Kolejne informacje o Heavy Rain
to będzie mega gierka :) tym bardziej ze uwielbiam przygodówki...
Wreszcie coś o Heavy Rain. Bez dwóch zdań - najbardziej oczekiwana przeze mnie produkcja (pomimo że nie gram na PS3). Po Fahrenheicie można spodziewać się wszystkiego. To, co dotychczas widziałem na filmikach, to po prostu ideał. Oprawa wizualna rozwala. Animacja jak prawdziwa. Dorosły charakter i ciężki klimat. Jednym słowem - może to być gra życia. Quantic Dream, liczę na Was!
4-12 godzin jak na przygodówkę i to jeszcze tak bardzo wyczekiwana to jest jednak bardzo mało. Z roku na rok gry staja sie coraz krótsze.
McClanesHungOver2->Ale to nie jest gra na jeden raz.
Szkoda, że nigdy nie wyjdzie na PC, bo to jedna z najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier. A jak na razie nie zanosi się na to, żebym miał konsolę.
McClanesHungOver2 - jeżeli gra spełni pokładane w niej nadzieje to warto będzie przejść grę kilka razy zdobyć wszystkie trofea i poznać wszystkie zakończenia :)
Ambitny Łoś -> Ja mam podobnie jak Ty. Ale jest na to sposób. Planuję pożyczyć od kogoś na te kilka dni PS3. Tylko po to, aby zagłębić się w historię Heavy Rain. W końcu to najważniejsza dla mnie gra może nawet nie tylko tego roku. Muszę zagrać. Muszę. Cel uświęca środki. Może podobnie jak u ciebie z The Secret World, będzie to gra moich marzeń. Liczę na to.
Jakoś mnie ta gra nie przekonuje za bardzo mi Farenheita przypomina a na dodatek nie lubię tego typu gier
"McClanesHungOver2 - jeżeli gra spełni pokładane w niej nadzieje to warto będzie przejść grę kilka razy zdobyć wszystkie trofea i poznać wszystkie zakończenia :)"
Widzisz.. kiedys gry byly fajne bo byly dlugie. Teraz robia gamaplay na 4h i wrzucaja 100 gownianych trofeow "zdobadz 200 psich kup porozrzucanych w najbardziej idiotycznych miejscach" by sztucznie wydluzyc gameplay.
4h na przygodowke? LOL hehehehee.....
Kolejny smieszny pokaz engine'u i mozliwosci graficznych a nie gra.
Fail.
1up->Tyle, że tą grę chciałoby się właśnie przejść po kilka razy i sprawdzać różne kombinacje :)
Pinokio21->Tu nie chodzi o trofea, tylko o kompletnie różne sposoby rozegrania fabuły (nawet nie zakończenia).
Odezwał się ten co już grał...
"Tyle, że tą grę chciałoby się właśnie przejść po kilka razy i sprawdzać różne kombinacje :)"
Skadwiesz zeby sie chcialo? 90% graczy sie nie bedzie chcialo takie zycie. 4h i na allegro. Wielokrotnie przechodzic beda jedynie maniacy a tych wbrew pozorom nie jest tak duzo.
"Pinokio21->Tu nie chodzi o trofea, tylko o kompletnie różne sposoby rozegrania fabuły (nawet nie zakończenia)."
Pozyjemy - zobaczymy. Bylo juz sporo gier oferujacych nieliniowasc i wiele zakonczen i przewaznie sprowadzalo sie to do kilku wyborow w newralgicznych punktach fabuly niejak nie zminiajac rozgrywki. Pozyjemy - zobacZymy. Mnie 4h gameplayu nastawia baaaardzzzoooo sceptycznie. Nawet to maxymalne 12h to jest jak na przygodowke - malo. Po prostu malo.
12h pasuje bardziej do platformowki czy tam slashera/shootera a nie gry ktora ma opowiedziec wielowatkowa, nieliniowa powazna historie.
Pinokio21->No ja akurat należę do tych 10%. I co z tego co inni myślą. Gra pewnie będzie miała bardzo pozytywne recenzje i mnie na pewno nie zawiedzie.
I czepiasz się słów- 4 h gameplayu pewnie będzie miał ktoś kto np. bardzo szybko wykończy wszystkich bohaterów, albo będzie po prostu grał w taki sposób, że historia szybko się zakończy. A z tego co ty mówisz to rozumiesz to, że 4h to podstawa, a maniacy będą mieć 12.
Ja podejrzewam, że jeśli przeciętnemu graczowi będzie zależało to wyciśnie te 10h co nie jest takim złym wynikiem. A sama rozpiętość zwykłej gry jest nietypowa, bo 4-12 h nie wynika z szukania sekretów tylko z normalnego prowadzenia fabuły.
12h pasuje bardziej do platformowki czy tam slashera/shootera a nie gry ktora ma opowiedziec wielowatkowa, nieliniowa powazna historie.
Właśnie taka gra która ma umożliwiać nieliniową historię powinna być krótka. Nie chciałbym powtarzać po kilka razy 30 godzinnej gry. Wolę krótszą, ale intensywniejszą rozgrywkę z różnymi możliwościami. Lepiej jest mi szukać sekretów w małym epizodzie niż w dużej grze.
i dobrze na co mi gra której nie mogę skończyć. Call of Duty 4 nie jest długi a gra się bardzo fajnie podobnie z RE5.
Dobrze mówisz. Lepsze np. takie sześciogodzinne Call of Duty z intensywną akcją niż inny przeciętniak z dwudziestogodzinnym gameplay'em. Sztuka zrobić grę dobrą. A większa sztuka jest zrobić grę nieprzeciętną. Heavy Rain takie będzie. A co do długości, to te 12 godzin byłoby w sam raz.
http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html Dlaczego cały czas tu pisze, że będzie na PC i jeszcze nie poprawili? ;)
Na PC to chyba dałoby się przenieść HR, może nawet być pół roku po premierze :) Tylko ten wydawca- Sony :P Ale PC to taki neutralny grunt, nie to co konkurencyjny X360.
Pinokio21 - czytaj ze zrozumieniem... napisane jest dokładnie ze to nie potwierdzone informacje.. wiec te 4 godziny to na pewno nie prawda... dziwi mnie również fakt ze gra jeszcze daleka od finalnej wersji, nie ma nawet żadnego dobrego gameplaya w sieci a jakiś serwis napisze byle gówno i już masa ludzi wiesza psy na podstawie marnych plotek... poczekamy zobaczymy... inna sprawa ze niektórych pewnie bardzo boli ze HR pojawi się tylko na PS3
Jeśli gra będzie zgodna z tym co zapowiadają to prawie niemożliwe będzie innym twórcom zrobić coś co ją przebije. A nawet te 4-12 godzin intensywnej rozgrywki są lepsze niż 20-30 na siłę przedłużanej.
BTW ciekawe czy wszystkie obrazki na tym hiszpańskim forum są prawdzie bo niektóre wyglądają po prostu jak zdjęcia.
jesli te screeny sa prawdziwe to szykuje nam sie rewelacja w grafice :)
ta rewelacja się szykuje xD
Jeśli fabuła i gameplay będą przynajmniej na poziomie Fahrenheita to nie ma co się martwić a mam nadzieję, że będą lepsze.
Jak dla mnie to samo to, że nie będzie wątków paranormalnych jest czymś gorszym :) Bo jednak wolałem klimaty Fahrenheita. Ale z drugiej strony mało jest gier z dorosłą, realną fabułą, a HR ma taką mieć :)
Za to jakby były wątki paranormalne byłaby to prawie kontynuacja Fahrenheita którego fabuła była kompletna bez sequeli.
Pinoko ---> o moj Boze.... choćby nie wiem jakim fanbojem sie by było to chyba mozna przeczytać chociaż newsa...
Każdy z czterech odmiennych bohaterów gry będzie podążał swoją własną ścieżką, w jakiś sposób powiązaną zapewne z historiami pozostałych osób.
Jeśli uczestnik zabawy nie będzie zbyt zaawansowanym graczem, to wątek fabularny skończy się dość szybko (w około 4 godziny). Bardziej doświadczeni miłośnicy przygodówek będą mogli natomiast zaangażować się w rozbudowaną i skomplikowaną historię, trwającą nawet ponad 12 godzin.
śmierć bohatera nie będzie oznaczała końca gry, a jedynie modyfikację całej historii. Z tym wiąże się kwestia długości produkcji.
A co za tym idzie, nie wiem moze ja tylko potrafię wyciągać takie nadnaturalne wnioski z tych zdań ale z tego wychodzi jasno ze gra którą przejdziesz drugi raz bedzie miała zupełnie inny scenariusz jak i bohatera mający inny wpływ na to co sie bedzie działo. 2 to czy gra bedzie długa zalezy od tego jakie decyzje podejmniesz i od tego czy spier***isz(umrzesz), czyli w końcu realizm fabularny został przeniesiony na inny tor. Ale ty jedyne co potrafisz wywnioskować to "gra na 4 h i FAIL"
sądzisz ze 12 h to mało... moze nie wiesz ale nastały czasy gdzie dobra gra nie wychodzi raz na 2 lata, a co kazdy miesiąc. Jest konkurencja i ludzie stawiają na jakość a nie 30 h gry zrobionej we flashu która moze meczyc po 10 h. Toż jak teraz ludzie nie dożywają zakonczenia AC czy Far Cry 2.
Najbardziej wkurza mnie to jak ludzie, ktorzy dobrze wiedza ze gra nigdy nie zostanie wydana na inna platforme niz ps3 pisza "daliby na PC, szkoda ze nie na pc, moze zmadrzeja i wydadza na PC. Zapewne nie tylko mnie to drazni ale wielu z was ktorzy choc troche interesuja sie tym ktore projekty pod kogo podlegaja.
Tankem --> Wielkim fanbojem trza byc aby przyjmowac na klate wszytko co devsi pisza i uznawac ze tak to bedzie wygladac w retailowej wersji. Mialy byc juz gry "nieliniowe" z wieloma zakonczeniami, itd..., itp....
Wychodzilo to przewaznie tak jak wychodzilo.....
HR bedzie interaktywnym 4godzinnym pokazem engine'u. Tyle moge wywnioskowac z tego co juz o grze wiemy.
McClanesHungOver2 [ Level: 44 - PSYCHO REALM ] http://www.last.fm/user/LukasikNS
4-12 godzin jak na przygodówkę
ja bym tego przygodówką nie nazwał.
Pinokio21 idź sobie mózg wystrugaj bo jesteś bardzo ograniczony jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem. Jeśli jesteś noobem który zawsze będzie wybierał krótszą drogę to grę ukończysz w 4 godziny a jeśli interesuje cię kompletna fabuła i co by było gdyby to wybierzesz dłuższą drogę i grę ukończysz kilka razy. Jeśli twierdzisz, że będzie liniowa to pomyśl ile już nad tą grą pracują, żeby była taka jak zapowiadają i nie była liniowa ale jeśli ty żyjesz w świecie w którym na rynku gier ciągle króluje pierwszy Doom to Ci się nie dziwie, że tak myślisz.
eysmond--->''Pinokio21 idź sobie mózg wystrugaj'' padłem xD
Panowie z km tutaj dyskutowac jak tutaj same dzieciaki zazdroszczace kazdej pozycji na ps3 spojrzcie na komentarze pod kazdym exem na ps3....za kazdym razem to samo.....
"Jeśli twierdzisz, że będzie liniowa to pomyśl ile już nad tą grą pracują, żeby była taka jak zapowiadają"
Pracuja nad grafika.... nad niczym innym lol. Killzone 2 tez pare lat robili i robili grafike.
Nie przyjmuje za pewnik wszystkiego co pisza developerzy bo w 99% gier i w 99% przypadkow sa to czcze przechwalki i czysty marketing i reklama. Fanbojku.
Czytam ze zrozumieniem - poprostu w oparciu o doswiadczenia nie wierze w to i uwierze jak zobacze. narazie mam zapowiedziane 4h gameplayu na 100% jakies mgliste przebakiwania o kilku bohaterach i nieliniowosci - zero konkretow.
"Panowie z km tutaj dyskutowac jak tutaj same dzieciaki zazdroszczace kazdej pozycji na ps3 spojrzcie na komentarze pod kazdym exem na ps3....za kazdym razem to samo....."
Nikt nikomu niczego nie zazdrosci - w przypadku PS3 nawet za bardzo nie ma czego.... 4godzinnego interaktywnego filmu? lol to juz w erze wprowadzania CDROMY gdy takie gry byly na topie to byly one kilkakrotnie dluzsze a tu mamy bluray lol. :-)
Pinokio21->Ty naprawdę jesteś ograniczony jeśli myślisz, że w tej grze chodzi tylko o grafikę. A grałeś chociaż w Fahrenheita? To była jedna z najlepszych gier w jakie grałem i jedyną wadą była grafika. A tutaj to poprawią. Quantic Dream to nie CryTek, który grafikę stawia na pierwszym miejscu a reszta jest do niczego.
Ambitny Łoś
...Quantic Dream to nie CryTek, który grafikę stawia na pierwszym miejscu a reszta jest do niczego.
Co masz na myśli przez tą "resztę"? Mógłbyś bardziej sprecyzować?
Fahrenheit miał słabą grafikę, czegoś nie rozumie?? Ja grałem w Fahrenheit dopiero 2 lata temu i dalej to ładnie wyglądało (dla mnie oczywiście). Co do samego Heavy Rain to gra będzie bardzo (naprawdę bardzo, tak bardzo bardzo) dobrą grą ja w to wierzę, ale jakoś jeśli chodzi o grafikę to uważam, że KZ2 miał lepszą, ale cóż :) W Heavy Rain dobrze to wygląda, ale już samo otoczenie nie są takie bardzo fajne. Screen z newsa nie ma za dobrej ostrości przez co to wygląda inaczej niż będzie w rzeczywistości. Postacie będą lepiej zrobione niż w KZ, ale otoczenie nie sądzę. Ale co z tego, skoro ta gra prezentuje poziom niesamowity jeśli chodzi o grafikę tak jak KZ2, Crysis i oczywiście GT5P :)
Zero-Cool Mu chodzi o to, że Crysis ma dobrą grafikę, a gameplay, fabułę, itp do kitu z czym sie nie zgadzam, ale zauważyłem, że jest moda na jechanie po wielkich hitach każdej platformy. Cóż takie jest forum, każdy może pisać co mu sie podoba.
Pinokio21 hahaha szkoda pisac o nim , zreszta wiezycie w zrodlo wloski blog ?? :> wyjdzie gra beda oceny wtedy beda dyskusje
Endex
Wiem, że o to Mu chodziło. Jednak chciałem usłyszeć to od Niego, by potem wytknąć mu błędy w jego rozumowaniu (odpowiadając na jego post). O ile fabuły można się czepić (ale ta jest i tak lepsza niż w wielu podobnych produkcjach, jak Gears of War, Doom3, Quake 4, Far Cry czy Far Cry 2), to jednak pod względem gameplay'u (a głównie jego zróżnicowania) to jeden z najlepszych fps'ów jaki powstał.
Spoko, wybacz. Już nie będę :)
Endex
Nie no wybacz, nie chciałem żeby tak to zabrzmiało... :)
mam nadzieje ze jak pisal ze CRYTEK stawia tylko na grafe to nie mial na mysli starego dobrego Far Cry :)
Zero-Cool, DarnassusGamgee-> Ja mam awersję do gier CryTeka, bo nie lubię tropikalnych wysp :)
Pinokio shut up bo widzę że się znasz jak kura na kfc, widzisz tylko to co jest na zewnątrz a środka już nie chcesz zoibaczyć ;)
Poza tym koleś nie ma żadnego zaufanego źródła tyle to i ja mogę wynieść z samego fahrenheita, bo te punkty też się tak zgrywają z poprzednią produkcją. Poza tym blog nie pisał o żadnych czterech postaciach tylko o kilku.
Jutro i tak już będziemy dużo więcej wiedzieć, bo ukażą się normalne zapowiedzi i gameplaye czy trailery.
Zero-Cool nie no, nie ma kłopotu :) Jak zauważyć można wyżej dałem ":)" więc nie byłem zły obrażony itp :) Po prostu tak jakoś dziwnie mój komentarz zabrzmiał.