Nie będzie dema Assassin's Creed II
Przy tej ilości filmików, materiałów w necie i zapewne piratów na torrentach, to brak demka nic tu nie zmieni.
Dema nie będzie ? To sobie ludzie ściągną z neta pełniaka jako demo i jak się spodoba, kupią oryginał :)
Te misje nie były nudne i wtórne, po prostu były częścią roboty Assassyna, którą on musi wykonać. W ogoóle nie umiecie grać.
Tak, tyle że to nie asasyn gra, tylko gracz. Jeśli sam tak umiesz grać, to pograj sobie w symulator zapie*dalania przy taśmie. A o demo nie ma co jęczeć, bo nie trzeba próbować Assassin's Creed'ów, bo każdy wie, że są świetne. Zresztą... za dwa tygodnie jest premiera.
Iracjonalny Amisz na cholere kupować grę jak można grać na piracie po to tylko zeby miećorginalne pudełko?
I dobrze że nie będzie dema, nigdy nie lubiłem grać w marny kawałek gry.
Nie mogę się już doczekać pełnej wersji ;).
Hahahahaha , skąd ja to wiedziałem? ;p
Co za problem zassać z torrentów przetestować na PC i jak się spodoba to kupić na konsole. Wiele osób tak robi.
Czy w ogóle ktoś miał nadzieję na demo ?
Te misje nie były nudne i wtórne, po prostu były częścią roboty Assassyna, którą on musi wykonać. W ogoóle nie umiecie grać.
Tak, oczywiście asasyni zajmowali się widowiskowymi pojedynkami ze strażnikami tylko po to, żeby uratować staruszkę albo skakali po dachach, żeby zebrać flagi.
Ja prawdę mówiąc liczyłem na Hitmana w średniowieczu, ale niestety otrzymałem takie nie wiadomo co. Gra jest słaba i kontynuacja też raczej rewelacją nie będzie.
Co do dema, to wiadomo było, że i tak nie wyjdzie, bo musieliby w demie pokazać przynajmniej ze 2-3 rodzaje misji pobocznych, a to w sumie oznaczałoby z 33% gry:)
Co za problem zassać z torrentów przetestować na PC i jak się spodoba to kupić na konsole. Wiele osób tak robi.
Bo na PC bedzie pol roku pozniej ? :D
No właśnie w jedynce też nie było. Zresztą po co ? Każdy wie że to będzie hit :P
Szkoda, nie podoba mi się polityka braku dema.
Zawsze miło jest sprawdzić jak gra wygląda, jak się gra etc. - a producent powinien wszystko robić, żeby mnie do gry zachęcić. To chyba nie jest taki wielki problem, wykroić 20 minut gry? Zawsze myślałem, że w interesie twórców jest zainteresowanie graczy i skłonienie ich do zakupu - a tu guzik. Producentowi się nie chce?
Zwłaszcza dziwi mnie to w przypadku gier PC-towych i nie mam na myśli tutaj tylko AC2 - przecież to zachęca graczy do "Ściągne, żeby zobaczyć czy mi działa. O, działa. O, przeszedłem. To po co mam kupować?". Nie zawsze mam pewność, czy dana gra u mnie zadziała - ot, miałem tak ostatnio z NFS: Shift. Grę chciałem kupić, ale szczęśliwie wyszło demo - zainstalowałem i g..., gra wyjątkowo nie lubi się z moją kartą i żadne sterowniki nie pomagają. Normalnie straciłbym kasę, bo uczciwość nie pozwala mi ściągnąć.
Może to nadinterpretacja, ale może twórcy celowo nie wypuszczają dem, żeby między innymi ludzie kupili i dopiero po fakcie zauważyli, że gra u nich nie działa. A kasa na koncie jest...
@xanat0s [ Level: 81 - Wind of Change ]: ciezko wyciac najlepsze, reprezentatywne 20 minut z gry typu free-roaming. Moze dlatego do takich gier developery nie wydaja dem?
@Drau Generalnie to ja ściągam demo by przetestować 'czy mi pójdzie', więc jak dla mnie mogliby wyciąć nie 20 min gry, ale ileś tam metrów kwadratowych i do tego wrzucić jakąś durną misję poboczną i ogrodzić to jakimiś niewidzialnymi ścianami. A pirata nie ściągnę głównie ze względu na to, że strasznie długo by to trwało.;]
Wielka szkoda, ale i tak to nie wpływa na decyzję że gierka pare dni po premierze będzie moja! ;]
Drau --> Ciężko? Pamiętam w AC były takie niebieskie ograniczenia, że dalej nie możemy przejść z jakiegoś tam powodu, którego już nie pamiętam. Taka filozofia wziąźć fragment mapy, wstawić takie ograniczenia (w końcu to demo, nikt nie będzie na mały fragment rozgrywki narzekał), reszte mapy wyciąć, dodać 2 misje i koniec?
Nie muszą być od razu najlepsze, ważne, że każdy sobie sprawdzi czy u niego działa, czy podoba mu się mechanika gry etc.
Jakby się producentowi chciało i zależało mu na graczach to by to zrobił. Szczerze wątpie, czy mając gotowy silnik i mapy, zajęłoby takie wycięcie i wsadzenie tego w demo więcej niż parę dni.
@cichy10 [ Level: 0 - Junior ]: grales w AC w ogole? No to jzu wiesz jakie beda wymagania.
@xanat0s [ Level: 81 - Wind of Change ]: tak latwo sie mowi, "wziac i wyciac". Tylko zrobic jakos trudniej.
Sytuacja jak w jedynce: dema brak. Pewnie powtórzy się też sytuacja z jedynki czyli gra będzie fajna, ale w sumie będzie rozczarowaniem, niewykorzystanym potencjałem i tradycyjne "jest dobrze, ale mogło być lepiej"...
Apropo dema. Pamiętacie co twórcy mówili, dlaczego nie ma dema? Mówili, że świat gry jest zbyt rozległy i trudno jest wyciąć jakiś fragment z gry i dać go jako demo. Skwituję to tak: BULLSHIT! Wszyscy, którzy grali w Assassin's Creeda wiedzą, że początkowo z każdego z miast dostępna była tylko JEDNA dzielnica. A poza tym pierwszym miastem jakie MUSIELIŚMY odwiedzić była JEDYNIE Jerozolima. Czyli: Jedno miasto, jedna dzielnica, jedno zabójstwo (według mnie najmniej ciekawe i najszybsze) więc tym bardziej Ubisoft mógł dać demo.
Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych, ale podejrzewam, że ktoś z Ubisoft zagrał w prawie-skończoną grę i stwierdził, że tak naprawdę gra nie jest aż tak rewelacyjna jak zapowiadali a misje poboczne po prostu NIE ISTNIEJĄ (no bo chyba nikt nie nazwie tych "rzeczy", które robiliśmy misjami), zwłaszcza że gra wyszła najpierw na konsole gdzie te "misje" były jeszcze mniej zróżnicowane i przez to były strasznie wtórne i nudne! Więc by nie zniechęcić graczy nie wypuścili dema... Czyżby w przypadku Assassin's Creed II sytuacja miała się powtórzyć?
W ACII na pewno zagram, ale nie nastawiam się na coś szczególnego, rewelację i rewolucję. Zresztą i tak żadna tegoroczna gra nie pobije dla mnie Batman: Arkham Asylum i Risen! :)
Ubisoft, powiedz, co my (gracze) ci zrobiliśmy?Czy to naprawdę tak trudno zrobić demo w, którym będzie, chociażby, 5 minut z rozgrywki?
spoiler start
Albo chociaż misja poboczna.
spoiler stop
To było do przewidzenia
To było do przewidzenia. Jak można była z tak rozległego świata, skroić kawałek.