Project Origin zmienia nazwę na F.E.A.R. 2: Project Origin
No i koniec bałaganu z nazewnictwem. Swoją drogą ne mogę pojąć, jak można wykupić prawa autorskie do słowa strach. To była jakaś prawna paranoja.
Teraz o wiele lepiej brzmi :)
F.E.A.R. 2: Project Origin :)
Alma powróci w styczniu, już się nie mogę doczekać.
pierwsz raz w historii co sekwel ma tak slabo podrasowana grafika wzglem pierwowzoru,zawsze to byl jednak jakis postep a teraz graficznie raczej jak na dodatek niz w pelni druga czesc
Yasiu
Co ty nie powiesz.
Chodzi mi tylko o to, że monolith oszczędziłby parę milionów usuwając z tytułu gry kropki.
jura80
Co do symbolicznych zmian w grafice - Max Payne 2 był bardzo podobny do jedynki. Need for Speed Underground 1 i 2 to w zasadzie bliźniaki. GTA III, Vice City i San Andreas też się specjalnie od siebie nie różniły wyglądem, Rainbow Six Vegas 2 brzydsze od jedynki.
sierra podupada? i dobrze! niech mają za sprzątnięcie biurka Lowe'owi!:))
Matysiak - akurat Max Payne 2 różnił się bardzo od jedynki jeśli idzie o grafikę. GTA 3, VC i SA nigdy nie były oficjalnie uznawane za pełnoprawne sequele, więc akurat tutaj fakt użycia tego samego enginu był jak najbardziej usprawiedliwiony
Co do symbolicznych zmian w grafice - Max Payne 2 był bardzo podobny do jedynki
co ty nie powiesz ,dodanie rag-dollu i w pełni wymodelowane twarze to symboliczna zmiana?
Need for Speed Underground 1 i 2
nie grałem w 2 część ,ale wydaje mi się że w 2 mieliśmy do dyspozycji całe miasto,ale to jest EA i w przypadku takiej firmy kosmetyczne zmiany to standart.
GTA III, Vice City i San Andreas
Tutaj w kwestii graficznej niewiele można było zmienić bo gry były robione na jedną platformę , było za to dużo zmian w innych kwestiach.
...a co do samej sierry to wielka szkoda ,że ma problemy finansowe , bo to jedna z najbardziej cenionych przeze firm w branży.
Ja nie mówię, że nie było żadnych zmian, tylko że niewielkie. W NFSU 2 było otwarte miasto, ale to zmiana w mechanice, a nie w wyglądzie. Max Payne koncepcyjnie się nie zmienił. Dodadali trochę shaderów i ostrzejsze tekstury - tyle. Rag-doll nie jest efektem graficznym, więc się nie liczy. Co do GTA, nie sequele więc co, samodzielne dodatki? Pojawienie się GTA IV tak sugeruje, ale sam nie wiem jak je traktować. A ponieważ dzieliło je jednak sporo czasu od siebie, to powinny wyglądać lepiej od poprzedników.
A do tego że R6V 2 jest brzydsze od jedynki nikt się nie ustosunkuje? Ja po prostu nie zgadzam się, że F.e.a.r 2 to pierwszy tak niewiele ładniejszy od pierwowzoru sequel.
dla was naprawdę, sequel = lepsza grafika lub efekty? każdy kolejny numerek w grze ma być na nowym silniku graficznym?
kij z nowymi możliwościami, z rozrywką? kij z dalszą historią?
imho głupota
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon 2 - Project Origin
Zastepowy >> trawna uwaga xD
haha no Zaczniemy się bać w styczniu... mm.. bedzie w co grac na ferie na zmiane GTA4 i FEAR2 :D mam nadzieje że tak jak mowią powroca do FEAR1 i bedzie wiecej strachu w "strachu" bo te 2 dodatki to byla tylko naparzanka i brakowało jej tego strachu :)
Chronicles of Riddick anulowany? Wielka szkoda, bo "Escape From Butcher's Bay" był świetną grą. A co z ekipą Starbreeze, też się rozeszli?
http://www.g4tv.com/e32008/hdvideos/27487/Project_Origin_DirectFeed_Gameplay_Footage.html
Nie wiem o co chodzi niektórym z tą grafiką? Moim zdaniem jest świetna, co widać na tym filmiku.
Szczególnie wygląd broni, aż chce się strzelać.
Radzę porównać ten filmik z jakimś filmikiem z F.E.A.R. i dopiero wtedy mówić że gra prawie wogóle się nie zmieniła pod względem grafiki.
Poza tym ważne że nie jest tak jak w przypadku R6:V2 czyli grafika jeszcze gorsza niż w poprzedniku. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem V2 na żywo. Akurat tak się składało że jedynkę też miałem na dysku i autentycznie dwójka wygląda gorzej niż jedynka. Nie wiem jak oni to zrobili.
Od razu lepiej wygląda i tak powinno być od początku w końcu to i tak miała być kontynuacja 1 części :)
nie wiem czym sie tak wszyscy zachwycają... jedynka była przeciętniakiem, nawet tryb "bullet time" tego nie zmieniał, a że się można było "przestraszyć" ? no coz... wiele gier straszy a nikt kisielu w gaciach z tego powodu nie ma
Ja chcę ten przytłaczający klimat, chcę ten ścisk dupy kiedy wychodzi mech odporny na broń palną!
Paxton padł, czekamy na następnego złego :)
Coy2K --> Wszystko zależy od gustu dla niektórych F.E.A.R. to arcydzieło dla niektórych przeciętniak i tak zostanie, a mówiąc o tak zwanym przestraszeniu to w dzisiejszych czasach naprawdę rzadko jaka gra jest w stanie tak przestraszyć jak F.E.A.R (nie próbuj tutaj podawać Dooma 3 bo tam to się szybko stawało monotonne) i przy okazji tytuł ma przytłaczający klimat gdzie wiesz, że gdzieś za rogiem może coś stać więc podchodzisz ostrożnie a w innych tytułach tego typu to ja już na sprincie sobie biegałem bo wiedziałem, że coś mi wyskoczy jak zawsze a w F.E.A.R. masz to, iż tam niema schematów gdzie za każdym razem ci coś wyskoczy, dobra, dobra, może twórcy przeoczyli kilka lokalizacji w grze które aż się prosiło aby dać tam coś co przyprawi o palpitacje serca, ale za to mamy strach w najmniej spodziewanych momentach nieraz w najlepiej oświetlonych pomieszczeniach możesz trafić na coś co uczyni, iż spadniesz z krzesła jak już mówiłem wszystko kwestia gustu.
Stalker1 --> Z klimatem się z tobą zgodzę ale skądś ty wziął to, iż Paxton padł? W podstawowej wersji F.E.A.R. jak i dodatkach (Extraction Point, Perseus Mandate) nic nie było wspomniane, że został zabity albo ty go zabiłeś, a poza tym gra zaczyna się 30 minut przed końcem pierwowzoru więc w cuda nie wierze, iż nie zobacze Paxtona.
a dla mnie F.E.A.R. to ani arcydzieło,ani przeciętniak...
Tylko dobra gra
UWAGA SPOILER:
Jako gracz zabijasz Fettela pod koniec podstawki, zaraz po tym jak on zabija Alice Wade. nie zauważyłeś jak do niego strzelałeś?
mi bardziej pasuje f.e.a.r. 2
Matysiak
spoiler start
O ile się nie mylę to my go nie zabijamy, tylko widzimy jak leży niby martwy. A w dodatku Extraction Point on ożywa
spoiler stop
remekra
spoiler start
Po zabiciu Paxtona wszystkie klony przestają działać, nikt ich nie kontroluje :)
spoiler stop
Kocham ten moment, jeden z niewielu w grach, kiedy naprawdę czuję, że coś się kończy. I satysfakcja...
Stalker
spoiler start
Wiem o tym. Ale w podstawce go nie zabijamy. A przynajmniej w dodatku on ożywa, wraz z klonami. Ale grałem dość dawno temu więc może się do końca nie zgadzać. A no i w drugi dodatek nie grałem.
spoiler stop
Matysiak G --> Tak tu muszę się z tobą zgodzić, ale w EP jak i w PM wraca jako duch coś ala Alma..
FEAR jak FEAR, ale Riddicka szkoda, bo Escape From Butcher Bay, to jedna z moich ulubionych pozycji. Pomijając, że Sierra to legenda, której logo pamiętam jeszcze z C64. Takie życie, biznes nie zna (i dlatego jest "biznesem") znaczenia słowa sentyment...
Riddicka nie będzię!? Nieeeeeeee, ku*wa nie! Ucieczka z BB była jedną z najlepszych gier w jakie grałem.
Bardzo dobrze, ze oryginalni tworcy jednak stworza feara 2, bo ten od sierry to by byla jakas nedzna podrobka :)
Crack i spolszczenie do F.E.A.R 2. Wypróbowane na wersji STEAM. Opis w środku.
http://rapidshare.com/files/198545945/F.E.A.R.2_crack_spolszczenie_dlaSTEAM.rar
Hasło: dan