Saints Row 2 [PC] - film startowy PC
Prawie jak GTA IV :p Zobaczymy dalej :)
Ta gra nie próbuje konkurować z GTA IV idzie całkiem w innym kierunku :D
GTAIV i SR2 mają jedną cechę wspólną: OPTYMALIZACJE... a raczej jej brak.
niezła zadymka, powiedzialbym raczej ze to gra posrednia miedzy GTA SA I GTA IV czyli gangsterkie klimaty i dosc duza wszechstronnosc z dobra grafika
Czy tylko u mnie obraz jest nie zsynchronizowany z dźwiękiem?
Dawno nie grałem w taką tragedię. Optymalizacja - zło. Jazda samochodem - dno. Brak rozdzielczości 1680x1050 - kpina. Mogę tak do jutra. Jedyny plus? Filmiki przerywnikowe.
grubach ->
Nieprawda, GTA4 w porównaniu z SR2 jest świetnie zoptymalizowną grą, SR2 wygląda gorzej (coś na poziomie GTA SA), ma gorszą fizykę, prostsze AI i ... większe wymagania niż GTA4, pomijam fabułę (choć tej z GTA jak dla mnie niczego nie brakuje), ale mechanika gry to tylko próba dorównania GTA, szczerze mówiąc mnie nie chce się rozgrywać przygody w szaroburym, prymitywnym, kanciastym mieście z SR2. Ta gra nie może konkurować z GTA4 bo to nie ta sama liga, cóż pozostało panom z Volition jak mówić że nie chcą konkurować z grą Rockstara?
Po Liberty City mogę sobie z przyjemnością pojeździć zapominając o fabule i to jak dla mnie jest olbrzymią zaletą tej gry: samo wtopienie się w wirtualny świat, jak do tej pory nie było lepszego odwzorowania miasta w grze komputerowej, miasto w SR2 to tylko mizerny cień LC, po co mi cień jak jest GTA?
Na brak 1680x1050 polecam drobny programik z: http://blog.gib.me/
Soplic--> W sumie prawda, grafiki porównywać nie można bo to inna liga, ale trzeba się nieźle postarać aby tak zrąbać grę (SR2) co nie usprawiedliwia R* ponieważ ich kawał kodu także nie należy do najlepiej zoptymalizowanych i potrzeba nie lada maszynki aby nacieszyć się Libery City, to mnie uświadcza w przekonaniu że za niedługo trzeba będzie kupić X360...
Aż tak źle wypadła konwersja? GTA IV, SR2, ciekawe jaką następną sandboxową grę źle zoptymalizują. (Grałem na konsoli i w to i w to i zgadzam się zclaudespeed18). Aczkolwiek o ile dobrze pamiętam to z GTA SA nie było też najlepiej z optymalizacją.
Po tym filmiku gra wygląda naprawdę dobrze ;), ale osobiście wolę GTA. Chciałbym SA zobaczyć w akcji. Wtedy będę wiedział co o niej myśleć na pewno.
Chętnie bym w to zagrał gdyby nie ta "spartolona" optymalizacja.
To jest po prostu "żal na sali" żeby gra wyglądała tak jak wygląda (screeny Pl@skiego) na jego sprzęcie.
odrazu bylo wiadomo ze SW 2 bedzie moze nieco gorsze ale warto zagrac
A wiec mierzac FPS na moim sprzecie Interl Core 2 quad q6600 , 2gb ram , geforce 8600 gt 256mb
GTA 4 :
rozdz 1024x768
tekstury : low
render: medium
distance 20
cienie :2
averge 35.fps
A teraz magia Saint Row 2 :
rozdz. 1024x768 high - 20 fps w pomieszczeniu , na zewnatrz 10 fps
mediu - 31fps wewnatrz , 20 zewnatrz
low - 31fps wewnatrz , 30 zewnatrz
Chyba nie musze wam pokazywac jak GTA wyglada na low a jak saintrow 2, dla mnie ta gra to porazka i tu zaden patch juz nie pomoze ....
a na konsoli jest calkiem ciekawie;)
Wszystkie terazniejsze sandboxy sa praktycznie niegrywalne mam nadzieje ze Mafia 2 zmieni ta zla passe
Zgadzam się z poprzednikiem, gra jest ładnie zapowiedziana, ale jak grałem na X360 to mi się płakać chciało ^^ Narazie GTA IV żądzi ;]
kazimek ->
Pozwolę sobie nie zgodzić się: jak dla mnie GTA4 jest grywalne jak najbardziej, mam już zrobionych ponad 80 misji czyli praktycznie końcówka gry, gram na medium, highest, 30, 50, 50, 16 w 1680x1050 i naprawdę nie jest źle, praktycznie przez cały czas ponad 30fps, sporadyczne spadki do 20 fps. Co ciekawe przy 20 fps w GTA4 da się grać a w SR 2, nie fraps w obu przypadkach pokazuje np. 20fps i w GTA jest to drobna uciążliwość a w SR2 prawie tracimy kontrolę nad pojazdem?
W GTA 4 olbrzymią rolę gra CPU mniejszy zysk mamy z wydajnego GPU, mam wysoko (prze)taktowanego c2d (4Ghz) i to pozwala grać.
Kto narzeka na optymalizację na PC w GTA 4 ten powinien zobaczyć grę na konsoli. Trzeba pamiętać, że konsola odtwarza grę w rozdzielczość 1280x720 a więc o 30% niższej niż najniższa rozdzielczość na PC z LCD (czyli 1280x1024). Oraz w ustawieniach odpowiadających low-medium z pojedynczymi elementami high na PC. Widziałem wersję na PS3 i na moje oko wyciąga od 20 (duża ilość pojazdów i kraksy) do max 30 klatek. A PS3 kosztuje 3 razy więcej od peceta do grania (pecetem do grania nazywam kartę graficzną pokroju Geforce 9800 GTX+ za ok. 600 zł - reszty nie liczę, bo przecież komputer do internetu każdy ma).
takie porownanie, stranglehold ktory ma wieksze wymagania od tego i lepsza grafike, na moim sprzecie idealnie smiga przy srednich detalach, a to nawet przy najmniejszych z mozliwych niema zamiaru normalnie chodzic
~Spolic no masz racje bo ja tez mam w gta 20-35 fps przy czym w tej grze da sie normalnie grac ale w sr 2 to jazda sachodoem jest chyba nie mozliwa , najlepsze jest to ze w sr2 nie da sie chyba wiecej niz 31 fps wyciagnac , bo jak mialem srednie ustawienie to mialem 31 fps i tyle samo mialem jak ustawilem na low :D
tgolik--> tak kompa do neta mam i płyte pod agp, no dawaj złóż mi kompa do grania za 1/3 ceny ps3
dwa razy przeczytaj zanim opublikujesz
[25]myszakp ----> Zwróć jednak uwagę, że kiedy kupowałeś tego kompa z AGP to o konsolach nowej generacji nie było jeszcze słychać. To tak jak byś miał wtedy PS2 (kupiony za ciężkie pieniądze) i chciał na nim zagrać dzisiaj w GTA IV.
Rzeczywiście, oprócz karty za 600 zł musiałbyś jeszcze wydać 700 zł na 2 Gb Ram, procesor i płytę główną. Razem wyniosłoby Cię to 1300 zł czyli tyle co PS3 a miałbyś komputer na którym zagrasz w tytuły multiplatformowe (typu Dead Space, CoD5, Far Cry, Race driver Grid) w 60 fps.
i low details ;/
high details ..... ogarni sie juz g8800 ma lepsza grafike niz ps3 a nie mowiac o gtx280 w rodz 1900
ciekawe czy tutaj sa BIG samoloty typu hydra z GTA SA bo w VI takich niema a szkoda