Six Days in Fallujah | PC
' b UPA'
To i tak nic, oto co znalazłem, grając kiedyś w COD2
A wracając do tematu szkoda, że ta gra nie wyjdzie:(
Nice ;D
Podobno gra jest zbyt kontrowersyjna i nigdy nie trafi do sprzedazy. Mozna sie bylo spodziewac....
ta gra nie jest skazana na straty, muszą znaleźć tylko wydawcę, bo Konami dało ciała. myślą, że jest ta gra kontrowersyjna, bo konflikt jest za "świeży", to głupie. mam nadzieję, że wyjdzie ta bardzo fajnie zapowiadająca się gra
myślą, że jest ta gra kontrowersyjna, bo konflikt jest za "świeży", to głupie.
Nie dlatego że konflikt jest świeży. Tylko dlatego że gra miała pokazywać inne aspekty i inną stronę tej wojny, a na to panowie z wielkiego US i A nie mogą sobie pozwolić.
ciesze ze w koncu zrobia normalna strzelane w moim typie :)
Może będzie można postrzelać do amerykanów ;-p dla odmiany i poprawności politycznej...
swietny pomysl z ta alkaida, polaczenie bombermana z rpg. byloby genialne
Szkoda trochę , ze nie mają wydawcy . Nie wiadomo co teraz bedzie z tą grą :(
A co do DUPY tam pisze "USA"
widok tpp jest do dupy widac plecy postaci zamiast terenu przed nim,gra wygląda zminiaturyzowanie postac 30-40% od dołu ekranu a FPP jest super nic nie zasłania postać trzyma karabin na środku ekranu i widac porządnie całą mapę! a swoją drogą szkoda że tak rzadko wychodzą fps-y
Mi też nie do końca podoba się ten widok TPP, screeny też zbyt zachęcająco to nie wyglądają. Ale chwale inicjatywę tej gry. W końcu pojawi się gra (a może i nie? Cenzura? Kto wie...) która zrywa z tą chorą propagandą USA.
Wróżę tej grze taki sam los, jaki spotkał Breacha. Gra będzie mocno przeciętna,o ile się ukaże. Kto wie, może przy odrobinie szczęścia nawet trafi na rynek, ale nie spodziewam się rewelacji.
Na Kickstartera niech wbijają, jestem pewien że dużo osób by ich wspomogło gotówką a oni by dokończyli grę.
https://www.youtube.com/watch?v=3O0zIa5CGNM Gra wraca, wtf. https://twitter.com/Nibellion/status/1359866398449819649 https://www.eurogamer.net/articles/2021-02-11-six-days-in-fallujah-remerges-11-years-after-konami-ditched-it
Tak, jak się cieszę że Cię widzę.....Projekt został wstrzymany ( nie pamiętam w którym roku) ale jak widać gra jednak wyjdzie Genialnie !!!!!!
Trochę drewno co do animacji postaci a oprawa graficzna i audio niczym BF3. No ale to ma być jednak taktyczna strzelanka z klimatami wojny w Zatoce.
Gierka im chyba nie wyszła recenzje kiepskie i cena z dvpy za EA. To jeden z opisów tego co to kupił:
In its current state it is a worse Insurgency Sandstorm.
AI is very brain dead, standing in the open and not noticing you when you are right next to them.
Not worth the Ł35 currently being asked for it. Especially as it has been in development for so long and it is a bit naff straight out the door.
Obviously it will take time for it to improve but for now it is lacklustre.
To chyba na tyle z tej produkcji... nie było sensu czekać.
- Brak wyboru broni.
- Brak personalizacji gracza.
- Drewniane poruszanie się.
- Mikrofon zawsze "otwarty"
- Dziwaczne sterowanie.
- Gra udaje trudną, poprzez przeciwników z WH którzy wiecznie robią pre-fire i walą hedy jak na aimbocie.
- Brak na mapach nie-przeciwników.
- Brak ustawienia dla FOV.
- Brak ustawienia dla kołysania głowy.
- UI z 2006r.
- Brak kampanii.
- Brak przyjacielskich botów oraz gry solo offline.
- Statyczne i bez życia otoczenie.
- Cena.
- Brak polskiego języka.
- Realistyczna gra, a mam babole z broniami.
Pociski trafiają tam gdzie znajduje się celownik a nie lufa.
Wtopa rodem z CODa.
+ Generowane mapy.
W jakim sensie dziwaczne sterowanie? I ocb z tym UI z 2006?
Mikrofon jest zawsze "otwarty" prawdopodobnie dlatego, że gra na bieżąco obrabia głosy graczy, by brzmiały zgodnie z otoczeniem, w którym się znajdują, gdy mówią.
A babole, brak personalizacji itp to chyba nic dziwnego w wersji beta, alpha, czy co to tam jest.
BTW Nie widzę tutaj tych ciągłych hed'ów
https://youtu.be/7hGfYBR8bQM
Spokojnie już oceny poszybowały w górę. Obecnie 77%. I dobrze, że jest trudno bo zaraz by się z tego Battlefield zrobił z radosnym bieganiem, skakaniem i rozwalaniem wszystkiego co się rusza.
Po kilkunastu misjach muszę powiedzieć że to świetna gra. Nie przypominam sobie żadnego coopa który byłby tak realistycznie wykonany i tak trudny. Udźwiękowienie jest niesamowite, a szczególnie ekstra zrobili komunikację między graczami. W grze jest zaimplementowany czat głosowy ale działa w szczególny sposób. Kiedy jesteś w pomieszczeniu rozlega się echo a jak mówisz przez radio to słychać jak przez radio. Oczywiście można gracz z randomami i nie komunikować się ale wówczas wzrasta poziom trudności szczególnie jeśli trafi się na ekipę która nie do końca ogarnia co należy robić. Gorąco polecam fanom militarnych strzelanek. Jakby co to zapraszam do wspólnej gry. Nick ten sam co tu.
11 lat mineło i kapitalista który ich tam wysłał w celu zabicia tych biedaków pozwolił w końcu temat odcenzurować bo kto to bedzie pamietał ze szczegółami jak to w ogóle było bo najpewniej wcale nie było tylko media za bardzo wyolbrzymiły temat gra jest na cdkeys za nie całe 25 funtów w przedsprzedaży https://www.cdkeys.com/pc/six-days-in-fallujah-pc-steam
Moja krótka opinia:
Strzelanie:
Celowanie za pomocą muszki z nad celownika ACOG to jakiś żart w tej grze. Rozumiem, że z 2-3 metrów to można tak celować "na czuja" ale żeby tak trafiać z kilkudziesięciu metrów. Widać że w tej grze pociski lecą ze środka ekranu a nie z lufy karabinu (technicznie jest to tak rozwiązanie jak w większości strzelanek). Nad ACOG powinien być domontowany mały otwarty kolimatorek albo na montażu tzw. skośnym za ACOG. Wtedy żeby strzelać to albo trzeba lekko przekosić karabin albo strzelać przez celownik kolimatorowy zamontowany nad ACOG. Ta gra ma tyle wspólnego z realizmem co FIAT 126p z luksusową limuzyną. To już w Medal of Honor Warfighter było to lepiej zrobione właśnie tak jak jest w realu.
Animacje:
Sztywne animacje wrogów i kompanów. Szczerze ruchy postaci wyglądają jak w grach sprzed 15 lat. Ogólnie gra wygląda jakby miała być wydana z 5 lat temu.
Grafika
Tutaj się nie ma do czego przyczepić chociaż wg mnie jest jakoś tak dziwnie sztywno.
Realizm
Sorry ale wg mnie w tej grze nie ma za grosz realizmu. Strzelasz do typa trafiasz go w nogę, ręke, a typ spier###la i dalej jest gotowy do walki i jest w tym 100% skuteczny. Masakra. W realu lekki postrzał w rękę, nogę, w cokolwiek, eliminuje człowieka z walki, przynajmniej potrzał w kończyny ma ogromny wpływ na mobilność. Brak w grze czegoś takiego że po postrzale przeciwnik zwija się z bólu a my możemy go dobić. Było to fajnie zaimplementowane w serii Modern Warfare 2019 wzwyż. Po postrzale przeciwnik potrafił zwijać się z bólu na ziemi, ewentualnie na leżąco próbował nas ostrzeliwać. Mogliśmy wtedy go dobić. Tutaj działa to zerojedynkowo. albo zabijesz albo nie. Nie ma opcji zranienia ale nie zabicia od razu.
Zawartość
Porażka. Tylko 4 misje do wyboru, brak kampanii. Granie dla samego grania, sorry ale nie dla mnie. Zbyt mała zawartość gry żeby zapłacić za nią 200 zł.
Celowanie za pomocą muszki z nad celownika ACOG to jakiś żart w tej grze. Rozumiem, że z 2-3 metrów to można tak celować "na czuja" ale żeby tak trafiać z kilkudziesięciu metrów
Ale zdajesz sobie sprawę, że umieszczona na sztywno muszka i szczerbinka na ACOGu trafia w środek punktu celowania tylko na jeden, jedyny dystans, na który jest skalibrowna - przy innych odległościach musisz celować wg kalibracji i na pewno nie będzie to cel tylko albo nad nim albo pod nim na daleki dystans ;) Dlatego to właśnie taki awaryjny celownik na bliski dystans przy ACOGu
Strzelasz do typa trafiasz go w nogę, ręke, a typ spier###la i dalej jest gotowy do walki i jest w tym 100% skuteczny. Masakra. W realu lekki postrzał w rękę, nogę, w cokolwiek, eliminuje człowieka z walki, przynajmniej potrzał w kończyny ma ogromny wpływ na mobilność
No nie do końca. Gra oczywiście sporo rzeczy musi generalizować, ale poczytaj sobie wspomnienia Chrisa Kyle'a z Iraku - tego z filmu Eastwooda. Pisze, że bojownicy często walczyli pod wpływem jakiegoś narkotyku i parli do przodu nawet pomimo bezpośrednich trafień z 5,56. Dopiero strzał w głowę załatwiał sprawę albo jakimś większym kalibrem. On sam z tego powodu miał przy sobie prywatny pistolet Colt, a nie przydziałowgo SigSauera, bo 9mm nie dawało żadnej gwarancji obrony
@DM
No rozumiem że z muszki na ACOG można celować ale nie w taki sposób jak jest to zrobione w tej grze. Rozumiem, że na dystansie do 5m można trafić skutecznie ale na gameplay'u można w ten sposób skutecznie trafiać i z 50-60m co w realu jest niemożliwe praktycznie. Wiem bo strzelam z broni i wiem jak to działa w realu.
Co się tyczy uszkodzeń przeciwników to rozumiem co masz na myśli ale mogli moim zdaniem rozwiązać to właśnie w jakiś realny sposób, że postrzelony typ prze do przodu na nas ale robi to jakoś kulejąc itp. A tutaj jest zerojedynkowo albo ginie albo nie i wtedy naparza do nas. Brak stanu pośredniego. To samo tyczy się naszego żołnierza i naszych kompanów. Brak zranień powodujących niezdolność do walki ale bez śmierci np. sytuacji, że zostawiamy rannego kompana chwilowo gdzieś w budynku i musimy po zakończeniu misji wrócić po niego i doprowadzić go do bazy, żeby zakończyć misję.