Pierwsza na świecie zapowiedź Prince of Persia Prodigy
To piasków czasu nie będzie wcale? Koniec zabawy czasem? Może byc ciekawie :)
Fabuła zapowiada się BARDZO ciekawie !
zaraz sie zacznie znowu jakies gadanie o cell shadingu - a gra uzywa podobnego engine'u jak Street Fighter 4 - ktory powoduje, ze postacie maja obrys i wygladaja na rysowane, ale to sporo rozne od cell shadingu.
sama gra oczywiscie jak kazdy prince zapowiada super.
ciekaw jestem jak to bedzie wygladac w akcji...
ale ksiaze wyglada na pospolitego menela :P
Pierwsza na świecie zapowiedź
Gdy nie jest pierwsza, to juz to chyba nie jest zapowiedz, co nie?
moze i bedzie fajnie, ale za takim typem grafiki kompletnie nie przepadam :/
Kurczę, zatęskniłem za starym, nieogolonym księciem. Mimo iż cell-shading lubię, to nowa wstępna fabuła mi do gustu nie przypadła.
skoro tworzą całkiem nową historię i wprowadzają tyle zmian zarówno wizualnych jak i innych to dlaczego chcą wydać tę grę korzystając z nazwy ogólnie znanej i kojarzonej inaczej?
Je, je, je kolejny PoP :D i to rozumiem. Pamiętacie wyciek screenów i artworków z Ubi dobry czas temu. Były tam materiały z tej części i się sprawdziły.
Podobnie jak z innymi częściami, specjalnie na nie nie czekam, ale jak już wyjdzie to chetnie u kumpla pogram. Co do zmian imo mogą wyjść serii na dobre, choć ortodoksyjnych fanów może to nie zachwycić.
[6]$aimon->niby czemu?
Nie ma co na razie narzekać. Trzeba poczekać do pierwszego trailera i na większą porcje screenów. Bo będą osoby które Prodigy zjadą a później jak już wyjdzie to sie nim będą zachwycać...
A mnie osobiście nowa szata graficzna i ta nowa fabuła przypadły do gustu ;)
Czemu dziś nie jest 1. kwietnia???!!! Czemuuuuuuuu???!!! Ja nie chcę żadnej kreskówki, ja chcę klimat z Trylogii Czasu! Ja chcę manipulowanie czasem! Za jakie grzechy, Ubisoft, czy mścisz się na fanach za średnie recenzję Assassin's Creeda???!!!
Napiszmy jakąś petycję - może da się odmienić przeznaczenie i skłonić ich do wydania nowej części w normalnej szacie graficznej (i może z ciekawszą fabułą), choćby i rok po planowanej obecnie premierze?
Ja tam na to nie czekam
Ze wzgledu na styl graficzny ja tego nie kupie! Gra pewnie bedzie 18+, ale grafike dali jak dla 8-latka! Fatalne posuniecie ze strony Ubisoftu!
Caly czas jeszcze sie ludze, ze to sa tylko conceptarty...
Moim zdaniem stworzenie gry w cell-shading było dużym błędem ... gra zyskuje klimat bajki dla dzieci :/ Mi odpowiadał styl z Warrior Within - konkretna rzeź ale z sensem i dawką dramatyzmu, jak dla mnie miodzio.
Zobaczyli parę obrazków i już jadą po grze... ludzie, kurwa mać przestańcie tak za przeproszeniem pierdolić. Tego się już powoli wytrzymać nie da. Przepraszam za wulgaryzmy ale to się robi naprawde chore...
Tu macie bajke... pewnie też powiecie, że dla dzieci.
http://www.youtube.com/watch?v=_X5p5bbW4bE
@AntonioMontegio [ Level: 61 - Pretorianin ]: oba filtry maja ten sam cel: sprawic, by trojwymiarowe obiekty wygladaly jak rysunkowe. I tak naprawde jeden pies, czy to dziala na standardowych zasad cell-shadingu, czy nieco innych - w gruncie rzeczy to jest cell-shading.
Tadaaaaaaaaaaa, szykuje już miecze i topory i jak dorwę Mechnera to mu nogi z dupy wyrwę i zacznę łamać ręce kołem.
Fakty o Prince Of Persia Prodigy
• Książe wydaje się być zainspirowany grafikami Amano. Wygląda jak postać z bajki animowanej, celuloidowo (trochę jak postacie z Street Fighter 4). Styl ten wciąż jest rozwijany
• Zepsuty świat potrzebuje zostać uleczony
• Akcja jest w stylu baśni z 1001 nocy, więcej fantasy, mniej realizmu, bardziej poetyczna i magiczna, ale wciąż wiarygodna.
• Gracz musi uaktywnić studnie światła, które wystrzeliwują strumień energii w niebo, aby uleczyć zepsuty świat. Przywodzi to na myśl Shadow of the Colossus oraz Okami
• Transformacja (leczenie) świata dzieje się w czasie rzeczywistym, zmienia się kolor nieba, rośliny rosną z powrotem, a w trakcie jak świat powraca do normy gracz może się po nim poruszać. To nie jest zwykła animacja. Ma to dać graczom poczucie kontroli I sukcesu
• Nie ma żadnego cofania czasu i tym podobnych, jednak Ubisoft szykuje pewną atrakcję, o których póki co nic nie wiadomo...
• Nie robią kolejnego Assassin's Creed, robią nowego Prince of Persia
• Grafikom ciężko było przekonać zarząd, co do nowego stylu graficznego – nigdy stanowczo nie odmówił, miał bowiem do niego wątpliwości ale w końcu go pokochał
• Szczegóły fabuły: Orhmaz i Arhiman, bliźniaczy bogowie, (pierwszy utożsamia dobro, zaś drugi zło) prowadzą ze sobą wojnę. Orhmaz zamyka Arhimana w pudełku/puszce, którą chowa w dalekiej oazie głęboko w sercu pustyni. Mijają stulecia i pojawia się uciążliwy złodziej (Książe) i Arhiman zostaje w jakiś tajemniczy sposób uwolniony (nie zostało to dokładniej wytłumaczone). Książe musi naprawić swój błąd (to jest tym wyżej wspomnianym elementem z baśni 1001 nocy)
• Bardziej otwarte i organiczne otoczenia. Trochę “zeldowate”, a jeśli chodzi o klimat dosyć old-schoolowe
• Bossowie, przeciwnicy oraz gracz będą mogli wykorzystywać otoczenie (jedno ze zdjęć pokazuje przeciwnika przyciskającego Księcia do ściany jakby chciał go udusić)
• Gra przeszła kilka zmian. Oryginalnie miała mieć jeszcze bardziej otwarte otoczenie, lecz okazała się zbyt nieograniczona (świat wydawał się wielki, ale mało było w nim do zrobienia). W pewnym momencie produkcji Prince Of Persia 4 przypominał nawet Assassin's Creed w tejże kwestii, ale gracze mogliby się zgubić i plątać bez celu, na czym ucierpiałaby dynamika rozgrywki. Teraz jest ona bardziej skupiona, z jasną drogą, ale sporą ilością ścieżek do wyboru (można poruszać się w przód i w tył, z jednej do drugiej mapy, więc jest bardziej otwarta niż poprzednie części).
• Kilku-miesięczna mapa w demie pokazanym reporterom została całkowicie zmieniona pod względem designu, ponieważ była zbyt „Assassin's Creedowata”, teraz jest bardziej fantastyczna i wymyślna
• Świat gry jest skonstruowany na bazie sekcji/pokoi połączonych ze sobą ścieżkami, gracz może swobodnie przemieszczać się pomiędzy sekcjami (to właśnie to sprawia, że gra jest mniej otwarta, ale nie liniowa - gracz widzi ścieżki, ale nie musi przemieszczać się z punktu A do B, a następnie do C). Gra w wyniku tego dostosowuje się, przeciwnicy z później odwiedzonych lokacji mogą być trudniejsi itp., np. sekcja A może być trudniejsza jak odwiedzisz ją na końcu gry, ale jak odwiedzisz ją na początku to będzie łatwa. Podobnie jest z bossami - ich stopień trudności dostosowuje się do kolejności, w jakiej postanowisz z nimi walczyć.
• Książe może „ślizgać się” po każdej ścianie przy użyciu swojej rękawicy. Rozgrywka toczy się zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej.
• Książe ma o wiele więcej możliwości ruchu.
• Bossowie zainspirowani są jakością bossów z serii Metal Gear Solid. Jest ich mniej, ale każdy ma własną historię, powód żeby być w tym miejscu. Mają wywołać większe wrażenie na graczu. Część z nich to byli szlachcice, często działający wbrew własnej woli.
• Producenci zastanawiali się czy powinni dać więcej przeciwników i zrobić kolejną grę w stylu God of War, pokonując tym samym GoW w jej własnej dziedzinie, czy też pójść w innym kierunku. Zdecydowali się na mniejszą ilość przeciwników i nowy styl walki. Teraz są one pojedynkami. Gracz może zobaczyć wyraz twarzy bohatera, przeciwnika czy bossa. Ruch i akcja w walce jest zrobiona na styl Advent Children - jest bardziej kinowa.
• Aktualnie 140 osób pracuje nad tą grą, ale liczba ta ma się jeszcze zwiększyć. Dołączyć mają ludzie zaangażowani w inne projekty.
Ten tekst co zamiescil Neo12 napisano na Imperium Princeof Persia, znalezc go mozecie tutaj - http://ipersia.eu/news-67.html ;)
Juz nie moge sie doczekac tego nowego PoPa ! Ta grafika troche glupia i piasków nie będzie ale i tak zagram ;)
Jak jesteś fanem spraw sobie odpowiedni awatarek aby łatwiej cię było poznać ;-)
Wszystko pasi (fabula, konstrukcja świata, przeciwnicy etc.) ale z tym nowym stylem graficznym chyba się nigdy nie pogodzę :/. Grałem w XIII, była bardzo fajna, ale w PoPie jakoś mi to nie pasuje. Mimo wszystko poczekamy, zobaczymy, może moje uprzedzenia są bezpodstawne...
Fabułka jest z lekka idiotyczna - Książę jako złodziej!? What's the fuck.
Z tego co dzisiaj wyczytałem na gramie wiadomo mi że nowy PoP będzie chodził na zmodyfikowanym enginie Assassin's Creed.