Sins of a Solar Empire na terenie Stanów Zjednoczonych
Warto też dodać że wyprodukowanie tej gry kosztował ułamek tego co większość obecnie produkowanych gier oraz że nie posiada ona jakiegokolwiek zabezpieczenia. A tu proszę sukces, trochę podważa to wcześniej przytaczane opinie że to piractwo wykańcza komputery PC, to nie piractwo a badziewne gry i ludzie którzy uważają że w grze najważniejsze są dwie rzeczy, grafika i dobre zabezpieczenie, a potem się dziwią że ich gier nie chce nikt kupować.
Dokładnie jak pisze Ares, chcą wciskać graczom PCtowym produkcje z konsoli, a potem płaczą że im się nie sprzedają.
Od siebie dodam, że IMHO najpoważniejszym problemem rynku PC nie jest piractwo, tylko próby zrobienie z PCta kolejnej konsoli. Chcę grać i kupować gry PCtowe a nie kolejną produkcje kosolową, tylko podrasowana i poprawioną na PCta. Jakbym chciał grać w DMC4 i inne konsolowe gnioty to kupiłbym konsolę.
PS Też kupiłem przez Stardock, bez najmniejszych problemów. Polecam to rozwiązanie, zamiast czekać na jakiegoś naszego dystrybutora.
Sorrki mam pytanie: Stardock to ten sklep: https://store.stardock.com/browse/ ?
Tak. Warto pamiętać, że zakupy tutaj wiążą się z instalacją specjalnego programu filozofią zbliżonego do Steam.
Piotr44 @
CoD4 i UT3 to gry z konsolowym rodowodem? No popatrz, popatrz.
Thorvik- SDC znacznie różni się od STEAM, to tylko program do kupowania i ewentualnie uaktualniania gier. W przeciwieństwie do STEAM gry od Stardocka można uruchamiac i uaktualniać bez używania SDC
Bo ma regeneracje zamiast apteczek?
dla mnie te regeneracje ciała w Cod 4 i 2 to niestety wada gry. Mam wrażenie jakbyśmy chodzili Terminatorami :) może w 4 nie ale w 2 części jak najbardziej.
Nadal dla mnie Medal of honor - to najlepszy Wojenny FPP i żadna nowa gra jak dotąd nie przebiła jej
a żeby nie robić offtopicu to - To wstyd aby w polsce takich gier jak SOASE nie był wydany. Nawet nie ma zainteresowania ze strony dystrybutorów nic eh;/
@finfafin
Owszem regeneracja zdradza konsolowy rodowód, ale nie tylko to. Wystarczy spojrzeć na mapy, niby na PC jest większy limit graczy, ale wszystkie mapy zaprojektowano na 16 graczy. Perksy to także typowo konsolowy pomysł.
CoD4 to gra na 360, wersja PCtowa to jedynie port. I nie żebym narzekał, mnie się PCtowe CoD4 bardzo podoba, ale to zdecydowanie gra o konsolowym rodowodzie.
Adrian Werner -> Dlatego napisałem że filozofią zbliżonego.Fakt, nie jest potrzebny by grę uruchomić, ale aby pobrać i zainstalować to już tak (przynajmniej ja nie znalazłem innej możliwości).
Wolałem uprzedzić bo ktoś kupi i będzie narzekał że musi instalować jakiś dodatkowy program, bez względu na to jak mało upierdliwy ten program jest. Cóż, przynajmniej działa w przeciwieństwie od tego z Battlefront, którego panelu administracyjnego do tej pory nie mogę uruchomić ;-)
Regeneracja była juz w CoD2 które wyszło na PC jako czasowy exclusive. To nie jest żadne skonsolowacenie tylko rozwoj gatunku.
Male mapy to moze byc wina albo enginu ktory sobie moze nie radzic z duzymi mapami, albo tego ze tworcy chcieli po prostu zrobic male mapy (mapy w cod mp zawsze byly male, nawet w tych pierwszych, napewno pctowych) bo uznali ze tam bedzie lepiej pasowala taka mechanika gry. Robienie gry jak sie chce to tez konsolowacenie? CS:S to tez konsolowy fps?
I czemu niby perki to konsolowy pomysl? Kazdy nowy pomysl przypisujemy konsolom? Ja mowie ze to oznaka pctow, pokaz mi ze tak nie jest.
A teraz z drugiej strony, cod4 to gra typowo pctowa bo wystepuje bunny hoping i notoryczne padanie na pysk, granaty leca przez pol mapy i tryb s&d - wszystko to to domena pctow.
Czytajac twoje posty odnosze wrazenie ze na sile chcesz przypisac wszystkie nowe mainstreamowe gry konsolom, a niszowe, budzetowe i pseudo ambitne/inteligentne pctom. Po co? Chcesz juz zabic tego pcta jako maszyne do gier?