Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy Warhammer Online ujawniają powody opóżnienia światowej premiery gry

29.03.2008 11:44
1
zanonimizowany510414
41
Konsul

Nic innego tylko czysty PR...

29.03.2008 11:53
😜
2
odpowiedz
TobiAlex
200
Legend

Pewnie przestraszyli się patch'a 2.4 dla World of Warcraft :D

29.03.2008 12:19
3
odpowiedz
zanonimizowany5607
51
Centurion

mi tam się podoba nowa polityka EA, że chcą dopracowywać produkty, byłoby fajnie jak by wszyscy producenci poszli za ich przykładem i wydawanie patchy już w dniu premiery odeszłoby w zapomnienie

29.03.2008 12:20
4
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

TobiAlex-> rotfl lepiej tak jak blizzard wydac WoW i pozniej go latac :P dodawac pvp, battlegroundy itd :P Wow mnie zanudzil na smierc dawno temu, podejrzewam ze nawet za darmo wrocil bym do WoW-a

29.03.2008 12:31
Selman
5
odpowiedz
Selman
175
Legend

a niech pracują grze to wyjdzie na dobre:)

29.03.2008 12:47
6
odpowiedz
Belor
61
Pretorianin

Blizz wlasnie dobrze pomyslal - oddajac pathe dodaja zawsze cos nowego - przez co ludzie sie nie nudza .. znajac polityke EA.. przy Warhammerze pewnie co pare miesiecy bedzie platny dodatek z jedna nowa kraina jedna rasa i parmoa q.

29.03.2008 18:08
7
odpowiedz
TobiAlex
200
Legend

Kilgur --> Jeśli myślisz, że dziś jakakolwiek gra mmorpg wyjdzie i nie będzie potrzebowała patch'y, to się mylisz. Po drugie z tymi patch'ami zawsze jest jakiś dodatek. Ciebie WoW znudzil, 10.000.000 innych gracz (w tym mnie) nie i tak niestety (albo stety) jeszcze długo będzie. Zobacz, co było z LotRO na początku a co jest teraz - gra nieliczna grupa zapaleńców świata Tolkienia. I to wszystko. Reszta wróciła do innych gier (w tym WoW).

Belor ma racje - będzie podobnie jak z Ultima Online.

29.03.2008 19:30
8
odpowiedz
volf7
87
Meh

TobiAlex - nowy engine, nowy interfejs, zrobienie od zera wszystkich tekstur w UO:KR i do tego udostępnienie tego wszystkiego za free tym którzy dotychczas grali na wcześniejszych wersjach to mało? :o

29.03.2008 19:32
HumanGhost
9
odpowiedz
HumanGhost
129
Senator

Można poczekać. Zobaczymy co im a tego balansowania klas wyjdzie. Oby jak najlepiej zostało to dopracowane.

29.03.2008 23:30
10
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

TobiAlex-> mi chodzil o system honoru w pvp i battlegroundy, jak gre zaczynalem, czyli od premiery, ich nie bylo. Po wejsciu systemu Honoru byl chaos przez pare tygodni banda nolifow biegala i mordowala co popadnie :P do otwarcia batllegrounds juz nie dotarlem bo grac mi sie niechcialo. Jesli WoW wyszedl by z honor i battlegrounds prawdopodobnie gralbym o wiele dluzej :)

30.03.2008 03:06
11
odpowiedz
Piger
23
Chorąży

Zawsze zamiast czekać na Warhammera można trochę krócej poczekać na Age of Conan. :)

Ostatnio znalazlem ciekawa polska strone o AoC.
Dla zainteresowanych:miasa.dtiltas.lt/news.php

30.03.2008 10:49
12
odpowiedz
Belor
61
Pretorianin

volf@ dali cos przez co gra stracila swoj urok.. interface etc normalnie wow'o podobne .. gra kiedys miala swoj urok - gra ma juz z 10lat.

Kilgur - Blizz nie planowal wczesniej battlegroundow bo po co , mysl byla z outdorowymi walkami .. ale ze nadgorliwe spoleczenstwo zaczelo wycinac na potege innych ludzi bylo trzeba ta plage gdzies zamknac by naparzala sie do woli (Bg)
Z tego co piszesz to za dlugo nie grales i za wiele o tej grze pojecia nie masz :]

30.03.2008 11:12
13
odpowiedz
Naczelnyk
161
Witch Hunter

„Gra jest już w pełni grywalna i, prawdę mówiąc, jej premierę moglibyśmy przeprowadzić już dzisiaj”
-------------------
chyba za duzo wypił, albo go koń kopnął. Albo nie widział własnej gry.

30.03.2008 11:28
14
odpowiedz
Raziel
136
Legend

"nie oczekujemy, że nasza pozycja stanie się liderem rynku MMO" - czyli kolejna firma bez ambicji. Ja wiem, że WoW to aktualnie sieciowy gigant, ale to wyglada śmiesznie kiedy jedna firma za drugą wprowadzając nowy produkt już pisze, że nie liczy na pobicie WoWa...

30.03.2008 11:47
Soulcatcher
15
odpowiedz
Soulcatcher
275
ESO

Premium VIP

Naczelnyk ---> ja grałem w wersję beta i nie uważam aby była specjalnie niedopracowana, mieli by jeszcze 3 miesiące aby to dokończyć gdyby premiera była w czerwcu.. Dodatkowo to co jest obecnie close betą jest opóźnione w stosunku do wersji którą opisują producenci.
Prosty przykład, na evencie w Paryżu można było pochodzić po finalnym mieście na 40 lvl które nigdy nie było udostępnione w becie.

Raziel ---> śmieszne by było gdyby uważali że pobiją WoWa który buduje swoją pozycję lidera od lat. Ale za kilka lat jak będą się starali może okazać się że walka zostanie nawiązana.

30.03.2008 20:08
16
odpowiedz
volf7
87
Meh

Belor - jak gra mogła stracić urok przez to skoro te bajery są całkowicie opcjonalne i dalej można grać na kliencie 2D? :P Jeśli już można mówić o stracie klimatu w UO, to tylko i wyłącznie przez graczy, bo rozgrywka jaka była, taka jest, a EA samo sobie winne że skasowało prace nad UO2, bo gra się zapowiadała jak na swoje czasy naprawdę niesamowicie i mogła znacznie szybciej osiągnąć to, co zrobił WoW

30.03.2008 20:59
17
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

Belor-> z tego co wiem bylo mocne cisnienie na blizz zeby gre wydac przed swietami w usa, wydali wczesniej z tak zalosnym pvp ze brak slow :P W wow-a gralem przez 4 miesiace - 2 miesiace praktycznie nolajf i nastepne 2 miesiace stopniowo coraz bardziej gra mnie nudzila :P W czasie kiedy gralem pojecie o grze mialem i to bardzo dobre. Od momentu kiedy skonczylem grac WoW sie zmienil bardzo, ale to mnie nie interesuje :P Moim zdaniem WoW moglby byc wydany i w usa i w eu w tym samym czasie, w lutym lub marcu, z systemem honoru i bg.

Wiadomość Twórcy Warhammer Online ujawniają powody opóżnienia światowej premiery gry