Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Project Origin zmienia nazwę na F.E.A.R. 2 Project Origin

09.09.2008 13:25
Matysiak G
1
Matysiak G
154
bozon Higgsa

No i koniec bałaganu z nazewnictwem. Swoją drogą ne mogę pojąć, jak można wykupić prawa autorskie do słowa strach. To była jakaś prawna paranoja.

09.09.2008 13:26
Marcinkiewiczius
2
odpowiedz
Marcinkiewiczius
197
Hautameki

Teraz o wiele lepiej brzmi :)
F.E.A.R. 2: Project Origin :)
Alma powróci w styczniu, już się nie mogę doczekać.

09.09.2008 13:29
3
odpowiedz
zanonimizowany139149
46
Pretorianin

pierwsz raz w historii co sekwel ma tak slabo podrasowana grafika wzglem pierwowzoru,zawsze to byl jednak jakis postep a teraz graficznie raczej jak na dodatek niz w pelni druga czesc

09.09.2008 13:31
yasiu
4
odpowiedz
yasiu
199
Legend

matysiak - to nie FEAR a F.E.A.R. - First Encounter Assault Recon :)

09.09.2008 13:41
Matysiak G
5
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Yasiu

Co ty nie powiesz.
Chodzi mi tylko o to, że monolith oszczędziłby parę milionów usuwając z tytułu gry kropki.

jura80

Co do symbolicznych zmian w grafice - Max Payne 2 był bardzo podobny do jedynki. Need for Speed Underground 1 i 2 to w zasadzie bliźniaki. GTA III, Vice City i San Andreas też się specjalnie od siebie nie różniły wyglądem, Rainbow Six Vegas 2 brzydsze od jedynki.

09.09.2008 13:49
6
odpowiedz
Raziel
136
Legend

sierra podupada? i dobrze! niech mają za sprzątnięcie biurka Lowe'owi!:))

09.09.2008 13:56
7
odpowiedz
Drau
82
Legend

Riddick anulowany :((

09.09.2008 13:57
8
odpowiedz
volf7
87
Meh

Matysiak - akurat Max Payne 2 różnił się bardzo od jedynki jeśli idzie o grafikę. GTA 3, VC i SA nigdy nie były oficjalnie uznawane za pełnoprawne sequele, więc akurat tutaj fakt użycia tego samego enginu był jak najbardziej usprawiedliwiony

09.09.2008 13:58
McClanesHungOver2
9
odpowiedz
McClanesHungOver2
84
PSYCHO REALM

Co do symbolicznych zmian w grafice - Max Payne 2 był bardzo podobny do jedynki

co ty nie powiesz ,dodanie rag-dollu i w pełni wymodelowane twarze to symboliczna zmiana?

Need for Speed Underground 1 i 2

nie grałem w 2 część ,ale wydaje mi się że w 2 mieliśmy do dyspozycji całe miasto,ale to jest EA i w przypadku takiej firmy kosmetyczne zmiany to standart.

GTA III, Vice City i San Andreas

Tutaj w kwestii graficznej niewiele można było zmienić bo gry były robione na jedną platformę , było za to dużo zmian w innych kwestiach.

...a co do samej sierry to wielka szkoda ,że ma problemy finansowe , bo to jedna z najbardziej cenionych przeze firm w branży.

09.09.2008 14:04
Matysiak G
10
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Ja nie mówię, że nie było żadnych zmian, tylko że niewielkie. W NFSU 2 było otwarte miasto, ale to zmiana w mechanice, a nie w wyglądzie. Max Payne koncepcyjnie się nie zmienił. Dodadali trochę shaderów i ostrzejsze tekstury - tyle. Rag-doll nie jest efektem graficznym, więc się nie liczy. Co do GTA, nie sequele więc co, samodzielne dodatki? Pojawienie się GTA IV tak sugeruje, ale sam nie wiem jak je traktować. A ponieważ dzieliło je jednak sporo czasu od siebie, to powinny wyglądać lepiej od poprzedników.

A do tego że R6V 2 jest brzydsze od jedynki nikt się nie ustosunkuje? Ja po prostu nie zgadzam się, że F.e.a.r 2 to pierwszy tak niewiele ładniejszy od pierwowzoru sequel.

09.09.2008 14:18
11
odpowiedz
Qbaa
113
Senator

dla was naprawdę, sequel = lepsza grafika lub efekty? każdy kolejny numerek w grze ma być na nowym silniku graficznym?
kij z nowymi możliwościami, z rozrywką? kij z dalszą historią?
imho głupota

09.09.2008 14:26
😁
12
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon 2 - Project Origin

09.09.2008 14:46
13
odpowiedz
zanonimizowany211407
44
Pretorianin

Zastepowy >> trawna uwaga xD

haha no Zaczniemy się bać w styczniu... mm.. bedzie w co grac na ferie na zmiane GTA4 i FEAR2 :D mam nadzieje że tak jak mowią powroca do FEAR1 i bedzie wiecej strachu w "strachu" bo te 2 dodatki to byla tylko naparzanka i brakowało jej tego strachu :)

09.09.2008 15:09
Matysiak G
14
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Qbaa

100 procent racji.

09.09.2008 15:29
15
odpowiedz
jimmyxyz
65
Centurion

Chronicles of Riddick anulowany? Wielka szkoda, bo "Escape From Butcher's Bay" był świetną grą. A co z ekipą Starbreeze, też się rozeszli?

09.09.2008 15:32
remekra
16
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

http://www.g4tv.com/e32008/hdvideos/27487/Project_Origin_DirectFeed_Gameplay_Footage.html

Nie wiem o co chodzi niektórym z tą grafiką? Moim zdaniem jest świetna, co widać na tym filmiku.
Szczególnie wygląd broni, aż chce się strzelać.
Radzę porównać ten filmik z jakimś filmikiem z F.E.A.R. i dopiero wtedy mówić że gra prawie wogóle się nie zmieniła pod względem grafiki.

Poza tym ważne że nie jest tak jak w przypadku R6:V2 czyli grafika jeszcze gorsza niż w poprzedniku. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem V2 na żywo. Akurat tak się składało że jedynkę też miałem na dysku i autentycznie dwójka wygląda gorzej niż jedynka. Nie wiem jak oni to zrobili.

09.09.2008 15:32
PitbullHans
👍
17
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Od razu lepiej wygląda i tak powinno być od początku w końcu to i tak miała być kontynuacja 1 części :)

09.09.2008 15:53
Coy2K
18
odpowiedz
Coy2K
112
Veteran

nie wiem czym sie tak wszyscy zachwycają... jedynka była przeciętniakiem, nawet tryb "bullet time" tego nie zmieniał, a że się można było "przestraszyć" ? no coz... wiele gier straszy a nikt kisielu w gaciach z tego powodu nie ma

09.09.2008 15:56
Stalker1
19
odpowiedz
Stalker1
41
wkurzający typ

Ja chcę ten przytłaczający klimat, chcę ten ścisk dupy kiedy wychodzi mech odporny na broń palną!

Paxton padł, czekamy na następnego złego :)

09.09.2008 18:29
20
odpowiedz
zanonimizowany483723
10
Legionista

Coy2K --> Wszystko zależy od gustu dla niektórych F.E.A.R. to arcydzieło dla niektórych przeciętniak i tak zostanie, a mówiąc o tak zwanym przestraszeniu to w dzisiejszych czasach naprawdę rzadko jaka gra jest w stanie tak przestraszyć jak F.E.A.R (nie próbuj tutaj podawać Dooma 3 bo tam to się szybko stawało monotonne) i przy okazji tytuł ma przytłaczający klimat gdzie wiesz, że gdzieś za rogiem może coś stać więc podchodzisz ostrożnie a w innych tytułach tego typu to ja już na sprincie sobie biegałem bo wiedziałem, że coś mi wyskoczy jak zawsze a w F.E.A.R. masz to, iż tam niema schematów gdzie za każdym razem ci coś wyskoczy, dobra, dobra, może twórcy przeoczyli kilka lokalizacji w grze które aż się prosiło aby dać tam coś co przyprawi o palpitacje serca, ale za to mamy strach w najmniej spodziewanych momentach nieraz w najlepiej oświetlonych pomieszczeniach możesz trafić na coś co uczyni, iż spadniesz z krzesła jak już mówiłem wszystko kwestia gustu.

Stalker1 --> Z klimatem się z tobą zgodzę ale skądś ty wziął to, iż Paxton padł? W podstawowej wersji F.E.A.R. jak i dodatkach (Extraction Point, Perseus Mandate) nic nie było wspomniane, że został zabity albo ty go zabiłeś, a poza tym gra zaczyna się 30 minut przed końcem pierwowzoru więc w cuda nie wierze, iż nie zobacze Paxtona.

09.09.2008 19:06
👍
21
odpowiedz
zanonimizowany572231
10
Centurion

a dla mnie F.E.A.R. to ani arcydzieło,ani przeciętniak...
Tylko dobra gra

09.09.2008 19:08
Matysiak G
22
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

UWAGA SPOILER:

Jako gracz zabijasz Fettela pod koniec podstawki, zaraz po tym jak on zabija Alice Wade. nie zauważyłeś jak do niego strzelałeś?

09.09.2008 19:33
23
odpowiedz
zanonimizowany566741
69
Senator

mi bardziej pasuje f.e.a.r. 2

09.09.2008 20:03
😜
24
odpowiedz
PiotrPiReS
12
Legionista

jupi je super ekstra:)

09.09.2008 20:08
remekra
25
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

Matysiak

spoiler start

O ile się nie mylę to my go nie zabijamy, tylko widzimy jak leży niby martwy. A w dodatku Extraction Point on ożywa

spoiler stop

09.09.2008 20:17
Stalker1
26
odpowiedz
Stalker1
41
wkurzający typ

remekra

spoiler start

Po zabiciu Paxtona wszystkie klony przestają działać, nikt ich nie kontroluje :)

spoiler stop


Kocham ten moment, jeden z niewielu w grach, kiedy naprawdę czuję, że coś się kończy. I satysfakcja...

09.09.2008 20:22
remekra
27
odpowiedz
remekra
64
Horonrzy

Stalker

spoiler start

Wiem o tym. Ale w podstawce go nie zabijamy. A przynajmniej w dodatku on ożywa, wraz z klonami. Ale grałem dość dawno temu więc może się do końca nie zgadzać. A no i w drugi dodatek nie grałem.

spoiler stop

09.09.2008 20:25
Stalker1
28
odpowiedz
Stalker1
41
wkurzający typ

dodatków nie ruszałem, podstawkę jedynie mam w domu.

09.09.2008 20:32
29
odpowiedz
zanonimizowany483723
10
Legionista

Matysiak G --> Tak tu muszę się z tobą zgodzić, ale w EP jak i w PM wraca jako duch coś ala Alma..

09.09.2008 21:40
prosiacek
30
odpowiedz
prosiacek
104
Konsul

FEAR jak FEAR, ale Riddicka szkoda, bo Escape From Butcher Bay, to jedna z moich ulubionych pozycji. Pomijając, że Sierra to legenda, której logo pamiętam jeszcze z C64. Takie życie, biznes nie zna (i dlatego jest "biznesem") znaczenia słowa sentyment...

09.09.2008 23:00
😒
31
odpowiedz
zanonimizowany393220
25
Generał

Riddicka nie będzię!? Nieeeeeeee, ku*wa nie! Ucieczka z BB była jedną z najlepszych gier w jakie grałem.

12.01.2009 14:20
32
odpowiedz
Ullswater
15
Pretorianin

Bardzo dobrze, ze oryginalni tworcy jednak stworza feara 2, bo ten od sierry to by byla jakas nedzna podrobka :)

15.02.2009 23:18
33
odpowiedz
daan3
2
Junior

Crack i spolszczenie do F.E.A.R 2. Wypróbowane na wersji STEAM. Opis w środku.
http://rapidshare.com/files/198545945/F.E.A.R.2_crack_spolszczenie_dlaSTEAM.rar
Hasło: dan

Wiadomość Project Origin zmienia nazwę na F.E.A.R. 2 Project Origin