Fuel [PC]
Sinbad myśle to samo, aczkolwiek nie kupię tej gry.
Za to ja kupię na pewno, jeśli gra naprawdę będzie taka jak ją zapowiadają, to będzie poprostu spełnienie moich marzeń. Tylko troszkę szkoda mi tych tricków kontrolowanych przez grę :/
Liczę na tą grę! w końcu coś nowego na pc:D zastanawiam się ile ta gra będzie zajmowała po zainstalowaniu?;]
Poswietnym Powerslide - wyścigi w podobnych kilmatach - na to również czekam. Ale jak nie będzie dema to sie zastanowię nad kupnem w ciemno.
Po GRIDzie pokładam w tym tytule ogromne nadzieje. Tylko, żeby nie było za bardzo "przekombinowanych" maszyn i superhiper skoków w kosmos, jak w Pure xP
Z tekstu i z obrazków na Gol-u wynika że nie będziemy mieli "przekombinowanych" pojazdów.Choć to i tak nie są wszystkie jakie zobaczymy w finalnej wersji gry.Tak samo boje się tych skoków.Chciałbym żeby były one realistyczne a nie jak z bajki.Do samej gry pokładam wielki nadzieje po sukcesie GRIDA.
I to się nazywa porządna scigałka ! Moje klimaty ! Już rzygam tymi wszystkimi symulatorami samochodowymi , czas na klimat Mad Max-a xD
swietna gra duzaaaaaaa przestrzen tego właśnie od niej oczekuje...
Już widzę pierwszy błąd:
"W finalnej wersji Fuel do naszej dyspozycji zostanie oddanych 70 środków transportu,"
Twórcy mówili że będzie nie mniej niż 75.
Mimo, że MS:PR ma świetną oprawę audiowizualną i czuć prędkość, to AI przeciwników jest tak wku*wiające, że i FUEL mnie interesuje. Właściwie wiele wspólnego ona z MS nie ma, wystarczy się im przyjrzeć.
"Aktualnie wiadomo o dwóch rodzajach planowanych wyścigów. Mowa tu o zawodach z wymuszoną koniecznością pokonywania ustalonej liczby okrążeń oraz przejazdach przez bramki, w większym stopniu nawiązujących do zasad klasycznych rajdów."
Będzie więcej, między innymi wyścig z punktu A do B. Sami będziemy wybierać sobie trasę, byle by do celu!!! :D
To GID był za trudny? To ma być latwiejsze?!
NO to danke, czekam an DIRTa 2 z dobrze zoptymalizowanym silnikiem ( Jak w GRID ) i F1...
Dla mnie założenie gry jest bez sensu - goście ścigają się, żeby wygrać paliwo? Przecież wyścigi to paliwo pochłaniają w ogromnych ilościach, czyli to co wygrają spalą w kolejnych wyścigach. Głupie, prawda? Już bardziej zrozumiała byłaby strzelanka, w której stawką byłyby złoża ropy lub rezerwy paliwowe.
"...srednio realistyczny GRID okazał się zbyt wymagający" wymagajacy? W ktorym miejscu grid byl wymagajacy? Poza tym od czego jest wybor poziomu trudnosci? Chocby nie wiem jak dobry Fuel byl to jezeli bede z latwoscia zostawial reszte stawki w tyle i bral 90 stopniowe zakrety przy pelnej predkosci to zabawa bedzie srednia :/
dontpanic ----> nie jest to głupie! ja to interpretuje tak: Ich życiem są wyścigi, ale żeby się ścigać potrzebne jest im paliwo, a paliwo można dostać tylko po przez wygrywanie wyścigów! no więc ścigają się po to żeby wygrywać paliwo i dzięki temu, że mają paliwo mogą brać udział w następnych zawodach!:P
Herr Pietrus ---> Znaczy to że będzie jeszcze lepszy silnik niż w GRID'zie.
dontpanic ---> No tak... Bo lepiej jest mieć kasę i brak paliwa żeby wziąść udział w wyścigu, nie?
StoogeR ---> To samo co do Herr Pietrus'a.
Cz3Cz3n ---> GRATY! Ty to rozumiesz! BRAWA!
kamiloss ---> A czemu by nie? A np. TOCA Race Driver? Fabuła w wyścigach to wielki "+"!
A jak ci się nie będzie podobać to nie będziesz grał w karierę tylko w zwykły wyścig.
Screen z 2-giej strony to chyba z wersji alfa.
Co to za tekstury wogóle??
Ale i tak wyczekuję z niecierpliwością!! Swoboda, tornada i świat na krawędzi- to nie może się nie udać!!
Cziczaki i tak będę grał - oczywiście fabuła się przyda, ale nie da się zrobić epickiej fabuły w wyścigach no bez przesady :P
Ciekawe jak naprawde bendzie z tą swobodą?
kamiloss ---> No tak, to nie RPG, ale każda gra ma wsobie choć trochę fabuły.
Bednara234 ---> Startujemy w wyścigu, przeciwnicy pędzą w najlepsze a my sobie zawracamy i jedziemy gdzie chcemy. :) Ale chyba raczej zrobią tyb Free Mode.
Ale bardziej ciekawe ile będzie zajmować demo, na pewno nie będzie całego terenu, będzie pewnie nie widzialna ściana, a sama zawartośc conajmniej 3GB. :)
Ja mam nadzieję, że te bajeczne efekty, mam tu głównie na myśli tornada rozwalające np. mosty, nie będą zeskryptowane, tylko naprawdę wprowadzą element nieprzewidywalności do wyścigów.
przeciez to jakas parodia. Scigac sie o paliwo? Glupie i nielogiczne. Tornada? N/c.
w kwestii paliwa - w pierwotnej wersji miało być walutą oraz "robić" za normalne paliwo w pojazdach; jednak ktoś pomyślał i doszedł do prostego wniosku - jak możemy mówić o wolności i otwartości świata jeśli podczas wyścigu może nam zabraknąć wachy
Co do optymalizacji pecetowej wersji raczej bym się nie martwił. Gra miała powstać na silniku GRID'a, tylko zmodyfikowanym, a jeśli wymagania podskoczą przez, przykładowo, te efekty pogodowe to nieznacznie. I hope ;)
Ale ciemne umysły...
Świat się r************ł więc paliwo ma większą wartość niż pieniądze! Taki trudny klimacik do obcykania?
Jednak większe nadzieje pokładam w Dircie 2... Mam nadzieję, że drugi raz nie spaprają roboty...
dlatego to jest nielogiczne. Jest olbrzymi deficyt paliwa, a mimo to scigamy sie paliwozernymi pojazdami o paliwo, zeby je potem wypalic. Gdzie tu sens? Kto te paliwo sponsoruje? Nikt. Przy takim deficycie, te wyscigi musialy by miec wielomilionowa widownie, a co za tym idzie sponsora, co w konsekwencji daje paliwo.
A po co ci kasa jak świat się rypną i się ziemia zutylizuje wciągu maks. 5 lat? Lepiej się zabawić.
Bardzo ciekawie się zapowiada. Codemasters przyzwyczaiło już nas do tego że raczej słabych wyścigówek nie robi wiec większych obaw nie powinniśmy mieć. Nie mniej ciekawi mnie jednak jak wykonają fizykę zachowań pojazdów pod wpływem tych warunków atmosferycznych.