NVIDIA prezentuje możliwości DirectX 11
Nie wiem czym tu się zachwycać.Według mnie ładniejszy ocean był w Empire total war
Oceanik wygląda przepięknie. Trudno odróżnic od prawdziwego. Ale jak to sie będzie miało do grafiki w grach to się jeszcze zobaczy
Jak sie wie o co chodzi to dziwnie sie to czyta o_O
Heightmapa to zwykla tekstura, ktora moze miec 2048x2048 bez zadnych problemow od dawna, tutaj chyba chodzilo o textury 3D, ktore faktycznie wieksze jak 128x128x128 nie sa jak na razie.
A tekst, ze ten GF przetwarza taka teksture w 2 ms mowi... nic:P Przetwarza czyli co? Powieksza? Kopiuje? Czyta? Zmienia kolory? Co sie dzieje podczas tych dwoch milisekund? A gdyby tak cala gra polegala na tej jednej teksturze to render wszystkiego by zajal 2 ms? :PPP
Nie nabijam sie, ani nie wysmiewam, tylko zauwazam, ze ten tekst w sumie nic nie mowi na dobra sprawe:P
tweety, nie zrozumialem twojego zdania
Heightmapa to zwykla tekstura, ktora moze miec 2048x2048 bez zadnych problemow od dawna, tutaj chyba chodzilo o textury 3D, ktore faktycznie wieksze jak 128x128x128 nie sa jak na razie.
heightmapa to nie tekstura bo jej de facto nie widzisz, a o teksturach 3d to juz wogole nie slyszalem (czy moze chodzilo ci o teksture + heightmape?)
skoro mowa o heightmapie to przetwarzanie chyba kojarzy sie z jedna rzecza - nakladaniem na zwykla teksture?
HEH, ja jeszcze nawet u siebie nie mam Directx 10, a tu już 11. A na vistę raczej jeszcze przechodzić mi się nie chce, więc nara microsoft :)
Dokładnie Logotus też jak oglądałem ten filmik to przypomniało mi się że w Empire Total War już woda tak wygląda, ten direct x pewnie dużo nowości nie wniesie a będą producenci namawiać ludzi do wydania kasy na nowe karty.
Do tej pory nie wykorzystano nawet ułamka możliwości Dx10 a tu pieją o 11...
najwiekszy przelom to chyba byl miedzy dx8 a dx9, choc moge sie mylic, mozliwe ze byl miedzy dx7 a dx8
Tekstura 3d. Radze poszukac, pod nazwa 3D Texture albo Cube Texture.
Woda nie miala byc ładna, tylko realistyczna. To co realistyczne, żadko kiedy jest ładne ;p.
Nikt nie wykorzystac nigdy DirextX 10 bo i po co ? 11 czai sie za rogiem a 10 i tak byl technologiczna porażką.
No i po co komu ten DirectX 11? Jak tworcy nie potrafia skutecznie wykorzystac nawet DirectX 10... A pierwsze gry, ktore beda wykorzystywac DirectX 11 (choc pewnie i tak w malej czesci) pojawia sie najwczesniej dopiero za 3-4 lata...
Bez sensu...
jak dla mnie to nie wyglada jak cos nowego...patrzac na te refleksy to slaba ta woda.fakt-animacja fali jest zrobiona pierwszorzednie ale nad refleksami musza jeszcze popracowac
1 kwiecień hmmm... nie dzisiaj 7 ale ludzie kilka rzeczy:
- zobaczcie na datę dodania filmu: 1 kwi 2009 ale jeśli to was nie przekona to:
- karty czy to NV (bo niby na tym to zrobiono GTX280) czy AMD/ATI nie są w stanie generować grafiki - przy której użyto API DirectX 11 :/ bo jest to po prostu technicznie nie możliwe
Chociaż + za news'a z ciekawym pdf'em :) dzięki.
Ramz---> DX11 ma być pod karty obsługujące SM4.0 i DX10 więc GTX280 również się łapie.
tak samo może wyjść i w dx3 - kwestia łatwości programowania. w tym kierunku zmiany są istotne, a nie w tym co widać na ekranie. łatwość programowania grafiki maleje, a my na tym możemy skorzystać.
k4m -> a nie pod SM5.0 ? :) http://pclab.pl/art33680.html
Z resztą co tu dużo gadać do DX11 potrzeba innej architektury kart i tu będzie G300 i RV870 żadna z obecnych nie obsłuży DX11.
DirectX 10 jeszcze w pełni nie jest wyjorzystywany w grach, a już pracują nad DirectX 11.
Ps4 będzie ładniejsze. Taa... ;)