Fuel w księdze rekordów Guinnessa
No i co z tego, skoro gra będzie wiać nudą, a model jazdy to podobno kaszana do kwadratu!
14400 km?! To wychodzi 120 na 120 km! Nie wyobrażam sobie jak będą wyglądać wyścigi.
"Pewnie większość terenu to randomowe pustynie :)"
I tu się mylisz, cała mapa została zrobiona w najdrobniejszych szczegółach.
"No i co z tego, skoro gra będzie wiać nudą, a model jazdy to podobno kaszana do kwadratu!"
Oj wiać nudą nie będzie, będzie taka zabawa jakiej jeszcze w grach wyścigowych nie było. A model jazdy jest Arcadowy, który wcale źle nie wygląda, zobaczcie chociaż tę grę, a potem skomentujcie.
No i co z tego, skoro gra będzie wiać nudą, a model jazdy to podobno kaszana do kwadratu!
Podobno to cię matka zrobiła. Wkurzają mnie ludzie ( bo już nie napiszę tibijske 11-sto latki ), którzy nie widzieli, nie grali a głupie, głupie.
Samzabijaka - od mojej matki to wara, synku młynarza. Co do gry, to polecam przeczytać artykuł w najnowszym PSX EXTREME.
benio84 -> nie obrażam twojej matki, to takie powiedzenie jest.
Ciekawe ile na HDD będzie taki Fuel zajmować ?
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows XP/Vista SP1
no tak :) 7 GB nie tak źle.
A ja dalej myślę, że ta gra nie będzie warta 20zł. I model jazdy wygląda na konkretnie skopany - przynajmniej na gameplayach. Mam jednak cichą nadzieję, że to nie będzie kupensztejen.
Gra może być fajna. Tylko znowu przesuneli premierę wersji na PC ;/
Rekordy Guinessa nic nie beda znaczyly, jesli sama gra bedzie dretwa :)
Ale rozumiem, ze jakos trzeba gre marketingowac :)
Czytałem o tej grze w PSX Extreme. Podobno gra ma strasznie spaprany model jazdy. Cytuję "To wszystko jednak nic w porównaniu z modelem jazdy. (...) Jest to najsłabszy element programu(...) Wiesz, fura lub motor "stawia bok" , lecz dopiero po dłuższej chwili zmienia tor jazdy(...)Daleko widzisz checkpoint, na którym musisz wykońać wiraż pod kątem 100 stopni.Zanim pojazd się zbierze i zareaguje akurat dotrzesz do rzeczonego checkpointu(...) Szczytem chamsta wykazują się motory - szybkie i precyzyjne poruszania się nimi są niemożliwe. Wielokrotnie widząc ciężarówkę w odległości ok. 150 metrów nie zdołałem jej ominąć. Żenua ."
jak posklejaja ze soba 800 takich samych textur to wyjda te kilometry swiadczy to o tym ze gra wymaga tylko 7 GB na 14000 km kwadratowych, powinna zajmowac 30 GB to bym uwierzyl ze swiat jest zroznicowany
heh co z tego jak będziemy tylko jeździć?
ta ksiega guinessa strasznie mnie irytuje...niedlugo kogos tam wpisza bo siedzial na klopie najdluzej na swiecie...
ps.Liberty City z GTA IV pomimo ze duuuuzo mniejsze to zajmuje na dysku 2 razy tyle co fuel.takze mozecie sobie wyobrazic jaka bedzie szczegolowosc terenu w tej grze.wszystkie drzewa identyczne,kazdy krzak,kazdy most itd.wszystko zapewne sie bedzie powtarzac.mam nadzieje ze sie myle
7ymek->ja bym wcale się nie zdziwił gdyby taki rekord był. Nikt się nie zastanawia nad sensem rekordów bo nie o to chodzi. Liczy się sam fakt rekordu, tyle.
7symek -> ale weź pod uwagę, że tutaj nie masz skomplikowanej infrastruktury, masy przechodniów, pojazdów etc.
Co do modelu jazdy: kojarzy mi się to trochę z Halo. Cóż, pożyjemy, zobaczymy. Ja się jak na razie jaram;)
przez neta bedzie mozna zrobic RAJD DAKAR :)
co do 2 pierwszych komentarzy --> kolesie, nie wiecie o tej grze prawie nic a sie wypowiadacie :/ model jazdy bedzie taki jak w colinie i grid'zie czyli moim zdaniem wystarczajaco zachwycajacy. Taki teren nie jest az tak bardzo trudno zrobic. Duza czesc zajmie przeciez Wielki Kanion, duze gory i pagorki, wawozy itp. Jakosc tekstur jest tutaj wazna a jak widac na wizuwalkach o to mozna byc spokojnym :D kupie ta gre ;)
z tego co wiem to sam fakt pobicia rekordu to tylko połowa sukcesu. Rekordzista musi uiścić opłatę, żeby w księdze się w ogole znalezc.
Cziczaki
"Pewnie większość terenu to randomowe pustynie :)"
I tu się mylisz, cała mapa została zrobiona w najdrobniejszych szczegółach.
rozumiem, że już miales okazje zwiedzic całą mapę...w "najdrobniejszych szczegółach" ?
Ale fanboyów MotorStorma... :P
Kuba6681 ---> Może nie umieał jeździć, ja tam na tych Gameplayach widziałem że się bardzo ładnie jedzie i nie ma problemów z ominięciem przeszkody, może autor pisał o tych przeszkodach co zrobiło tornado?
krzysiu26 ---> Hahaha... To było niezłe... Jakiś Oblivion ma podobno ponad 100tys. km2, pisał o tym jakiś inny użytkownik, i co? Jest na jednostronnej płycie wydana gra, i wszędzie są te same tekstury?
Technologia idzie do przodu i nawet 200tys. km2 zmieści się na dwustronnej płytce! ;D
karolreal ---> Hymmm... Dobre pytanie... Bo to gra wyścigowa?
7ymek ---> I bóg z tobą, mylisz się, gra jest naprawdę zróżnicowana, wkońcu mamy w FUEL tereny od pustyń po śnieżne góry.
Coy2K ---> Nie, ale oglądałem filmy i screeny z gry i widzę jaki jest świat FUEL, więc wiem że monotonii się nie znajdzie.
Dla graczy oznacza to, że w swoje łapki otrzymają świat gry przekraczający ten znany z Obliviona czy choćby Fallouta 3. Wyścigi większe od crpg?
Tylko ze zarowno Fallout 3 jak i Oblivion byly... male. Juz morrowind byl znacznie wiekszy od Failouta, nie mowiac o archaicznych grach cRPG jak np. World of Xeen.
Nic innego tylko pogratulować. Możliwe, że nawet ja obczaje tą gre :D
no dobra, a ile miał TEST DRIVE unlimited ? czy tam mapa była mało szczegółowa ?
TDU miał 1500 KM2, wydaje się bardzo mało
jak będą wyglądać wyścigi ? godzinna przeprawa przez pustynie, a potem pół godziny między budynkami w mieście, by zakończyć całość w dżungli
Shaybecki--> między wyścigami do odpowiednich lokacji twój pojazd transportuje helikopter żeby nie trzeba było godzine przeprawiać się przez pustynie :P
paprys ---> Sory że cię pominałem, model jazdy nie będzie taki jak w Colinie czy w GRIDzie, będzie w stylu Arcade.
pijkole ---> No chyba że ktoś chce to może sobie jechać 4H z jednego końca mapy na drugi.
że niby ma spaprany model jazdy? Co oni z tym prowadzeniem pojazdów, grid, dirt, teraz to. Tak ciężko zrobic dobry model jazdy do samochodówki? dziwne ale kiedys to sie udawało - nfs porsche, forza 1, 2, coliny do części 5tej nawet PGR4 ujdzie ale ostatnio straszny casualowy arcade psuje zabawe w teoretycznie niezłych produkcjach (grid, dirt). Co z tego że wszystko ładnie wyglada i sie świeci jak nie ma frajdy z jazdy bo auto jedzie jak pustak po szynach i robi straszną łaske jak wypadnie z toru. Szczególnie to wnerwia w dircie gdzie walka z autem i trasą to najważniejszy dla grywalności (w tego typu grach) element. Nie musi byc symulator ale niech to chociaż małe wyzwanie będzie albo rozwiązanie dajace przynajmniej minimum frajdy.
Czikiczaki -> to dla ciebie Grid to nie jest arcade??
Ehh... zapomniałem dodać że oprócz modelu jazdy spaprano ... wyścigi. Tzn. jedziemy wyznaczoną trasą ( pomimo tak wieelkiego świata ) i do tego jeszcze strzałka wskazuję gdzie jest następny checkpoint... Według mnie - gra niewypał. Zresztą , zobaczcie jak wyglądają te wyścigi http://www.youtube.com/watch?v=T02IrlBSoGU&feature=PlayList&p=10020E5D6F822B68&index=0
Gry na pewno nie kupię , bardziej podoba mi się np. Burnout Paradise którego niedawno zamówiłem i mam nadzieje że już nie długo do mnie przyjdzie.
znafcy znafcy i fanboje
http://www.gametrailers.com/video/events-trailer-fuel/49047
na pewno nie kupisz ? pograj w burnouta, ciekawe czy ci się spodoba, dopiero się wypowiadaj co wolisz
No a ja i tak w dniu premiery idę po swój egzemplarz do sklepu na konsolkę i nic tego już nie zmieni ^^
@ [32] i dresy..
leon691 ---> Dla mnie GRID nie jest ani symulatorem ani Arcadówką, zgubiło się gdzieś pomiędzy.
Kuba6681 ---> Dałeś świetny przykład na to iż nic o grze nie wiesz.
"i do tego jeszcze strzałka wskazuję gdzie jest następny checkpoint..."
Strzałki pokazują nam najlepszą drogę do Chechpointu, można je wyłączyć, chyba że nie wiesz jak, ale to już nie pisz że spaprali.
"jedziemy wyznaczoną trasą ( pomimo tak wieelkiego świata )"
A co? Jak zjedziesz z trasy to ci się pojawi informacja że masz wrócić na trasę? W tych wyścigach nie ma czegoś takiego jak "Wróć na trasę"
JEDZIESZ GDZIE CHCESZ BYLE BY DO CELU!
Np. Taki rajd, jedziesz z punktu A do B, a strzałki (jeśli masz włączone) pokażą ci która droga jest najlepsza.
Zobacz grę a potem oceniaj.
A co do wspomnianego Burnout'a, mam, i się zawiodłem, znaczy się jest super, wystarcza na pare tygodni, potem już w niego nie chce grać. Przejdę 100% i co? Już kiedy miałem ok. 50% wyłączyłem muzykę i włączyłem Winampa w tle.
Burnout daje dużo frajdy, aż za dużo, przez co po przejściu się nudzi. A FUEL wystarczy na dłuuugie miesiące.
:D
Leon691 - Dirt ze spapranym modelem jazdy? Oj, nie zgodzę się :)
EDIT.
Cziczaki -Obejrzałem trailer do którego link podał shaybeck , no i faktycznie nie ma tam w każdym rodzaju wyścigów tych checkpointów, no to tylko zostaje to , jak prezentuje się model jazdy . Shaybeck - jak narazie to jestem pewien że nie kupie , chociaż początkowo gra mnie bardzo interesowała, a po przeczytaniu zapowiedzi w PSX'sie się bardzo zawiodłem. Ale i tak czekam do premiery, bo pewnie poprawią najbardziej denerwujące rzeczy.
A jeszcze coś, wiecie może , czy będzie demo tej gry ?
omg, co za głupi chłopak
Ale fanboyów MotorStorma... :P
Dałeś świetny przykład na to iż nic o tej grze nie wiesz.
(a wcześniej
Nie, ale oglądałem filmy i screeny z gry i widzę jaki jest świat FUEL
A co do wspomnianego Burnout'a, mam, i się zawiodłem, znaczy się jest super, wystarcza na pare tygodni, potem już w niego nie chce grać. Przejdę 100% i co? Już kiedy miałem ok. 50% wyłączyłem muzykę i włączyłem Winampa w tle
winapa? twierdzisz ze "Going Through Changes" "Girlfriend" czy "Beautiful Rain" to średnie soundtracki w B paradise???
Kuba --> radze odpuścić sobie opieranie tylko na PSX czy innego rodzaju gazetach... duze lepiej juz chyba wierzyć GOLowi, ludzie którzy piszą takie artykuły zawsze wyolbrzymią jakiś aspekt(np Fuel) byleby pokazać ze zauwazyli to pierwsi i zeby zrobic szum wokól tego co piszą
tankem - no chyba przestane się opierać na jednym źródle , chociaż na pewno w tym co tam napisali jest coś prawdziwego. Zresztą , na tym forum nie da się wyrazić "swojej" opinii bo zawszę ktoś będzie się sprzeczał...Ehh.
EDIT.
W psx'ie fuel był opisany w wersji beta , a psx jest miesięcznikiem i może ten tekst był pisany np.2-3 tygodnie temu , a gra jest pewnie cały czas poprawiana .
I jeszcze jedno , już wiem czemu cziczaki tak broni tej gry , połowa wątku o Fuel jest napisana przez niego. Nie wiem jak można się przywiązywać do gry tak jak do osoby, każdy ma inne zdanie, więc ciągłe wykłócanie się o coś jest bez sensu...
ziooleck---> no mi jakoś nie leży, nie jestem mutantem ale żeby grając z doskoku wygrywać wszystkie wyścigi na najwyzszym poziomie? Hamulce to takie żylety że największy problem w tej grze to żeby za wczesnie nie zacząc hamować nie daj Boże. I ta relacja zawieszenie - podłoze jest do kitu. Takie moje zdanie jest. Strasznie mi brakuje dobrych wyscigów wrc bo takie scigałki od zawsze preferowałem.
tankem--->"winapa? twierdzisz ze "Going Through Changes" "Girlfriend" czy "Beautiful Rain" to średnie soundtracki w B paradise??? " --> a weź odsłuchaj 100 razy pod rząd tą ścieżkę dzwiękową z BP. Ja po kilku dniach gry znienawidziłem guns&roses.
tankem3 ---> Dobra głupi chłopcze, oglądałem filmy, screeny i czytałem recenzje.
"winapa? twierdzisz ze "Going Through Changes" "Girlfriend" czy "Beautiful Rain" to średnie soundtracki w B paradise???"
Wolę muzykę elektroniczną, Fatboy Slim, The Chemical Brothers, The Crystal Method, Modfunk, Daft Punk czy Mr. Oizo...
Kuba6681 ---> Tak, masz rację, bronię tej gry bo nikt się nie wypisywał na jej temat i większość wątku to moje posty, sprytny jesteś.
Ale żeby się do gry przywiązać to już wogóle trzeba być uzależnionym... :/
Że też tacy ludzie są co piszą głupoty a potem jak ktoś ich upomni to odrazu się rzucają...
Tak , a jak inaczej nazwać takie mocne przywiązanie do gry ? Dla mnie gra to gra , wolę jednak spędzać czas na świeżym powietrzu grając w piłkę niż cały dzień siedzieć przed konsolą/komputerem. Wyraziłem swoją opinię , ty tylko mnie upomniałeś, no a ja oczywiście musiałem się do ciebie , biedaku rzucać. Nie mam zamiaru z tobą dyskutować , bo i tak przecież ty jesteś najmądrzejszy.
Filmik polecam tym którzy twierdzą, że w grze będzie monotonia:) http://www.youtube.com/watch?v=v54CRqPCz8M
Kuba6681 ---> http://www.youtube.com/watch?v=a6fjkVO82uw
I ty mnie tutaj widzisz z FUEL.
Sory, ale bardzo ci współczuję.
Nie , nie aż tak , nie przesadzaj. Zresztą , zakończ już tą dyskusję bo zaczyna robić tu się OT.
o lol to wiecej niz w just cause :)
a w jc swiat juz był większy niz w falloucie i oblivionie razem wziętym. (kto grał ten wie :))
ale czy to dobrze gdy z punktu a do b leci się odrzutowcem 20 min :/, a to bardzo duzo w przeliczeniu na wolniejsze samochody i motory w fuel
Oczywiście będą RÓWNIEŻ wyścigi z zamkniętymi torami, ale GŁÓWNE skrzypce będą tutaj grać otwarte wyścigi. A co do wspomnianego z początku artykułu z PSXE to szkoda gadać - pewnie redaktor przyzwyczajony do łatwiejszych gier nie potrafił jeździć ? Zresztą rzeczywiście - opierać swoje zdanie na recenzji gry, która się jeszcze nie ukazała, w dodatku zrobionej z wersji preview - to jest dopiero żal.
Poza tym wydaje mi się, że nie bez powodu przesunęli premierę. Skoro chcą grę poprawić to nawet mogą ją o miesiąc przesunąć, bo gra wymaga jeszcze kilku drobnych szlifów.
A ja tam się cieszę, że przesuwają premierę, poprawiają błędy, będzie mniej patchy, jest jeszcze rok szkolny, i abonament w WoW'ie jeszcze aktywny... ;D
Cziczaki => Czyli wg Ciebie gra gdzie masz do dyspozycji teren o powierzchni 14400 km kwadratowych nie bedzie monotonna bo na filmach trwajacych lacznie kilkanascie minut zobaczyles... co? Roznorodne scenerie? To gratuluje bo skoro gra ma miec rzeczywiscie tak duza powierzchnie, to na tych filmikach zobaczyles hm... 1-5% calosci ALE widzac przy tym kazda mozliwa scenerie jaka w niej wystapi. Absolutnie nie bawie sie w jasnowidza ale jezeli mialbym juz na chama wnioskowac z filmikow czy gra bedzie monotonna czy nie to predzej bym juz powiedzial, ze bedzie.
Brak modelu zniszczen pojazdow (albo na tyle slaby, ze nie dalem rady go zauwazyc) i beznadziejny system kolizji raczej grze nie pomoga a zmienne warunki pogodowe przy tak sztywnym modelu jazdy niewiele chyba zmieni. Tornado to smiech na sali bo jak mozna zobaczyc na przedostatnim filmiku nie zrobilo w zasadzie nic poza uruchomieniem skryptu, ktory przewraca slupy wysokiego napiecia. Kazdy nowy film odslania co raz wiecej wad. Szkoda, bo koncept tej gry bardzo mi sie podoba.
[29]Cziczaki [ Level: 14 - Generał ]
pijkole ---> No chyba że ktoś chce to może sobie jechać 4H z jednego końca mapy na drugi.
Tak widzę, że jeździsz po każdym. To ja też pojadę. Jakie 4h przez całą mapę? -.- Mapa ma 14400km(kwadratowych). Co w założeniu że jest kwadratem to 120km na 120km.
Samochód jadący z prędkością 120km/h przejedzie z jednego końca na drugi w ciągu godziny. Więc proszę... nie wal liczb z kosmosu jakbyś był tępy.
A nawet jak zrobimy po przekątnej to będzie koło 207.8km. Więc stary xD waląc 4h zrobiłeś epic fail. (Chyba że wymyśliłeś se mapę 1440km na 10km. To wtedy zajmie ci 12 godzin jej przejechanie wzdłuż dłuższego boku. Ale nie sądzę żeby tak wyglądała).
Pozdro sześćset geniusu FUELa
* Wszystko liczone po prostej lini, wiadomo że jakieś drzewo może wyrosnąć na drodze i trzeba dodać kilka sekund do czasu.
[53] bez komentarza ale...
Elune, wiesz że lubisz po każdym jechać, ale mapa FUEL nie jest kwadratem tylko prostokątem, i jest to napiszę ci że niemożliwe abyś jechał sobie 120km/h. W tej grze jest OFFROAD, góry, rowy, drzewa, kanały, jeziora... Więc ok, to może 3H jazdy będzie, albo jak ci się uda helikopterem to masz swoją godzinkę ;D.
Geniusz... hahaha... ;D
Stary, mogę się założyć, że nawet te doły czy wzgórza, kanały nie przeszkodzą Ci motorem jechać 120km/h +. Tym bardziej że to arcadówka! A nie symulator.
No to prostokąt, mówiłem w założeniu, że kwadrat. Nawet jak będzie miało 144km na 100km to nadal jakoś te 3h wydają mi się czasem w jedną i drugą stronę. Równolegle wzdłuż dłuższego boku.
No i wiadomo, że będzie czasem trzeba zwolnić. Ale wydaje mi się, że tyle samo razy będzie można się rozpędzić nawet do 200km/h motorem. Chyba że w tej arcadówce walną jakieś niestworzone prędkości, to w ogóle nie będzie o czym gadać.
Dobra, ok, przyznaję się do błędu (w przeciwieństwie do niektórych), sprawdziłem informacje o FUEL, od jednego końca mapy do drugiego zajmie ok. 3H.
http://www.fuel-game.com/ < polecam się zapoznać z tą stroną, dziś napisali, że wersja PC będzie miała swoją premierę również 5 czerca równo z konsolami. Ponadto w zakładce "EXPLORE" jest cała mapa.
dobra dobra moze to i jest fajnie ale jak dla mnie to sie napewno nie nadaje do ksiegi rekordow guinesa .. bez przesady pozatym tego typu gry nie ciesza sie za wielka popularnoscia
no to prawda nie cieszą się popularnością bo nie było jeszcze takiej gry mimo opini wyrazonych tutaj i tak biorę w ciemno na xa
Wstępną reckę można przeczytać w nowym PSX ekstreme no i rewelacji nie ma.
A co do OFFROADU to niby jest ale trasa jest dość sztywno wytyczona i i delikatnie ten klimat swobodnej sielanki pryska.
Czekam na pełną reckę w PSX ekstrem, chłopaki się znają i można na tych reckach polegać w 100%.
Temat dość kontrowersyjny...więc postanowiłem założyć konto, by się tu wypowiedzieć.
Niektórzy z was piszą, że model jazdy to podobno kaszana do kwadratu. No po pierwsze: podobno, a po drugie to nie można oceniać czegoś co się jeszcze nie widziało na żywo, nie dotknęło się ewentualnie nie ugryzło. Opinie są takie, że model jazdy jest arcadowy. Cóż na filmach to wygląda podobnie jak w MotorStormie a tam model jazdy jest bardzo dobry i łatwo wypaść z toru (tak, tam tor jest w zasadzie ściśle ograniczony). Takiej gry nie można porównywać z Gridem, Collinem czy inna Forzą. Co najwyżej tak jak powiedziałem z MS czy z FlatOutem (tam jazda daje kupę frajdy, naprawdę ciężko czasem nie wypaść z toru).
Pamiętam, jak pierwszy raz włączyłem GTA IV na moim PS3. Pomyślałem: Jezu, co to? Jak tym się jeździ. Jeździłem na początku jak ostatnia oferma, nie umiałem jechać po prostej. Dopiero z czasem jazda sprawiała mi masę przyjemności. Mówiąc nieskromnie uważam, że teraz wymiatam jako kierowca w tej gierce (8 miesięcy gry robi swoje). Teraz potrafię zapanować nad pojazdem, że to on mnie się słucha, a nie ja jego. Dlaczego tak nie miałoby być z Fuel? Ludzie z PSX może pograli pare godzin, a wypowiadają się jakby przeszli grę na co najmniej 40%...
Ja na pewno kupię te grę, nie tylko dlatego, że łączy w sobie cechy kilku fantastycznych gier, ale dlatego, że tak jak GTA sprawi mi przyjemność na długie miesiące :)
Faktycznie 14400 kilometrów kwadratowych powierzchni robi wielki świat godny rekordu Guinnessa.
O_0 naprawdę sporo tych kilometrów kwadratowych.
Polska strona Fuel !
Witam chciałbym się z wami podzielić stroną o grze która wyjdzie z dniem 03.07.09, nosi ona nazwę Fuel i powstała ze stajni Codemasters oraz Asobo Studio.Strona powstała by zrzeszyć społeczność grającą w wyżej wymienioną grę.Jeśli chcecie czegoś się dowiedzieć o tej bardzo dobrze zapowiadającej się grze wyścigowej to ta strona jest dla was.Możecie tam napisać swoje wątpliwości ( po prawej stronie Fuel ) jak i pooglądać multimedia.Tam dowiecie się najszybciej o nowościach ze świata tej gry.
http://www.fuelgame.exxl.pl