Pierwsze screeny Motorstorm: Pacific Rift
Czyżby gra była tak szybka, że jak się robi screenshota to sprzęt nie nadąża i powstaje blurrrrrrrrr?
Chyba wolę jednak 'oldskulową' grafikę, niż takie motionblury, glowy, i inne wynalazki.
It starts again - przypominają mi się czasy pierwszego Motorstorma :D
spoiler start
Z lożą szyderców
spoiler stop
heheh ale serio nie widać co się dzieje na screenie a co dopiero w akcji na ekranie :). Z tym motion blur to chyba lekka przesada :/
eee, myślałem, że się bardziej postarasz :P
albz74 ---> Jakoś tak akurat te obrazki z Pacific Rift przywiodły mi na myśl tamte grafiki z 2005 roku. Z kolei te z 2006 już zdecydowanie bardziej przypominają to, co było ostatecznie w grze.
|eLKaeR| - a to dziwne, bo te z Rifta akurat są z engine gry. Postęp Panie, postęp :)
albz74 ---> Jutro być może będę miał okazję się przekonać, czy rzeczywiście jest tak, jak piszesz. Tymczasem ciągle zapominam wysłać Ci invite'a na XBL ;-)
albz - niestety MS2 na filmiku najnowszym wygląda jak biedny brat poprzedniej części :/ Okropna grafika, FPS strasznie niski - ba gdyby wrzucić te pojazdy do Crysis gra wyglądałaby o niebo lepiej.
No ale to dopiero 40% zaawansowania dev. więc wszystko możliwe, ciężko mi uwierzyć by jednak wydali kontynuację brzydszą niż pierwowzór :)
Lepiej zobaczcie nowego 12 minutowego gameplay z Kill Zone 2 :D
http://www.youtube.com/watch?v=0vwgzKptGnI
Logadin - a widziałeś pierwszy footage z MS ? To wygląda jak MS po roku pracy. Będzie dobrze :)
Na razie gameplay a konkretnie fizyka wygląda średnio:
http://www.gamersyde.com/stream_7074_en.html
Samochody w powietrzu zachowują się jak latawce.
nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że widziałem je miesiąc temu w Neo+
Kurde czepiacie sie motion blur powstaje przy dużych predkościach efekt ten mamy w każdym filmie, zatrzymaj pojazd a grafa ostra jak żyleta. w pierwszym motorstormie też był ten efekt i dawał radę, zobaczcie nowego GDIDA też jest ten efekt i jest oki.
[16] Haha, gdzie teraz ci fanboje którzy uważali ze pierwszy teaser z Motorstorm 2 byl na enginie z gry? :))))))) artattak to nie byles przypadkiem ty?
albz, nawet te screeny odbiegają od tego co widzimy na ekranie, sorry
ahh i ta fizyka jazdy, jak resoraki ze zwiększoną grawitacją, MOC!
mazzo zobacz sobie te obrazki z gry ilość obiektów. błotko koleiny gęsta trawa, poligonalne drzewa nie bit mapy, bardzo dokładnie wymodelowane pojazdy dodaj do tego 60 fps i masz trailer z filmiku o którym piszesz. Ze jest blur od spida to jasne pierwszy motorstorm tez coś takiego zapodawał ja sie jechało na dopalaczu dodawało to dynamiki i świetnie się prezentowało w ruchu.
myslę że najlepsza scigała i tak wyjedzie ze stajni codemasters ;0
Może być niezła, ale po co w to grać, skoro w GTA 4 również można się ścigać? :P