Operation Flashpoint: Dragon Rising [PC] - Już graliśmy!
"W prawym górnym rogu widzimy status podległych nam żołnierzy.
Jeden nierozważny krok i amerykańska matka będzie opłakiwać syna." a nie lewym?
"W prawym górnym rogu widzimy status podległych nam żołnierzy."
Chyba w lewym:)
Haha
Fajnie się zapowiada ale w ostatnim obrazku powinno pisać 'W lewym górnym rogu' a nie 'W prawym górnym rogu'
pena, ale zabłyśłeś @_@
A jak z pojazdami, dali Wam coś poprowadzić, zwłaszcza jakieś latające cuda? Jeśli tak to jak wrażenia ze sterowania?
Wreszcie coś wiadomo o grze, szkoda że tylko jest 15 misji w siglu, ale może producenci tak jak w jedynce zrobią dodatkowe misje
Suuper! Na taką grę czekałem! W miarę długą, w miarę trudną i w miarę realistyczną. Zapowiada się hit. W ś.p Clicku pisało, że premiera już na wakacje. No to szykujemy portfele :). O ile mój komp uciągnie tego potwora...
Dwa pytania: W jakim stopniu elementy otoczenia da się zniszczyć (domy, drzewa) i czy pociski moga przebić osłonę (murki itd)?
@Pafun - nie dali. Gdyby było inaczej, z pewnością znalazłoby się o tym wspomnienie w tekście.
@V4n-d-all - ponoć się da, niestety nie zdecydowano się na pokazanie tych elementów rozgrywki.
No ładnie ładnie. Ciekawe jakie wymagania będą. Silnik z Grida to może nie będą takie straszne
W końcu wiadomo już coś więcej i bardziej konkretnie o OFP2. Zapowiada się wyborna rozgrywka, lecz zwłaszcza spodobało mi się to zdanie: "wykorzystano efekt okluzji, dzięki czemu odgłosy oddane są nieprawdopodobnie wręcz realistycznie. Osoby, które miały okazję zagrać wcześniej w Battlefield: Bad Company, mogły poczuć przedsmak tego, co czeka nas w przypadku Dragon Rising.' Właśnie w BF:BC najbardziej podobały mi się odgłosy wojny (najlepiej wykonane ze ze wszystkich dotychczasowych gier), a jeśli w OFP2 ma być lepiej to nie mam więcej pytań. Do tego realizm, świetna grafa i (oby!) dobry multi i nic więcej do szczęścia nie potrzeba.
Dobre Single? I co-op?
Biorę! To jest to na co czekałem od dłuższego czasu! Nie bezmyślna nawalanka z tylko ciekawymi efektami a'la CoD... Tylko ciekawe efekty plus taktyka.
Poza tym skoro to jest na silniku GRIDA o wymagania się nie boję:) Jedynka zawsze dla mnie była zbyt archaiczna i z mało ciekawym single. To samo mogę powiedzieć o ArmA(?) która wręcz odstraszyła mnie sterowaniem i nudą w singlu....:/ Nareszcie coś co zniweluje te niedociągnięcia. No no chyba znów zacznę pykać w FPS-a:P
Hmm, powiem krótko (bo nie chce mi się po raz kolejny wymieniać poszczególnych elementów, zorientowani i tak wiedzą), zresztą tyczy się to także ArmA 2:
będzie lepsze od ArmA@Ace będzie dobrze.
Do Sz. Autora: w OFP od 2/5 kampanii dowodzimy odziałem (pojazdów bądź żołnierzy), a w Resistance praktycznie całą grę :).
Skoro to ma być symualtor pol walki ,to nie powinno być ognia z lufy,po co on?
Gra zapowiada sie swietnie, chociaz Codemasters za bardzo nie ma chyba doswiadczenia w fpsach, coz, zobaczymy, ale szykuje sie sporo fanjych fpsow, MAG / CoD:MW2 no i OF:DR, heh portfel ucierpi.
OF:DR > Project Reality :)
Mam nadzieję że będą snajperzy, inaczej szkoda kasy na to :D
gra zapowiada sie rewelacyjnie. oby tylko jej nie spartolili bo strace wiare w codemasters:P
no i ten tryb kooperacji :D
logotus Skoro to ma być symualtor pol walki ,to nie powinno być ognia z lufy,po co on?
strzelales kiedys z prawdziwej broni??
spoiler start
szczerze w to watpie...
spoiler stop
Tak sztrzelałem ale tylko jeden raz,ale równierz widziałem na żywo jak broń się zachowuje podczas strzału.
Tych fps-ów wychodzi z roku na rok coraz więcej jest to taki gatunek że każdy może pograć jednak ta gra jest specyficzna i np dla mnie chyba będzie wręcz niegrywalna dlatego że nie grałem w 1,nie żebym nie lubił trudnych fps sam teraz call of duty na veteranie przechodze i narazie jakoś daje rade i jest frajda ale np cod ma szybką rozgrywke a tu nim zacznie się misja to będzie należało ustawiać szereg parametrów ustawień typy broni a i pewnie wymiana ognia nie będzie tak intensywna
logotus --> ja nie mowie o strzelaniu z wiatrowki.
zobacz link i zamilcz
http://samizdata.net/~pdeh/Perry_M16short_Bang_sm.jpg
spoiler start
to jest M16, bo pewnie nie wiesz
spoiler stop
Rany ,wpisz np na youtube m,m16 to wyświetla ci sie filmy gdziek, ów błysku nie ma.
A tamten koleś strzelał pewnie ze ślepkaów lub zdjęcie przerobione.
Wszyscy wy "eksperci" jesteście siebie warci. To coś w poście 25 to XM177 a nie M16 czy M4. Dalej - każda broń ma właśnie ten charakterystyczny błysk. W końcu gazy z lufy wytwarzane przy strzale muszą gdzieś uchodzić. Z resztą kogo obchodzą takie pierdoły nawet w symulatorach. Popatrzcie sobie na ArmA - tam też broń ma błyski, ale jakoś nikt się o to nie pluje, czy to ludzie z ShackTactical, którzy naprawdę wiedzą jak zrobić z ArmA symulator, czy ktokolwiek inny na forum BIS czy gdziekolwiek indziej.
Po tym opisie niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Ta gra to nadal jest jakaś zagadka. Interesuje mnie jak wypadnie w konfrontacji z ArmA2. Opisywanie misji nic do mnie nie przemawia. Misje to i tak ogromna dowolność, w OFP można było stworzyć nawet atak zombie na u-booty, i co?.
kurcze ale bym sobie w niego a zagrała.. ale z tym kompem którego posiadam cała operacja nie ma szans.
Tygrys205 -> ales ty madry. najpierw naucz sie czytac a pozniej sie wypowiadaj ---> M16short_Bang_sm.jpg
jest wiele odmian m16. Oglądając relacje telewizyjne z konfliktu libańskiego widzimy powszechne stosowanie skróconych odmian karabinu M16 przez armię izraelską. Siły zbrojne państwa żydowskiego są drugim po USA użytkownikiem karabinków M4A1, M4A2 i M4A3, którzy docenili zalety skróconego karabinka.
http://atplatoon.w.interia.pl/armcarbinem4.html
CFH - nie pogrążaj się. To, że obrazek się tak zwie, to nic nie znaczy. Równie dobrze może to być CAR 15 Commando (który właśnie jest XMem), ale na pewno to nie jest M16. Ponadto krótkie M16 to już M4. Poza tym to też jest M16 --- http://www.watchworx.co.uk/images/Military/M16comp.jpg
"Kluczowym słowem jest tutaj grupa, bowiem – w odróżnieniu od założeń rozgrywki w części pierwszej – w Dragon Rising to właśnie ona jest podstawą wszelkich działań."
Co za bzdura! Czy piszący te wypociny grał w ogóle w OFP? Ile misji przeszedł? Dwie pierwsze?
Przecież działanie grupowe było jednym z PODSTAWOWYCH ZAŁOŻEŃ pierwszego OFP! Zarówno w misjach żołnierzem piechoty, komandosem, dowódcą czołgu czy pilotem. Zestaw rozkazów do dziś nie ma sobie równych w taktycznych grach FPP, dowodziło się lub było się pod rozkazami w oddziale do 12 jednostek + dodatkowe wsparcie przez radio.
Naprawdę, sugeruję "niepchanie się niepotrzebnie" do pisania, bo albo autor kompletnie nie wie o czym pisze, albo nie wie jak to napisać, by odzwierciedlało stan faktyczny.
Zapowiada się hicior ;)
Jedynka była super, oby i dwójka była dobra.
@p53 - żadna bzdura. W DR założenia dowodzenia oddziałem będą zupełnie inne, przez co zbliża to zabawę do tego, co można było zobaczyć np. w GRAW. Nikt nie potwierdził, aby była możliwość dowodzenia większymi siłami, w tym batalionem. Ale skoro wiesz lepiej, to nie ma sprawy. Oczywiście radio będzie i możliwości sprowadzenia wsparcia nie zabraknie.
CFH i Tygrys205 - obaj macie częściowo rację, ale Tygrys więcej. XM177 to zmodyfikowana wersja M16. Więc nie jest to "dokładnie" M16.
Dla porównania
"Perry_M16short_Bang_sm.jpg" - http://samizdata.net/~pdeh/Perry_M16short_Bang_sm.jpg
M16 - http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:M16A1_brimob.jpg
XM177 - http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:USAF_MP_with_Colt_Commando.JPEG
I jeszcze jedno:
Ta nazwa pliku to strasznie wiarygodne źródło jest.
W tym, że XM177 i M16 to nie całkowicie inne karabiny, ale ogólnie rzecz biorąc na zdjęciu jest XM177 a nazwa pliku jest błędna. :D
To Tygrys gdzieś powiedział, że to są zupełnie inne karabiny, albo chociaż zaprzeczył, że są rodziną?
W sumie źle to napisałem :P. Zresztą nieważne, chodzi o to, że CFH ma częściowo racje :P
@ g40ost. Daj spokój chłopie, dałeś babola i jeszcze go bronisz, zamiast poprawić? Napisałeś, że w DR grupa (a nie żaden batalion) jest podstawą rozgrywki, w przeciwieństwie do OFP (a nie, że ma inne założenia). Jest to bzdura, bo w OFP grupa jest podstawą rozgrywki.
Następnym razem napisz po prostu, że założenia działania w grupie są w grze X inne niż w Y. I najlepiej w jaki sposób (np. idą bardziej w stronę GRAW i co to oznacza). Bo z tego co jest wynika, że działanie w grupie stanie się podstawą po raz pierwszy w serii OFP. Dezinformuje to ludzi nie znających OFP. Zresztą nie tylko ja to tak odebrałem - patrz komentarz prosiacka powyżej.
Pamiętaj, nie czytają was same matoły, ale jak tak dalej pójdzie - zaczną. Bzdur jest w waszych tekstach coraz więcej - ostatnią skomentowałem w zapowiedzi nowego Call of Juarez.
Nigdy nie lubiłem Operation Flashpoint ale ta część mnie zaciekawiła
LOL tylko 15 misji w kampanii ?? Następna gra na 5 h grania. To jest naprawde irytujące czekasz kilka lat na gre żeby sobie pograć kilka godzin zaskryptowanej kampanii
mam nadzieje ze bedzie super
p53 -> ja ze zdania w zapowiedzi kluczowym słowem jest tutaj grupa, bowiem – w odróżnieniu od założeń rozgrywki w części pierwszej – w Dragon Rising to właśnie ona jest podstawą wszelkich działań. wywnioskowałem, że nowością w tej części ma być działanie grupowe. Sorka, ale OFP praktycznie nigdy nie był grą nastawioną na samotne działanie (poza kilkoma wyjątkowymi misjami w kampanii - większość kampanii + cały multi to było działanie w grupie).
gothmok -> nie zapominaj, że OFP2 to nie kolejny COD, w którym misje choć bardzo efektowne za każdym przejściem wyglądają identycznie (oskryptowanie wszystkiego co się tylko da). W OFP zawsze liczyła się swoboda działania, wielkie plansze i zróżnicowane AI, co czyniło że nie było w praktyce dwóch identycznych misji. Zresztą przechodzenie kampanii w Coopie daje zupełnie nowe pole manewru.
Niby symulacja ale czemu kompas jest na stałe umieszczony?W jedynce było to lepiej rozwiązane..
mam nadzieję, że będzie bardziej grywalna od ArmA. ta gra w wersji 1.0 była całkowitą pomyłką. wierze w dragon rising całym sercem, bo już od dawna czekam na gre, która chociaż w połowie oddałaby klimat helikptera w ogniu :)
Witam pierwsza część flashpotinta była świetna mam nadzieje że następca będzie równie dobry. Szkoda że nie ma nic o specyfikacji komputera na jakim będzie działać gra. Będzie potrzebny super komputer czy będzie działać na polskich komputerach równie dobrze jak CoD4?
w jedynke nie gralem chociaz mam ale chcialbym zeby to bylo cos takiego jak battlefield tzn zeby to nie byl az tak prawdziwy symulator tylko troche zeby bylo zrecznosciowki
Ciciałbym zwrócić uwagę autorowi tekstu, że nie istnieje coś takiego jak niecelne trafienie...
thorus93 --> wypluj te słowa!Jak chcesz zręcznościówkę to zapraszam do serii CoD.Tutaj nie ma na to miejsca i oby autorzy gry wyszli też z tego założenia.
thorus93 -> Największą zbrodnią jaką Codemasters mógłby wyrządzić OFP 2 to właśnie zrobić z niej zręcznościówkę. Takich strzelanek we współczesnych realiach wojennych masz od groma i jeszcze więcej na rynku. Po co robić kolejnego BF jak już są choćby dwa takie (trzeci w drodze) a symulatorów żołnierza poza OFP 1 i ArmA (no może jeszcze po trochu serie Rainbow Six i GRAW) nie ma?
thorus93 ----> oby nie to! OFP to nie jest gra która powinna być zrecznościowa! ile masz całkowicie poświęconych życiu żołnierza gier? ArmA i OFP. Zrecznościowych jest od cholery, więc OFP i ArmA powinny zostać takimi jakie są.
ahh! te screeny! boże, normalnie jak bym oglądał jakiś film wojenny:d
Wersja (1) tej gry była niesamowita, była to pierwsza gra w którą na komputerze grałem... Teraz już tak nie zachwyca, ponieważ poczułem smak nowej technologii... Ale grywalność to zdecydowanie najlepszy plus tej gry... Od razu kupuje... MAM NADZIEJE ZE JEST MULTI....
Pytanie do g40st - czy miałeś okazję obserwować zachowanie AI w terenie przynajmniej względnie zabudowanym? Czy AI wykorzystuje elementy otoczenia? Czy potrafi ostrzeliwać się zza osłon terenowych (np. narożników budynków) i czy chowa się za nimi przed ostrzałem? Bardzo mi zależy na twojej odpowiedzi. Z góry dzięki i pozdro!
@Chang Sang Feng - niestety nie. Tylko lasek i teren otwarty. Tak więc mogę jedynie powiedzieć, że przeciwnicy starali się chować za pniami drzew lub za czymś w rodzaju worków z piaskiem.
Dzięki g40st!
"... przeciwnicy starali się chować za pniami drzew lub za czymś w rodzaju worków z piaskiem." - to bardzo dobra wiadomość!
"... przeciwnicy starali się chować za pniami drzew lub za czymś w rodzaju worków z piaskiem.
heh mam nadzieje ze beda sie troche lepiej zachowywac niz koles z tego filmiku...
http://www.youtube.com/watch?v=4yjhsuaCpVM
ok 1.15 jest ostrzal, a ten z lewej zamiast schowac sie za worki z piaskiem maszeruje pieknie prosto pod serie... ten po prawej chociaz sie polozyl :P
Nie wiem jak wy ale ja to sie raczej zacznę martwić o wymagania. Kiedyś na GOL-u była wzmianka o tym że... na PC będzie wyglądał lepiej niż na konsolach ale za to będzie wymagało mocnego 4-rdzeniowego procka.....
"...mam nadzieje ze beda sie troche lepiej zachowywac niz koles z tego filmiku...
http://www.youtube.com/watch?v=4yjhsuaCpVM
ok 1.15 jest ostrzal, a ten z lewej zamiast schowac sie za worki z piaskiem maszeruje pieknie prosto pod serie... "
- no właśnie - moje pytanie do autora artykułu poniekąd było spowodowane tym niepokojącym fragmentem filmu
o lol ale wy problemy macie,oczywiście że jest ogień,ale bez przesady,pociski to niby na samo powietrze latają? Musi nabój mieć odrzut bo sam to on nie leci
Farciarze ja też chcę pograć w OF:DR... te realia
XERXES[PL] --> wbrew pozorom to nie jest takie oczywiste.Sam nie raz strzelałem z kbkAK i nie potrafię stwierdzić jednoznacznie czy on był czy nie,musiałem się posiłkować filmami z youtube.Po prostu nie pamiętam.
Skoro to ma być symualtor pol walki ,to nie powinno być ognia z lufy,po co on?
Co ty pieprzysz? W niemal każdej broni jest błysk.
noo panowie mamy jak narazie morowanego hiciora jesli chodzi o ten typ gier mam nadzieje ze nie zrobili z tego zrecznosciowki i typowego shotera ..... bo to odbierze wszystko wtedy tej grze screny tego nie odaja trzeba zagrac samemu poprostu :)