Gramy we Fracture
Ale lipne te Fracture. Dobrze mówił kiedyś ten tester zwolniony z LucasArts, że szykuje się z tej gry niezła kicha.
No material super oby wiecej takich a co do samej gry to z lekkiej poleczki sredniej 7/10 albo 6,5/10 wedlug mnie oczywiscie . Rownierz mogli byscie dac materialy w HD albo SD do woboru
coz nie jest za takie zle. sam nie gralem wiec nic wiecej powiedziec nie moge ale na filmiku nie wyglada fatalnie
Raczej kiepska gra, głupia kamera, denerwujące drzewa, strasznie wytrzymali przeciwnicy, ciągłe przystawanie w celu odładowania tarczy, chaotyczna walka, przycina i wydaje się na dłuższą metę zwyczajnie nudna...
Jedyne zabawa terenem wygląda fajnie, i założę się że to jedyny ciekawy aspekt gry :D
Tak to jest z grami na x360, cholerny, niedorobiony, zacinający się szajs. Grałem w demo na PS3 i żadnych problemów nie doświadczyłem, a zabawa była przednia. Gdybym mieszkał w Anglii i byłoby mnie stać na każdą grę, ta pewnie dołączyłaby do mojej kolekcji. :P
rafiraf2 no wlasnie wsumie to jak gralem w demka na X360 i ps3 to nie bylo roznic moze lekko kolory lepsze na ps3 moze dzieki HDMI a X360 mam przez componenta .
domelo731 ma rację. Moglibyście nadążać już za standardem i dawać do wyboru materiały w jakości HD i SD.
hmm no dobra, wrzuce wersje hd zaraz.
kiepska gra myslałem że będzie cos a zwykła kaszana
"Twoje niedoczekanie czołgu" : )
Prawie tak samo dobra video-recenzja jak tamta o Crysis'ie - Congratz Lordareon : )
Spodziewałem się czegoś więcej po tej grze.
dorzucilem wersje HD, niestety z powodow systemowych tylko dla abonentow. wchodzi sie w 'pobierz film' na prawo od okna playera.
Mi demko się spodobało. Oto moje spostrzeżenia wyniesione z niego i filmiku:
- Żadnych problemów z kamerą nie miałem - cały czas trzyma się jednej pozycji z tyłu, żadnego latania, czy innych szaleństw, więc nie sposób się pogubić.
- walki były niełatwe (ale chyba o to chodzi - wciąż słychać narzekania, że gry są coraz prostsze, a jak gdzieś nie jest łatwo to też od razu źle).
- Te krzaki to drzewa - jeśli podwyższysz ziemię przed nimi i staniesz na tej górce to logiczne jest, że kamera będzie stała za drzewem (mogłoby się robić bardziej przezroczyste, co ułatwiłoby rozgrywkę godząc tym samym w realizm).
- Dziwna rzecz, że po podwyższeniu ziemi niszczą się wieżyczki? A utwórz sobie nagle ogromne wzgórze pod jakimkolwiek budynkiem to zobaczysz, że też - o dziwo! - się rozwali. Ciekawe dlaczego? Czyżby prawa fizyki?
- Przeciwnicy giną dość wolno, bo gracz strzela cały czas z najgorszego karabinu - już w demie były różne rodzaje granatów, snajperki, inne karabiny czy specjalne wyrzutnie rakiet podziemnych - wszystko to ma większą siłę ognia (nie wspomnę już, że po strzeleniu w głowę giną wrogowie szybciej). Walka wręcz nie zadaje dużych obrażeń? A walni sobie z pięści czy kolby faceta ubranego w potężny pancerz i będziesz wiedział czemu. Zresztą po to jest masa broni aby jej używać (to nie bohater z GoW, który swą malutką piłą na broni rozcinał jak masło ogromne, opancerzone i umięśnionych potwory).
Giera z całą pewnością nie będzie wybitna, ale zapowiada się na porządną grę akcji ze świetną oprawą, ciekawymi pomysłami (zwłaszcza możliwości kształtowania otoczenia) i sporą dawką strzelania. Jeśli ktoś szuka takiej rozrywki to pewnie się nie zawiedzie. Pewnie bym kupił gdyby nie SW:FU i LBP w tym miesiącu + za dużo premier na pc :)
Lordareon to naprawde cierpliwy człowiek, mnie od samego oglądania te drzewa denerwuja, a co mowic gdybym grał....
Bardzo średnia gierka...
Drzewa potrafią być naprawdę wkurzające, zdrowie za szybko spada, trzeba się ciągle chować.
Kiepskie to jakieś :P
A utwórz sobie nagle ogromne wzgórze pod jakimkolwiek budynkiem to zobaczysz, że też - o dziwo! - się rozwali.
faktycznie, rozwalilem dzis dom sasiadow, miales racje! lol
- Dziwna rzecz, że po podwyższeniu ziemi niszczą się wieżyczki? A utwórz sobie nagle ogromne wzgórze pod jakimkolwiek budynkiem to zobaczysz, że też - o dziwo! - się rozwali. Ciekawe dlaczego? Czyżby prawa fizyki?
Prawa fizyki nie zakładają eksplozji po podniesieniu terenu. Zresztą o jakich prawach fizyki w ogóle mówimy, skoro magicznym przyciskiem możemy obniżać/podwyższac teren:)
Widzę, że kamera to prawdziwy pain in the ass tej gry.
i co po rozwaleniu lepiej ci już? Jeśli nie wiesz, że duże zniekształcenie powierzchni niszczy fundamenty budowli (i nie ważne czy to dom sąsiada czy wieżyczka plot.) i w praktyce samą budowlę to już twój problem. Padła taka kwestia na filmiku więc ją wyśmiałem, bo miałem ku temu podstawy i już. lol Conath.
eJay -> skoro autor filmiku nie czepia się samego faktu możliwości zmiany ukształtowania terenu za pomocą jakiś "magicznych" pocisków to tym bardziej niech się nie czepia rzeczy logicznej.
Kto wpadł na tak "genialny" pomysł podnoszenie i opuszczania terenu? Ani to widowiskowe, ani praktyczne(nie licząc wybuchających wieżyczek)...
Dobrze, że chociaż nie wydają tego na PC, bo nie będą później wszystkiego na piractwo zwalać...
scorpinor: z tymi wiezyczkami to nie chodzilo o brak realizmu czy cos, bo wiadomo ze taka dyskusja jest bez sensu. bardziej szlo o takie smiszne dopasowanie swiata gry do tego podstawowego zalozenia terramorfingu. w swiecie, w ktorym podstawowa bron podnosi lub obniza teren, zolnierze mogliby pomyslec o umieszczaniu wiezyczek na solidnym fundamencie :P
Kolejny zmarnowany potencjał. Naprawdę spodziewałem się czegoś lepszego po tej grze, a tu tyle niedoróbek...
"w swiecie, w ktorym podstawowa bron podnosi lub obniza teren"
Lordareon mi sie gra nie podoba, ale nie o to chodzi - pamietam z dema, ze mowa byla o tym, ze to specjalna bron - nie "podstawowa" - masz racje, ze to bez sensu (a to zadna nowosc bo co drugi patent w tej grze ma malo logiki, 80% broni jest bezuzyteczne) pewnie nie dali wzmocnien bo zwolini tych designerow i juz sam siwo-wlosy "gwalciciel" (kto ogladal ostatnio nowy South Park wie o co chodzi - Spielberg i Lucas gwalca w barze Indiego ;-) groteskowe acz zabawne) Indiany Jones'a pan Lucas nie umial ;-)
a co do zacinania sie gry na xb360 o ktorej mowil fanboj sony to... coz... na glupote leku nie ma.
"wtedy działo z jakiegoś powodu eksploduje " - a z takiego recenzencie , że to działo jest osłaniane przez specjalną tarczę , która nic nie wpuszcza ani nic nie wypuszcza i dla tego działo eksploduje bo styka się z tą tarczą i próbuje się przez nią przecisnąć.
Gra nie jest zła.
7/10
Teraz tak się robi gry: Jeden chwytliwy numer, ładna grafika, kilka pierdułek, miałka fabuła, nijaki klimat i gierka gotowa :/
Do gier opartych na jednej sztuczce można zaliczyć Assassin's Creed - parkour, Gears of War - system osłon, F.E.A.R - spowalnienie czasu itd. itp. Tyle że tamte gry były w miarę dopracowane także pod innymi względami i całkiem grywalne. Ten nowy nurt - "idziemy po najmniejszej linii oporu" jest żałosny i daje coraz gorsze rezultaty...
Dodam , że tarcza jest widoczna na trailerze , w pewnym momencie jest widoczna siatka koło działka w pomarańczowym kolorze.
Dziwię się, że recenzent grając w tę grę nic nie zauważył( trzeba być ślepym żeby tego nie zobaczyć).
Fascynajca tym tyułem zerowa.......wybredny sie chyba staje...:)
Co za pierdolone marudy!Jeszcze nie grali a już ocenili po jednym filmiku.