach jak tych grach które wymieniłem na górze ,ale widocznie napisałem troche za dużo.
A co do gry mam nadzieje że Bungie ,wie co robi i fani Xboxa 360 dostaną geinalną grę.
RPGfan => No widzisz a dla mnie U2 bylo ladniejsze mimo ze KZ2 od strony technicznej wygrywa pod kazdym wzgledem. Jest jeszcze cos takiego jak art style, co mi po efektach jak mi sie ogolny art kocept gry nie podoba i dla mnie jest brzydki. Technologia tutaj nie pomoze.
Zresztą Halo reach na zaprezentowanym trailerze wygląda naprawde olśniewiająco,takie szczególiki jak ładowanie broni itp.genialnie wyglądają.I sobiście dla mnie wygląda lepiej niż wszystkie gry z PS3,jeżelio gra będzie wygladała jak na trailerze.
Latwo Ci zaimponowac. Zreszta i tak nie bedzie. Cutscenka to cutscenka, w niektorych grach dla cutscenek sa przygotowywane modele z wieksza ilosci detali (albo jak np w fm3 ladniejsze modele samochodow do trybu photomode). Cuscenki sa przewidywalne, developer wie co czego i ile w niej sie znajdzie. Gameplay musi miec rezerwe co by gra nie zarywala z 10 fpsami kiedy np nagle wybuchnie wiecej niz 1 granat na raz (rezerwa dla nieprzewidywalnych efektow). Druga rzecz, realnie zastosowanie podczas gameplayu tak dokladnych modeli mija sie z celem bo a) niepotrzebnie pozera moc obliczeniowa b) w akcji i tak nikt sie modelom nie przyglada, nikt nie bedzie patrzyl czy magazynek w broni jest bardziej kanciasty niz w cutscenki, nikt nie bedzie liczyl polygonow strzelajac do przeciwnika c) zaoszczedzona moc obliczeniowa mozna przeznaczyc na bardziej widoczne rzeczy. Majac na uwaze ze Bungie nam mowi o bitwach na dosc duza skale (40 npc / 20 pojazdow) utrzymanie takiego poziomu detali na kazdym modelu jest nierealne, nie na takim sprzecie jak 360. Ciecia w stosunku do detali cuscenkowych beda na pewno, jezeli beda dobrze zrobione to beda ciezkie do zauwazenia golym okiem.
Inna rzecz. Jezeli tak Cie rajcuje grafa w grach to wybrales najgorsza platforme (360). Mozna sie klocic ktora platforma ma lepsze (bezsensownie oczywiscie bo gusta i gusciki) gry ale golym okiem widac ktora platforma ma ladniejsze gry. Pecet i tak wygrywa z obiema pod tym wzgledem wiec jak Ci tak zalezy na tej grafie to pozbieraj na porzadnego peceta. Pozniej bedziesz mogl dumnie wbic na forum i napisac ze 360 moze tylko ukleknac a ps3 zrobic loda twoim nowym screenom z przykladowo Crysis'a 2.
Boże, jacy wy żałośni jesteście. Pisać posta bite 10 minut żeby się odgryźć na kimś i zrobić mu na przekór. Nie lepiej olać go/ją? Potem się dziwić że i jedni i drudzy mają taką "renomę" a nie inną
kakeshi89 no akurat to ty przeginasz :] . Jedna ani druga konsola nie sa lepsze od siebie . Musicie sie z tym pogodzic i tyle :] .Jedyna roznica jest taka ,ze sony ma lepsze wewnetrzne studia ktore wiedza jak oszukac gracza ,aby ten myslal ,ze ich zabawka jest niewiadomo jaka :] .
Tak czy siak moze nie jestem wielkim fanem halo ,ale postrzelac po sieci w to mozna :] . mam nadziej ,ze ten caly Halo Reach nie zawiedzie pod tym wzgledem .
Super ! Zagrałbym, ta gra jest w moim stylu, lubię połączenie infantry z pojazdami.
Kupiłbym już dawno Xboxa 360, jakby Live był w Polsce, granie na koncie UK mnie nie przekonuje.
Jak tylko pojawi się w Polsce to kupie to pudło. A ten co patrzy tylko na jakość grafiki w grach, jest ślepcem tak naprawdę.
RPGfan (xbox360 fanboy) Chłopie możesz dać już sobie spokuj z zachwalanie xboxa. Mam obie konsole i Xbox bije ps3 tylko usługami sieciowymi (z resztą płatnymi). Ps3 ma o niebo większy potencjał jak to mówisz niż dziecko Billa. Proszę nie pisze też że ten ro będzie rokiem xboxa. Tytułów na PS3 nawet nie uwzględniasz...
Jasne, jasne - PS3 ma potencjał. Tak jak każdy facet ma go w gaciach, ale tylko niewielu umie
go wykorzystać. Tak samo jest z PS3 - większość gier wypada gorzej niż na X360.
Jak twórcy robią prosty port z x`a to sie nie dziw. Trochę więcej czasu by spędzili nad wersją playową to by to zupełnie inaczej wyglądało. Wystarczy spojrzeć na exy PS3.
@maxfenix
Ja nie jestem stron ny posiadam obie konsolki.Po twoim avku widać że xbox :P Ale naprawdę jest mocniejsze może nie rozlockowane więc na razie xbox ma płynniejsze i "lepsze" gry ale do 2 lat to się zmieni.
I proszę żeby nie być osądzany o fanbojstwo http://card.mygamercard.net/PL/nxe/starkiller+22.png
Żółci Bracia za bardzo skomplikowali PS3 i developerom trudno się w tym połapać.
Podobny problem był z PS2 (vide Half Life na PS2 i Dreamcasta).
STARKILLER22
A po co mam uwzgledniać tytuły na PS3 skoro żadne tytuł oprócz tak naprawde jednego ,mnie nie interesuje?Sam pleciesz bzdury ,o jakimś tam potencjale ciagle krzyczycie? Już od 2006 roku bredzicie o wielkim potencjale PS3 ,ale tego potencjału niestety nie widać.Skoro wiekszośc gier multiplatformowych chodzi i wyglada gorzej na waszej platformie?I tylko nie zwalajcie winy na twórców gier,4 lata od premiery waszej konsoli,niezalezni developerzy napewno odkryli już dawno ta "mistyczną" moc waszej konsoli.Ale jak zwykle wy mówicie ,"żadny developer jeszcze nie odkrył ps3",no tak 4 lata od premery to waszym zdaniem zbyt krótki czas aby poznac konsole ps3.Zajrzyjcie do historii ,popatrzcie ile gier było juz na ps2 w czasie jej premiery lub roku od niej,a ile gier na ps3 w czasie jej premiery lub roku odniej?Ujawnia się prosty wniosek
Zamiast SONY pójść do rozum do głowy i wypuścic normalna konsolę z normalnymi bebechami w środku ,chcąc jak najszybciej pokonac Microsoft, popełniło błąd.Wydając milardy na te "niby" innowacyjne technologie,które maja pokonać "przestarzałęgo Xboxa 360".Ale cóż rzeczywistość jest okrutna dla SONY,bo zamiast pokonac Microsoft na rynku swiatowym,SONY ciagle musi dopłacac do każdej sprzedanej konsoli,tak samo słuchac zawodzeń developerów na temat słabości ps3,jedynie swoje wewnetzrne studia trzyma na kłudke ,i płaci chłopkaon np. z Quantic dream żeby mówilli w parsie, teksty typu "PS3 jest mocniejsze".Po prostu to jest żałosne.
A co do gry będzie trzeba ją kupić.Mam nadzieje że Microsoft ją spolszczy jak inne gry tej firmy wydawane w Polsce.
Jebnijcie się w głowy, teraz rządzi Uncharted, a Halo może zarządzić, ale to dopiero w przyszłości, więc choćby ty, RPGfan, niedowartościowany dzieciaku, przymknij się, bo gustu nei masz żadnego. Nie, nie każdy ma swój. Jest albo nie ma, a jeżeli wg ciebie plastikowe Halo, które się jeszcze nie pojawiło i gówno o nim wiesz podnieca cię do takiego stopnia, że potrafisz w swojej mysli strącić z tronu najlepszą gre na ps3, najlepszą gre 2009 to puknij się w łeb i zadaj sobie pytanie: ''gdzie ja mam rozum?''
konkurencyjnej platformy,widac jaki potencjał Xbox 360 posiada.
Przecież to ty zacząłeś gadkę o potencjale konsoli.Nie chcę się kłócić tylko TY nie pisz w każdym wątku o exclusive że xbox 360 jest lepszy
News o Halo i już zbiera się banda fanboyów Sony...
Co do gry, to zapowiada się świetnie. W końcu jakieś nowości i jeszcze powrót do dawnego systemu zdrowia z Halo Combat Evolved, jak dla mnie super. Czekam z niecierpliwością.
RPGfan - kończ waść, wstydu oszczędź. Nie ma na forum osoby, która nie ma ciebie dość. Nie zauważyłeś przypadkiem, że nikt nigdy się z tobą nie zgadza, jeszcze nie dotarło do twojej ograniczonej świadomości, że jesteś jebniętym dzieciakiem, który potrzebuje leczenia w postaci zabrania konsoli, odcięcia od neta i, jeśli to nie wystarczy, kontaktu z lekarzem. Gdybym miał numer do twoich rodziców, to uwierz mi, z miejsca bym do nich zadzwonił.
Sam pleciesz bzdury ,o jakimś tam potencjale ciagle krzyczycie? Już od 2006 roku bredzicie o wielkim potencjale PS3 ,ale tego potencjału niestety nie widać.Skoro wiekszośc gier multiplatformowych chodzi i wyglada gorzej na waszej platformie?I tylko nie zwalajcie winy na twórców gier,4 lata od premiery waszej konsoli,niezalezni developerzy napewno odkryli już dawno ta "mistyczną" moc waszej konsoli.Ale jak zwykle wy mówicie ,"żadny developer jeszcze nie odkrył ps3",no tak 4 lata od premery to waszym zdaniem zbyt krótki czas aby poznac konsole ps3.
Najpiękniejsze konsolowe gry tej generacji jak na razie wyszły wyłącznie na PS3, jak dla mnie to jest jak najlepszy dowód owego potencjału. A jeśli chodzi o multiplatformy, one są robione głównie na trójcę PC, X360, PS3. A ponieważ architektura PC'ta jest podobna do tej z X'a, to multiplatformy wyglądają lepiej na nich, a nie na PS3, gdzie trzeba poświęcić mnóstwo czasu na to, by gra w ogóle działała. Różnice pod względem grafiki gier nie są spowodowane słabą mocą chlebaka, ale zbyt małym wysiłkiem włożonym w wersję na PS3. Najważniejsze są pieniądze, a do zrobienia idealnego wersji na PS3 potrzeba mnóstwo pieniędzy i czasu, który jest niczym innym jak jeszcze większą sumą pieniędzy. Dlatego też wersje na PS3 są czasami gorsze pod względem grafiki, i tylko grafiki. Nie ma żadnego rozgryzania konsoli, potrzebna jest pewna wiedza, która jest jednoznaczna z doświadczeniem, które każdy może zdobyć, nie tylko studia wewnętrzne Sony.
Zresztą jakim trzeba być debilem, żeby moc konsol oceniać na podstawie multiplatformowców?
Jeszcze piszesz, że Sony ma same chujowe gry, w które posiadacze chlebaków grają tylko dlatego, że nie mają dostępu do cudownej biblioteki gier z Xboxa z ostatnio wydanym, średnim Halo ODST na czele.
Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale jeśli tak to kiedyś mówiłeś, że konsole to shit, że porządne gry to tylko na PC'cie, że grafika, że ceny itd. A co się teraz stało? Dostał dzieciaczek od rodziców konsolę i nagle okazuje się, że to ona jest najlepsza, a PC i PS3 to shit. Jakbyś dostał PS3, to pewnie byłoby tak samo, tyle że wtedy shitem byłby PC i X360. Idź się lecz!
EDIT: Nie jestem fanboyem, a wszelkie teksty o Xboksie napisałem tylko i wyłącznie w odniesieniu do wcześniejszych postów RPGfana (ODST jest genialne, jedna z najlepszych gier roku, na PS3 jest tylko jedna gra warta uwagi itd.). Sam dużo grałem na X'ie i pewnie grałbym dalej gdyby koledze się konsola nie usmażyła.
@SDRaid [ Level: 1 - Pretorianin ]: jebnac, to sie mozesz co najwyzej ty - z baranka w scianke. Wyjdz i nie wracaj, internetowy glabie.
chuj z tym wszystkim zobaczymy jak gra wyjdzie wtedy bedzie mozna oceniac ja do seri halo przekonalem sie dopiero po ODST które według mnie ( misje Rookim) jest dobra tylko pod tym wzgledem niestety
W artykule jest również napisane, że silnik wykorzystany w Halo 3 pozwalał na jednoczesne umieszczenie na scenie 3-4 dynamicznych źródeł światła. Halo: Reach dla odmiany może mieć tych źródeł nawet 40, co znacznie wpłynie na wygląd renderowanej sceny.
Cóż w pewnej strzelance, mającej prawie roczek, wydanej na konkurencyjną platformę (tak chodzi o Killzone 2:)) tych źródeł jest od 200 do 300 :]. Ale to przez to, że Cella nikt nie rozumie :). Ale niech gry na X360 też mają swój przełom technologiczny.
@Chudy The Barbarian: Nikt z "Sony" nie zaczął kłótni... tylko RPGfan (jak zawsze) pierwszy zaczął ;]
niby fajnie,ale mnie od razu wkurzyło: po pierwsze jak zwykle jesteśmy w oddziale kilku osób i walczymy przeciwko całej armii....po drugie pasek życia......
Fatality1-->A taka mała trzyletnia gierka, niejaki Crackdown, generował w jednej scenie ponad 3000 dynamicznych źródeł światła, ale przecież shitstation 3 nadal uważane jest za ósmy cud świata.
Halo nigdy ładną (ani IMO dobrą) grą nie było, nie ma się czym podniecać, najważniejsze żeby engine gry nie miał nic wspólnego z poprzednią edycją, który został stworzony na potrzeby pierwszej odsłony serii na oryginalnego Xbox'a.Najważniejsze żeby Bungie nauczyło się (wreszcie) tworzyć gry zgodne z dzisiejszą technologią.
Drau pipko, nie szczekaj.
@SDRaid [ Level: 1 - Pretorianin ]: szczekac, to moze tylko taki piesek, jak ty.
Pudelek, a udaje buldoga.
To może niższym głosem? Morda! Już rozumiesz, niedorozwinięty,-a chłopcu/dziewczynko?
na razie xbox ma płynniejsze i "lepsze" gry ale do 2 lat to się zmieni. Ludzie w 2007 i 2008 to samo mówili i co, dalej to samo, i ta ukryta moc normalnie żal, obie konsole są równe i koniec.
Widać że 80% oceniających Halo to ludzie dla których najważniejsza jest grafika oraz to że nie dotkną się gry w której jest pistolet którym strzela się różowym "gównem" bo to przecież takie nie męskie i nie na czasie...
Tak, jestem chyba największym fanbojem uniwersum Halo z całego GOLa i się z tym nie ukrywam.
Seria Halo jest dla większości graczy ciężkim orzechem do zgryzienia... po prostu albo się ją uwielbia albo nie. Są dwie kategorie fanów Halo, jedni grają tylko i wyłącznie w multi (singla nawet nie tkną) oraz tych co o przygodach Master Chiefa mogli by opowiadać całe dnie. Ja osobiście należę do jednych i drugich. Jeśli ktoś kupuje sobie Halo 3, nie ma możliwości zagrania po sieci oraz nie grał w poprzednie części, to jest szansa jak 1 na 100 że polubi tej gry.
Tak się składa że jeśli chcemy grać w kampanię i się na niej nie zawieść, praktycznie musimy znać fabułę od pierwszej części. Halo to nie jest gra typu Killzon 2 czy Gears of War gdzie fabuła schodzi na dalszy plan. Halo ma w sobie to COŚ czego większość gier niestety nie ma (przynajmniej na tę generację). Jednak główną siłą Halo jest bez wątpienia MULTI (pierwsze miejsce najczęściej granych gier na Xbox Live w 2009r.) , bez niego z pewnością nie było by tylu fanów Halo. Nie bez powodu gram w 3 część od dnia premiery aż do dziś ;) A ap ropo Halo: Reach, myślę że każdy szanujący się fan Halo wie co się w nim wydarzy. Ja osobiście stawiam na to że będzie możliwość wydawania mini rozkazów swojemu oddziałowi spartan. Liczę także na to że choć przez chwilę będę mógł zagrać Master Chiefem :) Może dzięki temu że H: Reach będzie bardziej "mroczne" zdobędzie jeszcze większą rzesze fanów? Na koniec powiem tyle, w gry się gra a nie ogląda.
Fatality-->Masz mistrzu:
http://www.eurogamer.net/articles/crackdown-as-youve-never-seen-it-before-article
In this scene, the engine is processing over 3,000 light sources. All the lights in the city, the lights from the traffic - each and every one of them has a dynamic, real-time effect on the surrounding environments. Another interesting thing to note is that if the light source itself moves off-screen, its effects still remain in the scene. Compare with Killzone 2 - should the light source move out of view, the entire effect disappears too. A similar effect is seen in the CryEngine 3 trailer released at GDC.
W tym tekście jest mowa o wszystkich światłach generowanych w całym mieście, a nie tylko w jednym miejscu, tak jak to ma miejsce w Killzone 2. Pokazuje to właśnie dołączony do artykułu materiał filmowy. Czyli będąc w jednej uliczce nie uświadczysz 3000 źródeł światła. Gdyby tak było to Killzone 2 graficznie mógłby się chować przy Crackdownie, a jest odwrotnie, patrząc obiektywnie.
Ale chyba porównywanie gier pod tym względem jest bez sensu, bo skoro Halo 3 ma ma 4 żródła światła, to powinno przy Crackdownie wyglądać pod tym względem jak gra sprzed epoki, a tak nie jest.
Azerath
O tak Pcta gdzieś tu tutaj oskarżałem?Brawo za wyobraźnie
Fatality1
Ty z polygamii?Widocznie tak,bo pleciesz takie same bzdury co tam.
Ciekawostka ,za mimike twarzy w Halo reach odpowiada firma Image Metrics
tu macie demko
http://www.youtube.com/watch?v=uEF7G-NClGY&feature=related
skany z gameinformera:
http://www.allgamesbeta.info/2010/01/halo-reach.html
duzo wiecej info, niz GOL podaje:
http://kokugamer.com/2010/01/12/halo-reach-details-and-scans/
@SDRaid [ Level: 1 - Pretorianin ]: nie pyskuj juz, dziecino, bo nudny sie zrobiles.
@Fatality1 [ Level: 6 - Centurion ]: moze i w calym miescie, ale mowienie, ze w KZ2 w danym momencie gry na ekranie jest 200-300 zrodel swiatla jest bzdura totalna sama w sobie. Kazdy Hellghast to para swaitel [oczy], a ich nigdy na ekranie nie ma w wiekszej ilosci, zas otoczenie tez nie jest na tyle bogate w oswietlenie, by mozna bylo z czystym sumieniem powiedziec nawet o 100 zrodlach swiatla, a co dopiero 2-3x tyle. Bajki i tyle, ale widze, ze ludzie lykaja.
RPGfan jeśli suche fakty i dane techniczne to dla Ciebie bzdury to ja nie mam pytań. Widocznie Twoje mądrości mają dla Ciebie większą wiarygodność.
Fatality1 by rozmowa trzymała poziom, to też podaj fakty, a nie pisz to co sobie wymyślisz. Odpowiedz danymi na to co napisał Drau, bo jak tego nie zrobisz, to będziesz w moim odczuciu podobny do RPGFana, on też nie popiera swoich słów. Czasem rzuci linkiem, ale przeważnie tylko pisze. Ty zrobiłeś to samo.
SDRaid - fatyzm, zaślepienie, chamstwo, jak tak patrze na Twoje wypociny, to wydaje mi się, że jesteś tym co napisałem. Wyzwij mnie, zabroń mi pisać, nazwij fanbojem, zagróź mi solówką, mam to gdzieś, co najwyżej mogę cię olać ciepłym moczem.
Drau - nie ma potrzeby przeklinać na takiego napinacza, przez to możesz tylko dostać bana lub ostrzeżenie. Nie ma to sensu po prostu, bo on i tak po tym napisze więcej bzdur. Takie osoby to napędza.
Co do newsa, mimo iż nie mam X360, to życzę tej grze jak najlepiej. Halo 1 i 2 na moim piecyku to były jedne z najlepszych gier jakie zagrałem.
Pytanie do fanów, fantyków, fanbojów serii Halo: czy każde Halo ma tak świetny soundtrack jak Halo 1 i 2??
Pozdrawiam.
Endex, ja niczego nie wymyśliłem. Pamiętam tylko to co czytałem. Drau sam myli się, pisząc, że to bajki. Jeśli zatem ma jakiś dowód, że to bajki to niech go przedstawi.
www. gamezine. co.uk/news/game-types/shooter/the-most-light-sources-in-one-killzone-2-scene---$1267347.htm (usuncie spacje)
it's revealed that there are an incredible 350 light sources in one Killzone 2 scene.
@Fatality1 [ Level: 6 - Centurion ]: jest pewna roznica miedzy cala scena [czyli praktycznie w tym rozumieniu calym levelem], a iloscia swiatel na ekranie w danym momencie.
Dalej, mowisz o grafice jako o ogole. Wez pod uwage, ze Crackdown to sandbox, a to samo w sobie sila rzeczy wymusza duzo wiekszy obszar gry i jednoczesnie gorsza jakosc grafiki. KZ2 to nie sandbox, wlasciwie malo jest tam map, ktore mozna nazwac otwartymi przestrzeniami, wiec i wieksza zlozonosc modeli oraz lepsze tekstury i wiecej efektow nie dziwi.
Trudno mi określić czy chodzi cały level, ale jeśli tak to te 300 źródeł wydaje się bardzo mało. Niektóre levele są długie i wbrew pozorom bardzo zróżnicowane bo tu nic się nie powtarza. Ale nie będę się zagłębiał już w takie dysputy bo prawdy nigdy nie odkryjemy. A tym bardziej to już nie decyduje o grywalności czy sukcesie gry.
Wracając do tematu: seria Halo nigdy mi nie przypadła do gustu, przez swoją cukierkowatość. Teraz powiem szczerze, ze na Halo Reach trochę wywaliłem jęzor. O wiele lepsza grafika, poważne podejście podejście do tematu, mroczność i ten multiplayer - to musi się udać. Mam tylko nadzieje, że MS znów nie próbuje mydlić oczu, jak to lubi robić.
Przyznam że osobiście nie bardzo rozumiem fenomenu Halo ale pewnie dlatego że grałem tylko w SP na PC w Halo 1 i Halo 2 i jakoś te gry mnie nie wciągnęły. Natomiast rozumiem niektóre osoby które uważają że jakaś gra może być rewlacyjna mimo iż grafika nie musi być killerem. Liczy się głównie ogólne odczucie z gry w dany tytuł i z tego co czytam Halo dla wielu osób ma to "coś" czego zdaje się nie można powiedzieć w Killzone 2 bo tam głównie ludzie wychwalają grafikę a nie że świetne postacie, fabuła czy ogromna przyjemność z gry, może się mylę bo sam nie grałem ale takie jest moje widzenie tego tytuły po przeczytaniu setek postów o Halo3/K2.
Wiecie może chodzi o to że Halo to po prostu FPS, i tyle nie żaden gniot ani mistrzostwo (chociaż miał niezłe wyniki sprzedaży). Ale to jest po prostu rzetelny FPS w którego fajnie się gra.
Aha i dajcie spokój z tymi światłami, jesteście graczami czy nie ?? FanBoye z was ?? Ludzie chodzi o przyjemność z gry, każdy gra w co lubi. Jak ktoś lubi strategiczne i zaprosisz go do gry w FPS sieciowego to będziesz go od lamerów wyzywał ?? No raczej nie. Pomyślcie że najważniejsza jest gra, a nie to co w niej jest, to już jest rola twórców i ich za to trzeba jakby co chwalić ale nie się kłócić.
Microsoft zamiast ciagle rozwijać Halo mógłby pomyśleć z Epiciem o nowych girsach