Dawn of War 2 oficjalnie zapowiedziany
Podsumujmy - super mega grafika, skupienie się na dopracowaniu modeli jednostek + ograniczenie do 6 oddziałów + brak jednostek latających. No i to się nazywa rozwój gier strategicznych - pogratulować.
Fakt faktem dawno temu gralem w DoW i już myślałem że coś zapomniałem więc oto cytat z GoLa (żeby nie było że coś zmyślam):
"Co prawda gra kładzie nacisk na potyczki małych oddziałów wojsk, ale pozwala również na toczenie ogromnych bitew, gdzie po każdej stronie walczy od 80 do 150 jednostek." - co nawet dzieląc na oddziały daje większą liczbę niż 6.
PRAISE THE EMPEROR, BITCH!!!
To najbardziej przeze mnie oczekiwana gra pc tego... tzn. przyszłego roku:(
Screeny (no, chyba screeny?) wyglądają cudnie. Taaa... na to czekałem. Od dwóch lat co e3 wyczekiwałem na DoW2, a tu same dodatki. NARESZCIE!!!
Co do tych 6 oddzialow to (jesli to w ogole prawda) moze sie to zmienic pietnascie razy, przeciez gra jest w produkcji.
nareszcie DoW 2
A ja już mam dość uproszczania gier na rzecz grafiki. Co z tego że każda jednostka będzie wyglądała inaczej, że dochodzimy do fotorealizmu w strategiach jeśli grywalność jest coraz niższa - to nie film który się jedynie ogląda. Co do jednostek to pamiętam jak recenzenci swojego czasu (w tym i sir Haszak) psioczyli że limit 200 jednostek w Starcrafcie to przegięcie...
Jesli Relic dopracuje multi, to bedzie to najlepszy RTS ever. Gra wyglada jak (CoH + DOW)^2 = oblednie...
to jeszcze niech wymagania ma takie jak CoH i bedzie idealnie:)
Ciekawe czy AI oddzialow bedzie rownie slabe co w DoW 1. No i ciekawe jak bedzie z balansem? (all marines, patch, all orks, patch, all eldar, patch, all chaos).
Zreszta i tak nie kupie :) Wlasnie glownie przez to jak balansuja rozgrywke (czyli zalosnie).
Asmodeusz normalka przeciez wy z wysokimi levelami ( admini,moderatorzy itp) to konsolowcy GOL WAM SKACZE ze na pc wychodzi taki hit ? bo nie da sie ukryc ze 1 czesc to byl super hit .
O_o
Bredzisz jak potluczony :)
A hitem byl (nawet dla mnie) - do czasu kiedy kolejne latki zaczely zmieniac balans w multi. Zamiast poprawic slabsze jednostki, znerfowac lepsze to wypieprzali polowe skilli/jednostek, zmieniali reszte. Prawie ze tworzenie gry od zera...
A najbardziej pije do patcha, kiedy wywalili polowe skilli orkow i wywalili missile launchery z tacticali chaosu. Od tamtego czasu nawet nie tknalem DOW, co najwyzej zerkalem jak moj brat pogrywal.
Asmodeusz: na chwilę obecną (1,2) Chaos SM dostali niewidzialność, co więcej jednostki mogą strzelać pozostając w kamuflażu :) Nazywasz to znerfieniem?
Jakbys przeczytal moj tekst zauwazylbys ze przestalem grac w DoW jakies 2 lata temu (jeszcze przed 1szym dodatkiem).
A zmiany mnie nie obchodza gdyz sa IMO zbyt drastyczne. Nie lubie "niestabilnych" zasad.
YEAH!!!
Świetna wiadomość. Szkoda, że premiera dopiero w przyszłym roku.
huuh.....trochę głupie to ograniczenie jednostek do 6 oddziałów... i znowu brak latających jednostek.....i dziwne że każda jednostka będzie miała nazwę...wole poprzednie części...
chyba....wole wojnę totalną a nie tam ograniczenie do 6 jednostek...ale o co chodzi w tym?
""Co prawda gra kładzie nacisk na potyczki małych oddziałów wojsk, ale pozwala również na toczenie ogromnych bitew, gdzie po każdej stronie walczy od 80 do 150 jednostek."'???