EA DICE prezentuje drugą generację silnika Frostbite
No i dx11 się rozkręca, już teraz widać że ta wersja wejdzie do użytku znacznie szybciej niż dx10 i dobrze.
Frostbite jest genialnym silnikiem, zobaczymy jak se poradzi wlasnie na PC za sprawa BC2.
Frostbite 2 jest niesamowity ten model zniszczeń ahhh tylko niewiem po co wspiera DirectX 11 to chyba na przyszłość, konkurent CryAnegina 3
godwar - jak to po co? po to, żeby programistom łatwiej się z niego korzystało. i żeby autorom łatwiej się go tworzyło.
godwar - jak to po co? po to, żeby programistom łatwiej się z niego korzystało. i żeby autorom łatwiej się go tworzyło.
I aby można bylo wcisnąć więcej elementów wreszcie do gry, które to ogranicza mix wersji DX9/10...
Ciekawe jak poradzi sobie z PC ;)
Na PC powinien pokazać pazurki :-) Na konsolach to kawał solidnego kodu - świetny silnik, kapitalnie zooptymalizowany (samo Bad Company nim napędzane, to też rewelacyjna gra swoją drogą), jego pecetowa odsłona powinna być jeszcze lepsza - obsługa DX 10 i DX 11 (tego niestety nie zobaczę - nie zamierzam zmieniać grafiki na nowszą w najbliższym czasie), dojdą wyzsze rozdziałki, pewnie lepsze tekstury, itp.
Już nie mogę się doczekać - nie tylko silnika oczywiście, przede wszystkim drugiej częsci Bad Company :)
I tak pod względem rozwałki nixc nie pobije Geo Moda 2.0, ale zauważcie, ze w grze ( Red Faction Guerrilla ) opartej na tym silniku chodzi jedynie o demolkę, a w Battlefield Bad Company jest też fabuła :P
ten silnik graficzny wymiata - jest jednym z najlepszych ,a co do Geo Moda 2.0 to może i ofetuje lepszą demolke ale jeśli chodzi o samą grafikę to jest przeciętny
Szkoda, ze Bad Company 2 bedzie na zmodyfikowanym frostbite a nie na frostbite 2 chociaz i tak prezentuje sie swietnie.
@eysmond [ Level: 10 - Pretorianin ] >Szkoda, ze Bad Company 2 bedzie na zmodyfikowanym frostbite a nie na frostbite 2 chociaz i tak prezentuje sie swietnie.
Przeczytales niusa?
Wyraznie napisane jest, ze pierwsza wersje Frostbite moglisby ogladac w BF: BC, a jego usprawiona wersje - czyli Frostbite 2, bedziemy mogli zobaczyc w BF: BC2.
Znowu coś ruszyło naprzód, potrzeba matką wynalazków. Co do silniku Frostbite podziwaiałem jego możliwości w grze Bad Company na Xboxie 360, niestety nie mogę porównać go z Red Faction - Guerrilla...
bad company 2 czy frostbite nie obsluguje dx11
I dla jednej gry na tym silniku znów trzeba będzie kupić rakiete.
No! I niedługo skończy się pieprzenie, że PS3 to przekombinowana tylko czyniąca wszystkim nazłość architektura. Ta dokumentacja jasno pokazuje, że architektura PS3 to przyszłość, która powoli staje się teraźniejszością.
Widać, że DirectX 11 zostanie szybciej przyswojony przez gry niż 10. W końcu jak Microsoft zrobił całkiem dobry nowy system operacyjny (Windows 7) obsługujący najnowszy DirectX to i gry są szybciej dostosowywane do nowych technologii.