Szczegóły dotyczące Heavy Rain
widać że grafika miażdży inne produkcje xbox360 wymięka . ostatnio czytałem w clicku że komputery nie były by wstanie wygenerować takiej fizyki ,podobno każdy włos tej babki jest ;liczony .............w czasie rzeczywistym.
Otóż, przykładowo skradanie się będzie wymagało nieustannego wciskania wielu przycisków, tworząc niekomfortową i stresującą sytuację dla gracza (dodatkowo wzmacnianą przez wspomniany podgląd mordercy)
Drobne uzupełnienie - będzie to wymagało w niektórych momentach (np. ukrycie się w szafie) trzymania wciśniętych kilku klawiszy, na dodatek tak rozłożonych, że długo się tak nie da wytrzymać - tak jakby w tej szafie nie zamykały się drzwi i bohaterka musiała pociągnąć za oba skrzydła i je cały czas końcówkami palców trzymać, żeby się szafa nie otworzyła.
Bardzo ciekawy pomysł.
Ja nie widzę w tym newsie żadnych nowych szczegółów - to wszystko już było, więc po co ten news...?
Pozdrawiam.
Taaa..każdy włos babki liczony osobno blablabla. Jeszcze trochę i jej włosy będą w reklamie każdego szamponu ^^
Render z ALAN AWAKE wyglada gorzej od gameplayu HR , twarz ALANA a twarz tej laski ;]]] to jak syrenka a porsche
ani ekranów wgrywania (zapisywać stanu gry też raczej nie będzie można)
]
Tz? Cała gra na raz - czy autosave w pewnych momentach ?
Termez auto savy będą tak jak w Unchardet, tam się sprawdziło doskonale. Cała gierka bez zadnych loadingów i ręcznych zapisów stanów gry. Tak myślę
Ja akurat horrorów nie lubię, wiec wolę Heavy Rain. Choć ta latarka w AW świetna.
@onlyPC37 [ Level: 3 - Centurion ]: gdybys cokolwiek znal sie na tym, o czym mowisz, wiedzialbys, ze w Alan Wake na ekranie mamy mase terenu w jednej chwili, co samo w sobie nie pozwala na hiperrealistyczna grafike, niezaleznie od tego, czy mowimy o PS3, x360 czy chocby dzisiejszym PC. Natomiast to co zobaczylismy do tej pory w HR coz.. specjalnie duzo to to nie bylo pod wzgledem ilosci obiektow na ekranie czy rozleglosci terenu [wlasnie, jakiego terenu?], a sprawa jest prosta - im mniej obiektow na scenie, tym bardziej zlozone moga byc te, ktore na niej sie znajduja.
Ale ty oczywiscie standardowo - G wiesz, na G sie znasz, a pajacujesz :)
Jestes zalosny.
mi sie twarz tej kolesiowy w ogole nie podoba;/ taka "silikonowa"... kiedys byl artykul o tym, ze jak cos jest za bardzo podobne do czlowieka to budzi niechec , to bylo chyba w cyklu PIWO I ORZESZKI;)
Drau dobrze pisze im mniej terenu, to lepiej można zrobić inne elementy otoczenia np. małą uliczkę, albo wnętrze domu.
Novy12 - Jakoś nie potrafię uwierzyć, że każdy włos tej babki będzie miał osobna fizykę, nawet proc z PS3 by chyba tego nie wytrzymał. Mogę sie mylić, jak sie mylę to proszę o oświecenie :) i nie wierzę w to, że PC by nie dał rady tej grze :D
Mój komentarz nie miał na celu obrazić PS3, ani wychwalać PC!!!!
Grafika w tej grze to istna orgia dla oczu! Szykuje się świetna pozycja dla posiadaczy PS3.
Novy12 ---> Nie powinienes czytac takich gazetek, bo tacy jak oni probuja wciskac ludziom kity.
Z tego co wyczytac mozna z zapowiedzi, to w grze uzyto silnika fizycznego Nvidia Physx (dawniej Ageia), takze X360 jak i PC spokojnie poradzilyby sobie z liczeniem fizyki w tej grze.
Co do samej gry to jak dla mnie jedna z niewielu produkcji przeznaczonych na PS3 warta zaintersowania i zycze jej aby osiagnela sukces, bo to powinno sprawic ze pojawia sie inne gry, tym razem multiplatformowe ktore, beda na niej wzorowane.
Ja tam się nie oszukuję. Mam X'a tylko dlatego, że jest tańszy, a kompa mam słabego. Przy pierwszej lepszej okazji wymienię konsolę dla tych kilku exclusive'ów, które po prostu we mnie uderzają. Traf chciał, że dzieło twórców Fahrenheit'a, LBP czy horror Siren trafił na konsolę Sony. I są też tego pozytywne strony - konsola może spokojnie nawiązać walkę z MS :)
Drau a ty wielki fachowcu jak zwykle najwiecej wiesz , widziales jakis gameplay z AW ??????? skad ty wiesz jakie tam beda terent itp a po 2 czy ktos cie buraku pytal o zdanie ??
@onlyPC37 [ Level: 3 - Centurion ]: tak, "buraku", widzialem, chociazby to pamietne grywalne demo pokazywane na konferencji sprzed kilku lat. Juz wtedy tereny gry byly orgomne i masywne, wiec skoncz pisac bzdury. Znowu pokazujesz, ze gowno wiesz i jestes totalnym ignorantem w praktycznie kazdym temacie, na jaki sie wypowiadasz, tego nawet podkreslac nie trzeba, bo to widac po tym, co piszesz.
I tak, mysle, ze wiem zdecydowanie wiecej od ciebie [o co zreszta naprawde nie trudno].
Drau nie trzeba sie kłócić wiesz swoje, on nie będzie słuchał, wystarczy, że inni wiedzą, że on nie ma racji. Ale wracając do Heavy Rain, gra może być fajna, ale dalej uważam, że grafika w tej grze nie jest taka jaką bym chciał w niej widzieć, ktoś już napisał tu, że jest sylikonowa, ja kiedyś napisałem, że jest plastikowa, więc @onlyPL37 nie każdy uważa tą grę za graficzny cud świata, Kill Zone 2, Crysis, Gears of War 2 w ruchu mi sie ciekawiej prezentuje, ale to już chyba zależy od mojego gustu graficznego :) Proszę o nie jechanie po mnie za to co napisałem, to tylko moje zdanie.