Dwa słowa o limicie graczy w Battlefield 1943
W sumie ma rację...
dla mnie nieporozumieniem jest nieskonczona ilosc amunicji albo regeneracja zdrowia a nie ilosc graczy
Kolesie pieprza bez sensu...
Dlaczego tak mało – zapytacie oburzonym głosem. Krótka odpowiedź brzmi: bo gra wychodzi również na konsole.
Konsole bez problemu udzwigna 64 osoby na jednej mapie (ot chociazby resistance2 na PS3). No chyba, ze zamierzaja wydac te sama wersje na Wii (czego po grafice moznaby sie spodziewac).
Zas jesli chodzi o "poziom" zapelnienia serverow - zalezy od servera. Jesli grywam czasem na 64 osoby to server zazwyczaj ma te 58-64 osoby w grze. No chyba, ze DICE z gory zaklada, ze gra bedzie tak slaba, ze serwery nie beda pelne.
Kolo prawdopodobnie został zatrudniony przedwczoraj w DICE i kazali gadać mu to co napisali na kartce:) O zaludnieniu serwerów BF2 to on za bardzo nie ma pojęcia.
Dziwny tok myślenia - niech dadzą limit na 4 graczy, serwery będą wypełnione non stop.
Nie wyobrażam sobie Wake'a na 24 graczy (do tego regenerowanych automatem oraz uzupełnianych z marszu). Odpadnie do tego po komendancie, dwóch jełopów się schowa za górką i pójdzie w świat od kompa, pozostałe będą się szukać :/
Edit:
eJay ==> Dałbym sześciu. Wtedy by pewnie x360 nei wyrobił :)
Tłumaczenie o limicie graczy uznaje wręcz za debilny. Jeśli gra jest dobra (np. BF2) to i w kilka lat po premierze wciąż są serwery pełne graczy. Ileż to razy nie mogłem się połączyć z fajnymi serwerami o różnych porach dnia bo właśnie było na nich już 64 graczy. Owszem jest też wiele z 2 czy 3 osobami na 64, ale takich servów się po prostu nie wybiera i nie ma kłopotów. Równie dobrze w BF1943 mógłby być limit gry na 20h, po czym już się więcej nie uruchamia, bo i tak pewnie 90% graczy dłużej by się przy niej nie bawiła.
Widac powrot do korzeni ;] bardziej tylko cieszylo by mnie stare dobre ET w nowej oprawie graficznej
Ja akurat lubię grać tam, gdzie jest właśnie między 20 a 30 graczy. Aczkolwiek regeneracja zdrowia i nielimitowana amunicja.. Dzięki :)
"co to ma wspólnego z konsolami? Sprzęt ten jest po prostu dużo bardziej ograniczony technicznie w kwestiach przetwarzania danych sieciowych, co bezpośrednio przekłada się na wspomniany limit"
Ciekawe. Już nawet pierwszy Xbox obsługiwał bez problemu 32 graczy. A tu sobie nie mogą poradzić z 64? Tym bardziej, że są gry na konsole obecnej generacji gdzie jest 64 graczy, choćby wspomniany już Resistance 2. Ba MAG ma obsłużyć 256 graczy. I oni mówią jeszcze, że to nie wina ich lenistwa.
To chyba nie kupię tej gry, w BF2 jest parę serwerów 64 i generalnie zawsze są pełne. :(
Gadają bzdury, ja chcę do 64 osób i koniec! ;(
No i bardzo dobrze, osobiście nigdy nie gram na serwach <24.
Nie lubię gry, w której wystarczy rzucić granatem daleko przed siebie, żeby na 100% zaliczyć fraga (64 osoby).
Ale co to za problem z tymi 64 graczami - czy w tej grze gracze PC i konsolowi mogą grać razem na jednej mapie ?
mi sie wydaje ze po tym kryzysie ea chce zarobic troche kasy.... ale to niezmienia faktu ze i tak w to zagram :)
Bzdura, w BF2 dalej jest duzo serverów z 64 graczami i całymi godzinami są pełne. Inna sprawa ze rzeczywiście, gra w tyle osób na niektórych mapach jest do dupy. 64 graczy na Wake'u, owszem, ale nie na Karkandzie czy Jalalabadzie.
Osobiście najbardziej lubię mapki średnie właśnie dla 24 lub 32 osób. A co do tego typu wypowiedzi, że to wszystko przez konsole to jedno wielkie kłamstwo: w BC tłukły się razem 32 osoby, czasami była taka rozpierducha, że nikt nie wiedział o co chodzi a mimo to gra działała płynnie. Aha został jeszcze Resistance 2 w którym bez lagów gra naraz 60 osób.
spokojnie
jeżeli dają 24 osoby to mapy nie będą zbyt duże
nie zapominać o tym że to Frostbite z konsol
kto grał w BF Bad Company to zrozumie takie rozwiązanie
jeżeli dają 24 osoby to mapy nie będą zbyt duże
Wiesz, co to jest Wake? Grałeś kiedyś w BF1942 bądź BF2?
a kto mówi że tam będzie WAKE ?
grałeś w Bad Company ? widziałeś w jaki sposób prowadzi się tam rozgrywki ?
no niestety, ale w tej grze będzie więcej z BadCompany niż z BF pecetowych
------
długo grałem na Xboxie w BC i jestem pewien, że wyjdzie im jakiś marny PORT na peceta, a gra będzie wyglądać tak jak jej młodszy brat na Frostbite
czyli walka na małym dystansie w zwarciu
to przenajmniej można wywnioskować czytając tą dziwną wypowiedź producenta
ktoś powiedział że koleś pewnie pracuje pierwszy dzień przy BF ... prawda jest taka ze cała ich ekipa robi pierwszego BF na kompa
_MaZZeo --> 64 osoby pasują moim zdaniem tylko do kubry i do fushe. Wake na tyle osób? Jasne, piloci maja milion pkt, piechota ratio 1:15 :)
kto mówi że tam będzie WAKE ?
<--
Twórcy gra tak mówią, filmy tak mówią.
Farben ==> No i na Zatara infantry only :>
Shaybecki ==> Najpierw Audi, teraz Cię czytać nie nauczyli, a do tego za każdym razem na końcu Twojego zdania brakuje "Tego X-a, którego wygrałem". Odkąd trafiłeś konsolę, zrobiłeś się takim samym specem jak w wypowiedzi. Mnie BFa nie będziesz uczyć, bo znam go zbyt dobrze.
Legrooch ale mógłbyś dziś wpaść na lekcje bfa wieczorem, bo ostatnio się w nauce opuszczasz.
Po co oni w ogóle robią tego BF'a? Mam nadzieję, że źle się sprzeda i powstanie taki prawdziwy...
szkoda:( pograłbym sobie 32vs32
ehh narzekacie w bf bad company był mały limit a zabawa była przednia i rozpierducha niezła
wiem wiem ale na zapełniony serwer 64/64 nie trafiłem przewaznie mają hasło i są z jakiegos forum (nie zaprzeczam ich istnieniu) a jedyną rzeczą jakiej mi brakowało w bf bad company były samoloty a na mało ludzi się nie narzekało
ps: coś ty taki poddenerwowany
Że niby co jest przy 64 slotowcu? Chyba na pirackich serwerach, bo normalnych jest od groma.
Zresztą żaden rankingowy nie może być zabezpieczony hasłem.
Moje ulubione gry:
Battlefield 2 + add-ons + boosters
rozumiem każdy ma jakieś ulubione gry
do battlefielda nic nie mam twierdze tylko że żeby sie dobrze bawić nie potrzeba 64 graczy
Tego nikt nie powiedział.
Myk jest taki, że przy serwerze 24 osoby na ogół jest dupna gra.
BF mi wisi totalnie, do przeczytania newsa zachęciły mnie tytułowe "dwa słowa". Prawdę mówiąc, spodziewałem się czegoś w klimatach "trzech słów do ojca dyrektora". Muszę przyznać - GOL-owa brać redaktorska odrobiła zadanie domowe i zaczęła stosować wyrafinowane techniki marketingowe.
Nie zapominajcie, że już dawno był zapowiedziany Battlefield 3....
wielki spec od BFa się znalazł ... pfff ...
tyle samo co ty mam do powiedzenia w kwesti BF:BC który ni jak nie jest podobny do swoich poprzedników
widzę bo filmach i słowach twórców wyjdzie im coś na podobe Bad Company,
nie wyobrażasz sobie WAKE na 24 osoby ? no wiec to już nie będzie ten sam WAKE bo to nie jest ten sam Battlefield, i tyle
No i tego BFa nie kupię... Kurna, kolejny port konsolowy, który udowadnia, że można zrobić jeszcze bardziej arcadową grę od swojej poprzedniczki. I nie piszę tu tylko o BFie :/.
Ech..., juz BF1942 był niezłą arcadówką, a tu proszę... DICE did it again. Można jednak zrobić zręcznościówkę jeszcze bardziej zręcznościową.
No nic, szkoda, w sumie 5 lat grałem w BF1942 i BF2, ale ode mnie kasy za tę produkcję, jak na razie, nie dostaną.
Większy ze mnie spec od BFa niż z Ciebie spec od Xboxa czy Audi.
Wozu ==> Właśnie to jest smutne. Widać, że po tylu latach ludzi bawi gra, która już prostsza być nie może. Do tego regeneracja - widać wprowadzono po to, żeby się dzieci nie złościły zbytnio grając.
Rozszerzając to o brak pasku (strzelam, że tak będzie) wytrzymałości wyniknie stado 24 bunnyhoperów skaczących koło jednej flagi i walących pod nogi z RPG. Wypisz wymaluj Quake II.
I niech mi teraz ktoś powie, że konsole nie zabijają rynku gier.
nie wyobrażasz sobie WAKE na 24 osoby ? no wiec to już nie będzie ten sam WAKE bo to nie jest ten sam Battlefield, i tyle
Wake na filmiku z gameplaya z BF 1943 jest przynamniej 2 razy większy niż wake z BF2, więc myśl, że będzie pusto nasuwa się automatycznie.