The Agency [PC]
Czyli tu bedzie tak jak w kazdym mmorpg tzn ogromna ilosc osob grajaca na raz na jednym serwerze? Bedzie mozna wsiasc do samochodu przejechac sie do bazy wroga i narobic im szkod niczym najazd orkow na stormwind? Nie do konca zrozumialem, ale jesli tak, to naprawde bedzie konkretna gierka:) Gdyby jednak polegala ona na tworzeniu pokoi do grania w maks powiedzmy 20 graczy jak diablo 2 lub gunz online to nie sadze aby gra sie wybila.
Z tego co zrozumiałem rozgrywka będzie wyglądała podobnie jak w Guild Wars: Wszyscy gracze spotykają się w bazie, ale zadania robione są w osobnych dla każdego "pokojach". IMO inaczej się tego nie dało zrobić (dziwnie by wyglądało gdybyśmy dostali misję specjalnie dla nas, a na miejscu byłyby tłumy innych agentów :D).
Coś wiadomo o płatnościach? Abonament czy jednorazowa opłata jak w GW?
Gra zapowiada się naprawdę ciekawie, tylko nad grafiką to mogli trochę popracować. Rozumiem że ważna jest fabuła i cała rozgrywka ale przy obecnych możliwościach mogliby trochę ten świat urzeczywistnić a nie dodawać jakichś barw komiksowych.
Tu nawet nie chodzi o komiksowość.
Ta gra ma straszliwe ząbki czego znieść wręcz nie mogę :/
"Nie wiedzieć czemu, w grach i filmach Praga zawsze występuje w nocy."
W xXx (ten film z Vin Dieselem) akcja w Pradze toczyła się w dzień. :P
Ventrilo, nie Ventrillo.
Gry komputerowe coraz częściej idą w stronę mmo. Może to sposób na piratów.
Otton_von [ Level: 1 - Centurion ]
Gry komputerowe coraz częściej idą w stronę mmo. Może to sposób na piratów.
Albo na zarobek po najprostszej lini oporu. W mmo w ogóle nie liczy się to co akurat dla mnie jest najważniejsze, a co jest chyba najtrudniejsze do zrobienia - fabuła i klimat. Ani jednego, ani drugiego w żadnej z obecnych mmo chyba nie znajdziesz, no może w LOTRO (klimat) i nadchodzącym Warhammer Online (to samo). Stworzyć świat do rozgrywki jest dziś nie problem ale wymyślać by coś sensownego się w nim działo, czasami mi się wydaje, że jest to wymaganie nie do przejścia dla większości twórców, jeśli nawet nie dla wszystkich, łącznie z Blizzardem i ich średniawym WoW'em (chyba nie muszę dodawać moim zdaniem?).
angalo - Ze wszystkim mogę się zgodzić, ale jest parę luk w twoim twierdzeniu. Zakładając że nie mówimy o top'owych pozycjach mmo (Bo w ten sposób ograniczamy się w sumie do trzech, czterech produktów) to znajdziesz wiele gier wyróżniających się swoistym, niepowtarzalnym klimatem na który twórcy sobie nieźle zapracowali.
Co do fabuły? Też mnie to boli, ale aktualnie to tylko marzenia. Rzecz nieopłacalna, od tego są gry single player. Multiplayer jest do rywalizacji, ewentualnie kooperacji, nie do podniecania się kolejnym zwrotem akcji w której ginie Ciotka głównego bohatera a jego pies zostaje kaleką.
A mi tam te screeny się bardzo podobają. Pasuje mi taki komiksowaty świat :P Czekam na tę grę z niecierpliwością. Zobaczymy tylko jak będzie z opłatami, bo małe raczej nie będą :/
Jak już ktoś wspomniał wyżej klon Guild Warsa. Jakoś nie widzi mi się ten tytuł. Mam dziwne przeczucie, że wyjdzie z tego klapa. Z tego co pamiętam z pierwszych zapowiedzi, miało to wyglądać trochę inaczej i czuję coś, że pomysł przerósł twórców.