Operation Flashpoint: Dragon Rising [PC] - E3 2009 - gameplay #2
Jeśli to wersja PC i dalej nie można obracać głową niezależnie od reszty ciała to nadzieja że idą w kierunku realizmu maleje. Ogólnie nie wygląda to najlepiej, można to tłumaczyć że są włączone wszystkie ikonki i "pomoce", ale niesmak z takich filmików pozostaje.
No właśnie.......wielki spec się znalazł
T_bone ma racje to przypomina bardziej BF2 z lekką nutką Project Reality. Codemasters może mieć nazwę OFP ale Bohemia Interactive ma duszę...
Jak byście grali w takie gry od 10 lat to też byście się czepiali. Dla mnie to po prostu "WTF are they doing?!"
Sranie, a nie PC. Widać, że to z konsoli, chociażby po konsolowym celowaniu.
T_bone --> To jest konsolowa wersja, widać po próbie celowania.
Niestety nie liczyłbym na Twoim miejscu, że będzie inaczej w wersji PC.
PIL --> Przez cały film miałem całe 2 sekundy dźwięku.
coveck jakie konsolowe celowanie, po prostu trzeba umieć grać na padzie mi się wydaje, że to gameplay z PC.
Wybrali sobie markę która zobowiązuje i wiąże się z pewnymi mechanizmami, oczekiwania są wysokie i bynajmniej nie są niemożliwe do spełnienia.
TobiAlex---> To o czym mówię to rzecz łatwa do zrobienia, a i istotna dla rozgrywki. Nawet w takim GRID dodali ten element po patchu, jak widać ludzie tego oczekują i to nie jest rzecz z kosmosu.
Bone --> Brak obracania się głową niezależnie od ciała to nie jest tragedia, szczególnie w przypadku wersji konsolowych gdzie samo celowanie może co niektórym sprawiać kłopoty. Nie sądzę, żeby to miało negatywny wpływ na realizm. Na immersję i wygodę owszem.
Mateck---> Nigdzie nie napisałem że to wielka tragedia, zauważ że napisałem "jeśli to wersja PC".
Ale sprowadziłeś to do wymogów realizmu, a to moim zdaniem jest błędne, nawet w przypadku wersji PC. Osobiście wolałbym, żeby realizmem popisali się w innych aspektach gry ;).
kubus_95_, nigdy nie widziałem tak dokładnego przewijania myszki po idealnej linii prostej. To na pewno nie jest gameplay z PC'ta.
Nie wiem, ale te filmiki sprawily mi duzy zawod. Co innego screeny, i renderowane filmiki, ktore rok temu zrywaly czape z glowy, ale ten gameplay, szczegolnie w porownaniu do gameplaya z ARMY 2 (ktora juz zreszta sie pokazala) robi slabe wrazenie. W czasie jak robi sie OFP 2 wyszly dwie czesci ARMY, na tle ktorych ta gra wyglada coraz gorzej.
[13] Np. żeby kule zabijały ludzi? :D
W walkthrough producent przedstawiał grę, dostał kulkę w głowę i powiedział:
Now you can see I've taken a hit to my head.. it's nothing serious but I'm bleeding badly
Eh, no nic. I tak osobiście czekałem na ArmA2, a nie Dragona.