F.E.A.R. 2: Project Origin [PC]
W pierwszym F.E.A.R IMO dobre były tylko walki i grafika :P Zobaczymy jak będzie tym razem.
Tja. Ostatnio cały czas słyszę, że gry są płytkie.
A zarzut ten najczęściej pada przy strzelankach.
Czego ci ludzie oczekują? Traktatów filozoficznych? Pomyśleć, że kiedyś wystarczało 5 broni, liniowe poziomy i przeciwnicy o inteligencji biedronki.
Mogliby takiego Dead Space'a zrobic (jesli chodzi o klimat oczywiscie), bo pierwszy FEAR byl dosc malo przerazajacy.
szulcu- co ty gadasz? fear mało straszny? ja przy tej grze podskakuje na krześle, w porównaniu do dead space'a, który jest klimatyczny, ale mało straszny.
Mnie szczerze mówiąc FEAR nudził. Najgorsze były identyczne poziomy i te niekończące się korytarze. Jeszcze leży u mnie dodatek, za który nie chce mi się brać, żeby nie przeżywać tej nudy od nowa. Może kiedyś to był hit, ale teraz to zwykła gra. Poza tym, bardziej irytuje niż straszy.
Nie chce obrażać fanów, tylko takie mam odczucia z tą grą.
Korytarze sie dłuzyly to prawda, ale i tak gralo sie z wielka przyjemnoscia(SI byla wtedy naprawde niezla). Ale i tak Alme rozsmaruje na ścianie
Zawsze lubiłem miejsca akcji osadzone w budynkach,magazynach itp(max payne) bardziej niż otwartą przestrzeń,dziwne ale choć kilka rzeczy mógłbym fear wytknąć to nigdy nie czułem tego często opisywanego w recenzjach znudzenia podobnymi,powtarzającymi się lokacjami.Kwintesencją fear była wymiana ognia a tę najfajniej prowadzi się własnie w pomieszczeniach.Taki Dead Space też ma "monotonne" lokacje bo statek kosmiczny to nie disneyland ale gra się świetnie właśnie ze względu na specyfike miejsca akcji.
Wedlug mnie Pierwszy FEAR byl tylko dobry i do idealu mu sporo brakowalo, po mniej wiecej przekroczeniu polowy gry zaczalem ziewac z nudow, co bylo spowodowane monotonnoscia rozgrywki, tym razem Monolith obiecuje ze bedzie inaczej i oby sie z tych obietnic wywiazali.
leon691 ---> Grom takim jak Dead Space należy wybaczyć monotonne lokacje, bo i trudno oczekiwać różnorodności po statku kosmicznym. W FEAR było szaro, buro i w kółko to samo, a miasto można zdecydowanie bardziej urozmaicić, czego dowodem był np. drugi Half-Life.
U.V. Impaler --->szaro,buro bo to horror a la Ring ,często kolorowo = niestrasznie.Co jak co ale HL2 to raczej horrorem nie miał być (nie miał prawda?)A Alma potrafiła przestraszyć.Zresztą patrząc na kolorystyke w grach taki engine unreal 3 z jednej strony szaro buro zgniłozielone Gears of War a z drugiej pstrokaty Bioshock i obie gry fajne.W kazdym razie miejmy nadzieje że fear2 będzie jeszcze lepszy od 1ki.
leon691 ---> Bzdura. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, czego dowodem jest właśnie Project Origin. Widać że gra stała się zdecydowanie bardziej kolorowa, co przecież od razu nie musi oznaczać, że będzie mniej straszna.
Nie musi ale może,w fear grałeś o fear2 czytasz.Nieuważnie mnie przeczytałeś zgadzam się że o tym czy gra będzie "straszyła"/podobała się czy nie nie decydują kolory a talent ją tworzących ale mi akurat kolory fear pasowały.
Bardzo niecierpliwie czekam na S.T.R.A.C.H 2 !
Alma powraca !
Czekam z niecierpliwością na F.E.A.R. 2 :)
Mam nadzieję, że nie będę musiał modernizować komputera by w ten tytuł zagrać.
Ej, ej, ej, Panowie - F.E.A.R. miał akurat świetną fabułę z równie wspaniałym jej prowadzeniem - obawiam się jednak że prowadzenie było na tyle trudne, iż wielu z was po prostu się pogubiło - O co tak naprawdę trudno nie było.
sannonim - teraz rozwiń s.t.r.a.c.h. tak, żeby znaczyło po polsku to samo co First.Encounter.Assault.Recon :D :D
powodzenia :)
nie lubie takich gier w których "strach sie bac"
Łysy Samson ->
a może jeszcze jakiejś fajnej wyszukanej fabuły, nieliniowości by się chciało (a to naprawde potrafi drażnić.. -> patrz Tutok2).. dużo gore i świetnych efektów..
co do uszczerbków ciała to od SOF2 nic nie zaspokoiło moich potrzeb :D.. modele uszkodzeń ciała jak na złość sa plastikowe i ograniczoine do minimum przez POPulistyczne gry których wydawcy boija sie zrobic zbyt brutalna gre.. gdyż wtedy mogła by ona wyjśc tylko nielicznych krajach.. no i jeszcze manhunt mnie mile zaskoczył :D..
jea, mala, straszna dziewczynka powraca!
Boje się tej gry
Najbardziej w Faer wkurzały mnie monotonne lokacje i to że nie był straszny... Pamiętam biurowiec - to był dopiero straszny i koszmarny poziom (szkoda że nie do końca w takim znaczeniu w jakim powinien być :P).
A Dead Space miał IMO fajne lokacje, po pierwsze lubię statki kosmiczne i ich zwidzanie w grach, a po drugie nawet jak na statek kosmiczny lokacje były niezłe (różnorodne, niewiele było takich samych pomieszczeń, ale wszystkie były raczej nudne. Zabrakło mi jakichś przerażających czy tajemniczych lokacji ala Silent Hill, a potencjał był.).
Je bejbi, szykuje już pieluszkę. Właśnie na to czekałem.
Dycu - Ja akurat wątek fabularny śledziłem z ciekawością, a na końcu poskładałem wszystko do kupy i muszę przyznać że całość jest dość rozbudowana i bardzo interesująca.
spoiler start
W momencie kiedy dowiedziałem się że Alma jest "moją" matką musiałem wyłączyć kompa i wyjść na dwór odetchnąć.
spoiler stop
Jedyneczka mi bardzo podpasowała, choć dla mnie straszna nie była. Ot fajny shooter z lekką nutką grozy. W dwójeczkę pewnie też zagram. Co do kolorów - o gustach się nie dyskutuje, ale ja tam wolę mroczniejsze klimaty. Chociaż zgodzę się, że bardziej kolorowa grafa mniej nuży (tutaj trochę się odniosłem do wypowiedzi twórców Diablo III). Ostatnio bardzo pozytywnie zaskoczył mnie właśnie Dead Space. Świetny klimacik i to coś, co sprawia że na prawdę boisz się wyjrzeć za róg. Już dawno nie podskakiwałem na krześle (akcja z łapiącą nas macką). Silent Hill - no niby straszny, ale ten psychodeliczny klimat jakoś mi nie leży. Dużo bardziej podeszła mi seria Resident Evil (głównie 1 i 2).
Maverek - eee tam, słabe nerwy masz :D Wiele rzeczy można powiedzieć o DS, ale napewno nie to że jest straszny (choć klimat ma) :P On straszy w podobny sposób co Doom 3 - czy nagle wyskakujące potwory, lub atakujące nas "zwłoki" gdy do nich podejdziemy... Tyle że Doom 3 robił to w połączeniu z mrokiem i bardzo klaustrofobiczną budową poziomów. Tam słyszało się dzwięk i trzeba było się przygotować na coś co zaraz wypełźnie z ciemności... W DS słyszy się dzwięk, co jest znakiem że należy rozejrzeć się po dobrze oświetlonej sali, i zlikwidować wszystko co chce nas zeżreć :P (zauważyliście że tam nawet nie ma latarki?!?). Pod koniec to już było bardziej irytujące niż straszne - przynajmniej dla mnie :)
@RedCrow [ Level: 12 - Pretorianin ]: statek w Dead Space nie mial byc straszny sam w sobie - on mial byc funkcjonalny i to sie dualo bardzo dobrz eimo, bo uwiarygadnia to srodowisko gry w jakims stopniu.
Natomiast to, co mialo byc straszne, to to, co na tym statku zaszlo i co sie na nim wyprawia.
I tutaj mozna duzo rzeczy mowic, ale ja do gry nie mam pretensji - nie da sie przez 10h non stop utrzymywac atmosfery grozy i trzeba to powiedziec szczerze :)
Jedna z najlepszych gierek.Najlepsze jest to jak sie w to gra z kolegami.W feara 2 bede grał napewno
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
A czy wiaodmo czym wersja PC sie bedzie roznic od konsol? Planowalem kupno FIRA 2 na pieca, ale teraz zastanawiam sie nad konsolowka...
Klimat rzeczywiscie w FEARZE jest niepowtarzalny. Dwojeczka na pewno pod tym wzgledem nie bedzie kulec.
jak myślicie pójdzie mi AMD Athlon 64 X2 6400+ 2MB 3,2GHz BOX, GeForce 9800GTX 512 MB 3 GB DDR2 na najwyższych??
bez najmniejszego problemu ta gra dziala na maxa na 8600GT ....
hehe kamin mi spadł zserca:) Wymagania Gry:
Minimalne:
* System operacyjny: Windows XP SP2/Vista SP1
* Procesor: P4 2.8GHz (3.2GHz dla Windows Vista)/Athlon 64 3000+ (3200+dla Windows Vista)
* Karta graficzna: z pełną obsługą DirectX9 i Shader Model 2.0b oraz 256MB pamięci na pokładzie (NVidia 6800 lub ATI X700)
* Pamięć RAM: 1GB (1.5GB dla Windows Vista)
* Dysk twardy: 12GB wolnego miejsca
* Wersja DirectX: 9.0c
* Karta dźwiękowa: kompatybilna z DX9.0c
Rekomendowane:
* System operacyjny: Windows XP SP3/Vista SP1
* Procesor: Core 2 Duo 2.2GHz/Athlon 64 X2 4400+ (wymagane dla hosta do rozgrywek sieciowych)
* Karta graficzna: z pełną obsługą DirectX9 i Shader Model 3.0 oraz 512MB pamięci na pokładzie. (NVidia 8600 GTS/ ATI HD 2900 XT lub lepsza)
* Pamięć RAM: 1.5GB
* Dysk twardy: 12GB wolnego miejsca
* Wersja DirectX: 9.0c
* Karta dźwiękowa: kompatybilna z DX9.0c
* Internet: łącze szerokopasmowe (768kbit/sec upstream wymagane do bycia hostem dla 16 graczy)
Ja już gram od kilku dni, dzieki dobrodziejstwu Xbox Live :). Atmosfera wymiata...