Red Faction: Guerrilla [PC] - E3 2008
Szczerze mowiac to mi to wlasnie nie wyglada na skrypty. Po tym co widzialem na trailerze z e3 mam wrazenie ze wszystko jest poddane obliczeniom w czasie rzeczywistym. Spojrzmy za to na oprawe, jest... pusto i srednio graficznie, moze to jest cena za doskonala fizyke? Chociaz BF:BC z trailera tez zapowiadal sie tak niesamowicie a wyszlo wielkie g... wiec pozostaje miec nadzieje.
w dzisiejszym swiecie gier malo jest tytulow ktore moga czyms zaskoczyc. mysle ze to bedzie gra ktora czyms gracza zaskoczy. FAJNY POMYSL NA GRE
No no no super , pierwsza część teh gry była niedawno w Cda , a teraz już mówią o nowej części super :D:)
Faktycznie w Bad Company zniszczenia były całkowicie oskryptowane, tylko zewnętrzne ściany można było rozwalać i niszczyły się zawsze w ten sam sposób.
zalezy co sie rozumie pod pojeciem skrypty. Bo jesli to ze sciana zawsze sie niszczy wg konkretnego wzoru - ok. Ale uskryptowane tez moga byc kawalki scian i materialow - przeciez tworzenie losowego ksztaltu modelu z nalozeniem tekstury wymaga 100x wiecej obliczen niz wsadzenie gotowych modeli rozwalonych kawalkow, a roznica, jesli sie programisci postaraja,bedzie niezauwazalna. Tak czy siak, core2quad+gf280+ageia ppu dalej jest chyba kilkadziesiat razy za slabe zeby efekty fizyczne byly takie jak bysmy chcieli
$aimon => Co racja to racja. Nie bralem pod uwage nawet nic wiecej niz konstrukcje poskladane z predefiniowanych, gotowych kawalkow. Po trailerze tez to widac. Jednak to i tak spory krok na przod w odroznieniu od np takiego BF:BC gdzie dziura w scianie jest chamskim skryptem, zawsze taka sama i zawsze w tym samym miejscu. Na dzisiejsze czasy to bylo za malo ale to co widze w RF3 juz mnie satysfakcjonuje. Strzelajac w sciane nie zrobie zawsze takiej samej dziury w tym samym miejscu a podkladajac ladunek w odpowiednie miejsce mozna doprowadzic do tego ze konstrukcja (bo ponoc poddana obciazeniom) sie zawali pod wlasnym ciezarem. Na dzisiejsze czasy imo nie ma co marzyc o czyms wiecej.
red faction wraca do gry xD
Niech wyjdzie jak najlepiej, a co do Bad Company to rzeczywiście liczyłem na coś lepszego niż rozwalanie setny raz tej samej ściany tego samego budynku w ten sam sposób wszystko jedno w jaką część ściany celując.
Mi sie poprzedniczki srednio podobaly, mam nadzieje ze Guerrilla przypadnie mi do gustu : P
Kolejna piekna napierdalan** ;]
ale pomineli jeden blad jak sie rozpierdzieli podpory mostu on caly czas stoi dopiero jak sie wejdzie i pieprznie tym mlotem raz a dobrze dopiero spadnie
a rozwalka lepsza niz w mercenaries pomimo braku nalotu ale na marsie to bez sensu i to samo jest z brakiem kombinezony tylko luznym ubrankiem
ogolnie GRA JEST ZAJE*** MUAHAHAHAHAHAHA